Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-10
Warszawa: Usługi w zakresie ambulatoryjnej opieki specjalistycznej z podziałem na pakiety
Numer ogłoszenia: 337864 - 2015; data zamieszczenia: 10.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Mokotów , ul. Madalińskiego 13, 02-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8569745, faks 022 5417270.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozmokotow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie ambulatoryjnej opieki specjalistycznej z podziałem na pakiety.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie ambulatoryjnej opieki specjalistycznej z podziałem na pakiety: Pakiet A i B: w dziedzinie Psychiatrii Pakiet C: w dziedzinie Gruźlicy i Chorób Płuc Pakiet D: w dziedzinie Chirurgii Ogólnej Pakiet E: w dziedzinie Chirurgii Dziecięcej 1. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularzu ofertowym 2. Wspólny słownik zamówień CPV: Pakiet A i B: 85.12.12.70-6 usługi psychiatryczne lub psychologiczne Pakiet C: 85.12.12.32-8 specjalistyczne usługi pulmonologiczne Pakiet D i E: 85.12.13.00-6 specjalistyczne usługi chirurgiczne 3. Termin wykonania zamówienia: Pakiet A: 11 m-cy Pakiet B i D: 12 m-cy Pakiet C: 36 m-cy Pakiet E: 2 m-ce.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6, 85.12.12.32-8, 85.12.13.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym Zał. nr 2 do SIWZ. b) Prawo wykonywania zawodu oraz potwierdzona informacja o specjalizacji / koncesja, licencja lub zezwolenie na prowadzenie zoz-u/podmiotu leczniczego, jeżeli jest wymagane. c) wykaz podwykonawców do części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom posiadającym odpowiadające do tej części uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia - Zał. Nr 8 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym Zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym Zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym Zał. nr 2 do SIWZ. b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 9 do SIWZ,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym Zał. nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć do oferty: a) Dyplom ukończenia studiów / Dokumenty potwierdzające Specjalizację b) Inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje wskazane w Zał. nr 1 do SIWZ (załączyć kopie)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) FORMULARZ OFERTOWY - Zał. nr 1 do SIWZ. b) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY - ZUS - Załącznik nr 3 do SIWZ c) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY - ROZW. UMOWY - Załącznik nr 4 do SIWZ d) UPOWAŻNIENIE DO DANYCH OS. - Zał. Nr 6 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Kwalifikacje zawodowe - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmokotow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLO Warszawa Mokotów ul. Madalińskiego 13, 02-513 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2015 godzina 10:00, miejsce: SZPZLO Warszawa Mokotów ul. Madalińskiego 13, 02-513 Warszawa, sekretariat II p..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet A : Usługi w dziedzinie Psychiatrii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie ambulatoryjnej opieki specjalistycznej w dziedzinie Psychiatrii Miejsce udzielania świadczeń: Przychodnia Specjalistyczna w Warszawie przy ul. Belgijskiej 4 Dzień i godziny przyjęć: Poniedziałki - godziny 14:45-20:00 Czwartki - godziny 14:45-20:00 Maksymalna ilość godzin - 600 Termin realizacji : 11 m-cy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Kwalifikacje zawodowe - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet B: Usługi w dziedzinie Psychiatrii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie ambulatoryjnej opieki specjalistycznej w dziedzinie Psychiatrii Miejsce udzielania świadczeń: Przychodnia Specjalistyczna w Warszawie przy ul. Belgijskiej 4 Dzień i godziny przyjęć: Wtorki w godzinach 15:45-20:00 Czwartki w godzinach 15:45-20:00 Maksymalna ilość punktów - 2880 Termin realizacji : 12 m-cy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Kwalifikacje zawodowe - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi w dziedzinie Gruźlicy i Chorób Płuc.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie ambulatoryjnej opieki specjalistycznej w dziedzinie Gruźlicy i Chorób Płuc Miejsce udzielania świadczeń: Przychodnia Lekarska w Warszawie przy ul. Soczi 1 Dzień i godziny przyjęć: Poniedziałki w godzinach: 13:00-18:00 Wtorki w godzinach 14:30-18:00 Maksymalna ilość punktów - 34776 Termin realizacji : 36 m-cy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.32-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Kwalifikacje zawodowe - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet D: Usługi w dziedzinie Chirurgii Ogólnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie ambulatoryjnej opieki specjalistycznej w dziedzinie Chirurgii Ogólnej Miejsce udzielania świadczeń: Przychodnia Lekarska w Warszawie przy ul. Malczewskiego 47A Dzień i godziny przyjęć: Wtorki - godziny 16:00-20:30 Maksymalna ilość punktów - 5040 Termin realizacji : 12 m-cy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.13.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Kwalifikacje zawodowe - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet E: Usługi w dziedzinie Chirurgii Dziecięcej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie ambulatoryjnej opieki specjalistycznej w dziedzinie Chirurgii Dziecięcej Miejsce udzielania świadczeń: Przychodnia Specjalistyczna dla Dzieci i Młodzieży w Warszawie przy ul. Kieleckiej 27 Dzień i godziny przyjęć: Wtorki - godziny 08:45-12:45 Czwartki - godziny 08:45-12:45 Piątki - godziny 14:00-18:00 Maksymalna ilość punktów - 2368 Termin realizacji : 2 m-ce.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.13.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Kwalifikacje zawodowe - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i obuwia ochronnego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Obsługa techniczna urządzeń i instalacji elektrycznych w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Usługa polegająca na mechanicznym sprzątaniu gruntu oraz utylizacji urobku na działce nr 89 z obrębu 1-08-24 położonej w Warszawie przy zbiegu ulic Poleczki, Tango, Wodzirejów i Poloneza
- Przebudowa ulicy Gibalskiego w ramach zadania "Modernizacja ulic na terenie Dzielnicy Wola - numer postępowania 33/ZP/25
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Kanał Mordy poprzez remont zastawki w km 1+874 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji zajęć aktywizujących i psychologicznych w Centrum Aktywności i Wolontariatu Seniorów w Choszcznie w ramach projektu "Social Silver"
- Przeprowadzenie diagnozy w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych, czyli 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego (RWS).
- Przeprowadzenie diagnozy w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych, czyli 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego.
- Wsparcie uczniów zdolnych przez kadrę ekspercką: specjalistów do spraw diagnozy i specjalistę ds. doradztwa zawodowego, w ramach Projektu Zdolni z Pomorza - Gdańsk.
- "Zakup usług psychologicznych" w ramach projektu FEMP.06.26-IP.01-0298/24 "Aktywne Dziś - Lepsze Jutro".
- Diagnozy i konsultacje specjalistyczne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.