eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary1.1. Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV w lokalach komunalnych w Żarach , będących w administracji ZGM Sp. z o.o. (ilość 108 szt.)



Ogłoszenie z dnia 2016-11-07

Ogłoszenie nr 337802 - 2016 z dnia 2016-11-07 r.

Żary: 1.1. Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV w lokalach komunalnych w Żarach , będących w administracji ZGM Sp. z o.o. (ilość : 108 szt.)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 3315261-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 319239-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 8015657600000, ul. ul. Zakopiańska  7, 68200   Żary, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 684 791 469, faks 684 539 004, e-mail biuro@ragacom.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zgmzary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: sp. zo.o.

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

1.1. Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV w lokalach komunalnych w Żarach , będących w administracji ZGM Sp. z o.o. (ilość : 108 szt.)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.2. Kody CPV : - 45 42 11 32-8 instalowanie okien - 45 41 00 00-4 tynkowanie - 45 45 00 00-6 roboty budowlane wykończeniowe , pozostałe - 45 44 21 00-8 roboty malarskie 1.3. Zakres robót obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej stolarki okiennej w liczbie 108 szt. Zakres opracowania obejmuje wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i wewnętrznych . Zastosowane okucia okienne powinny być wyposażone w opcję rozszczelniania tzw. mikrowentylację, jedno skrzydło-dolne w oknie powinno być rozwieralno - uchylne a pozostałe - rozwieralne. Wymiar, podział i wygląd nowej stolarki winien zachować dotychczasowe parametry. W oknach o wymiarach: szerokość do 1,20 m i wysokości do 1,70 m można założyć wykonanie okna jednoskrzydłowego rozwierano-uchylnego, z zachowaniem dotychczasowego podziału okien z zastosowaniem przewiązek pionowych i poziomych odwzorowujących pierwotny podział okien. W oknach powyżej w/w wymiarów stosować podział na okna dwuskrzydłowe, trzyskrzydłowe, itd. z zachowaniem dotychczasowego podziału okien Przed dostawą i montażem wymiary należy zweryfikować przez pomiar z natury . Kolejność prac jest następująca : - zabezpieczenie lokalu mieszkalnego przed rozpoczęciem pracy związanych z wymianą stolarki okiennej - demontaż skrzydeł okiennych - demontaż ościeży drewnianych z wykuciem z muru . Możliwa jest konieczność przecinania ramy na części dla łatwiejszego demontażu . Zdemontowane okna nie są przeznaczone do ponownego wbudowania , należy je zutylizować na koszt wykonawcy . - demontaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych , - dostawa i wstawienie nowych okien PCV w kolorze białym , - mocowanie do ścian budynku za pomocą typowych łączników stalowych przykręcanych do zewnętrznej ( czołowej ) powierzchni ościeżnicy i przykręcanych do ściany wkrętami szybkiego montażu z kołkami rozporowymi przeznaczonymi dla murów ceglanych lub na kotwach stalowych . - odległość między punktami mocowania ościeżnicy nie może być większa niż 70 cm , a odległość od naroży ościeżnicy - nie większa niż 20 cm - dopuszczalne odchylenie od pionu okien powinno być mniejsze od 1 mm na 1m wysokości okna i nie więcej niż 3 mm na całej wysokości . - różnice wymiarów po przekątnych nie powinny być większe od : - 2 mm przy długości przekątnej do 1 m , - 3 mm przy długości przekątnej do 2 m , - 4 mm przy długości przekątnej powyżej 2 m , - stolarka winna być uszczelniona termicznie pianką montażową na pełnym obwodzie - wykonanie i montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej o grubości 0,75 mm w kolorze brąz - montaż parapetów wewnętrznych PCV w kolorze białym - połączenia parapetów z ościeżem okna winno być uszczelnione sylikonem , - uzupełnienie tynków uszkodzonych powierzchni , szpachlowanie , gruntowanie , tynk strukturalny, styropian, itp. w zależności od rodzaju ościeża malowanie farbą emulsyjną , - usunięcie z lokalu mieszkalnego i budynku materiałów z rozbiórki , usunięcie gruzu, utylizacja i doprowadzenie pomieszczeń lokalu do porządku . 1.4. Szczegółowy opis robót wg. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ .

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45421132-8
Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45450000-6, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT7459772
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EURO OKNA PLUS SP. Z O.O. ,  eoplus@poczta.onet.pl,  UL. MICKIEWICZA 82 B,  67-300,  LEŻAJSK,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 80 565,54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 80 565,54
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 81580,00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.