To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-07
Ogłoszenie nr 337834 - 2016 z dnia 2016-11-07 r.
Powidz: Dostawa systemu do awaryjnego wyciągania unieruchomionych statków powietrznych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 312806-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 33 Baza Lotnictwa Transportowego, krajowy numer identyfikacyjny
31018885400000, ul.
ul. Witkowska
8,
62430
Powidz, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
261 544 471; 261 544 261, faks
261 544 332; 261 544 111, e-mail
jw3293.przetargi@wp.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.33bltr.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu do awaryjnego wyciągania unieruchomionych statków powietrznych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):31/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu do awaryjnego wyciągania unieruchomionych statków powietrznych, umożliwiającego awaryjne usunięcie unieruchomionych (poza pasem) statków powietrznych dwulinowy, o sile uciągu minimum 50 ton na każdą z lin wyposażony w co najmniej: -2 liny (poliestrowe) o długości użytecznej minimum 4 m i uciągu minimum 25 ton, która mocowana jest wokół konstrukcji podwozia samolotu; -2 liny (poliestrowe) o długości użytecznej minimum 20 m i uciągu minimum 50 ton na każdą z lin; -2 ogniwa obciążnikowe; -4 szekle do ogniw obciążnikowych; -2 skrzynie ochronne do ogniw obciążnikowych; -2 szekle; -1 zestaw urządzeń pomiarowych z akumulatorem w skrzyni ochronnej, -1 skrzynia z ładowarką do akumulatora z przewodami zasilającymi i przewodami pomiarowymi o dług. minimum 20 m; -2 skrzynie do transportowania i przechowywania lin i szekli; -instrukcja obsługi w języku polskim. Na ww. sprzęt Wykonawca udzieli gwarancji minimum 24 miesiące. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi systemu do awaryjnego wyciągania unieruchomionych statków powietrznych oraz do wykonania bezpłatnych przeglądów wg zaleceń producenta w zaoferowanym okresie gwarancji. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) dane pozwalające zidentyfikować produkt: producenta oraz parametry oferowanego produktu w odniesieniu do minimalnych parametrów określonych w powyższym opisie). Nie wypełnienie kolumny nr 3 i 4 załącznika nr 2 do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 2.Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
35112000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT160000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 196800.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI POWIDZ
więcej: przetargi POWIDZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.