Ogłoszenie z dnia 2011-10-17
Radzyń Podlaski: Konserwacja, naprawa i bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego na terenie miasta Radzyń Podlaski w 2012r.
Numer ogłoszenia: 337800 - 2011; data zamieszczenia: 17.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radzyń Podlaski , ul. Warszawska 32, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3528070, faks 083 3528085.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umradzynpodlaski.bip.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja, naprawa i bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego na terenie miasta Radzyń Podlaski w 2012r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację, naprawę i bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego na terenie miasta Radzyń Podlaski w 2012r. - 1409 opraw oświetleniowych. Urządzenia oświetlenia ulicznego, którego dotyczy przedmiot zamówienia są w części własnością PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna z siedzibą w Lublinie Zakład Energetyczny Radzyń Podlaski (1044 opraw oświetleniowych) oraz w części Miasta Radzyń Podlaski (365 opraw oświetleniowych). Zakres zamówienia obejmuje: 1)planowane czynności eksploatacyjne, w szczególności: a)przeglądy techniczne urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej, b)oględziny tras linii kablowych i linii napowietrznych, c)przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni oraz opraw oświetleniowych na wysięgnikach, d)pomiary skuteczności ochrony od porażeń z częstotliwością przewidzianą przepisami, e)malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarni, wysięgników, opraw, szafek i tablic rozdzielczych, 2)czynności awaryjne, w szczególności: a)wymianę uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania, b)naprawę bądź wymianę uszkodzonych kabli, c)naprawę zerwanych przewodów, d)wymianę uszkodzonych słupów, e)wymianę uszkodzonych wysięgników, tabliczek słupowych, drzwiczek wnękowych latarni, f)wymianę uszkodzonych źródeł światła, opraw, kloszy, oprawek, dławików, kondensatorów, g)likwidacja awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego, 3) okresowe kontrole stanu oświetlenia - przy udziale zamawiającego. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 17 października 2011r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umradzynpodlaski.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można uzyskać nieodpłatnie w Urzędzie Miasta Radzyń Podlaski, 21 - 300 Radzyń Podlaski, ul. Warszawska 32, pok. 21, w godz. 7:30 - 15:30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miasta Radzyń Podlaski, 21 - 300 Radzyń Podlaski, ul. Warszawska 32.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADZYNIA PODLASKIEGO
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwóch edycji ogólnopolskiego turnieju oraz dwóch konferencji w ramach Branżowego Centrum Umiejętności w Radzyniu Podlaskim w dziedzinie elektryki.
- Przebudowa drogi gminnej nr 102041L w Radzyniu Podlaskim - ul. Chmielowskiego
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania i unieszkodliwiania odpadów medycznych od SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
więcej: przetargi w Radzyniu Podlaskim »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.