Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-09-29
Kuślin: Budowa nowej studni głębinowej nr 1a dla potrzeb Stacji Uzdatniania Wody w Wąsowie.
Numer ogłoszenia: 337866 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kuślin , ul. Emilii Sczanieckiej 4, 64-316 Kuślin, woj. wielkopolskie, tel. 061 4473002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuslin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa nowej studni głębinowej nr 1a dla potrzeb Stacji Uzdatniania Wody w Wąsowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje opisane niżej roboty budowlane i dostawy określone we Wspólnym Słowniku Zamówień z następującymi kodami: 1.1. Kod CPV 45.26.22.20-9. Wiercenie studni wodnych. Kompleksowe wykonanie studni głębinowej o głębokości 110 m ujmującego czwartorzędowy - plioceński poziom wodonośny dla potrzeb Stacji Uzdatniania Wody w Wąsowie wg projektu prac geologicznych dla osiągnięcia wymaganej ilości wody. Postulowana wydajność 52,4 m3/h. Przewiduje się ujęcie do eksploatacji warstwy wodonośnej w strefie głębokości 81-106 m licząc wraz ze złączami i zabudową filtrem, a w szczególności: a/ Wiercenie świdrem gryzowym w rurach fi 20 cal w strefie 0-15 mb ,dalej fi 470 mm w strefie 15-75 mb, dalej w rurach fi 14 cal (330 mm) w strefie 75-110 mb, należy wykonać metodą obrotową z lewym obiegiem wody bez użycia płuczek wiertniczych iłowych lub polimerowych. Docelowe wiercenie do głębokości 110 m p.p.t., b/ Kolumnowe zapuszczenie rur fi 14 cal (356 mm) do głębokości 75 mb i posadowienie ich w korku iłowym, c/ Rura nadfiltrowa PVC-KV, DN 175, gr. ścianki 11,5 mm, dł. 19 mb, d/ Zamek do filtra DN 175 (wzmocniony) szt. 1, e/ Część czynna filtra szczelinowego - rury PVC-KV, DN 175, gr. ścianki 11,5 mm, dł. 25 mb, f/ Rura podfiltrowa PVC-KV, DN 175, gr. ścianki 11,5 mm, dł. 3mb, g/ Denko do rury podfiltrowej PVC-U KV, DN 175, szt. 1, h/ Zapuszczanie kolumny filtrowej PVC KV, DN 175, gr. ścianki 11,5 mm na głębokość 109 mb, i/ Wykonanie osypki filtra żwirem kwarcowym płukanym, j/ Wyciągnięcie kolumny rur fi 20 cal (508mm), k/ Oczyszczenie otworu przy użyciu sprężarki, l/ Opuszczenie agregatu pompowego Q=max 50 m 3 /h (h=78m) w kolumnie tłocznej na głębokość 45 mb, ł/ Wykonanie podejścia (podłączenia) studni głębinowej z rur PCV 110 mm do rurociągu tłocznego z wykonaniem zasuwy fi 100 mm z klapą zwrotną fi 100 mm, dł. do 10 mb, m/ Przyłączenie kabli zasilających ze Stacji Uzdatniania Wody w Wąsowie zlokalizowanej na tej samej działce ewidencyjnej do projektowanej studni, długość odcinka do 15 mb, n/ Zabezpieczenie elektryczne agregatu pompowego - zgodnie z danymi techniczno - ruchowymi silników głębinowych w zakresie zabezpieczeń przed suchobiegiem, zwarciem, przeciążeniem, obniżeniem i asymetrią zasilania z ich montażem w Stacji Uzdatniania Wody w Wąsowie, o/ Pompowanie czyszczące i pomiarowe, stabilizacja lustra wody - ca. około 96 h, p/ Zamknięcie studni - rury fi 16 cal. 1.2. Kod CPV 45.25.51.10-3. Roboty budowlane w zakresie studni. a/ Wykonanie obudowy studni z kręgów betonowych fi 1600 mm ze stopniami włazowymi, właz fi 800 mm. Część nadziemna pomalowana na kolor stalowy farbą odporną na warunki atmosferyczne. b/ Powierzchnia wokół studni utwardzona kostką betonową gr. 8 cm, i opornikach gr. 8 cm w kolorze szarym, posadowiona na podbudowie piaskowo - cementowej gr. 20 cm o powierzchni ca. 25 m 2 . 2. Zamówienie obejmuje także następujące obowiązki Wykonawcy: a/ pobieranie próbek gruntu do badania podczas wiercenia, b/ pompowanie otworu oczyszczające i pomiarowe, zapisywanie wyników pomiarów i obserwacji hydrogeologicznych w dzienniku próbnego pompowania, c/ badania fizykochemiczne i bakteriologiczne wody w czasie pompowania, d/ zapewnienie obsługi geodezyjnej, w tym inwentaryzacja powykonawcza, e/ powierzenie kierowania robotami kierownikowi budowy, posiadającemu uprawnienia geologiczne i górnicze do wykonywania wierceń, instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych oraz instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych f/ pełnienie nadzoru geologicznego g/ Sporządzenie i zatwierdzenie planu ruchu na wyżej wymienione prace. 3. Jako zasadę przyjmuje się wymóg, iż w ofercie należy przyjąć stosowanie urządzeń spełniających normy i parametry techniczne wyspecyfikowane w dokumentacji projektowej, nie gorsze w zakresie parametrów technicznych i jakościowych od urządzeń wskazanych w tej dokumentacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych 45.25.51.10 - Roboty budowlane w zakresie studni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 4.000,- zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach (art.45 ustawy): a/ pieniądzu, b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c/ gwarancjach bankowych, d/ gwarancjach ubezpieczeniowych, e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Dusznikach Oddział Kuślin nr 78907200020107077120000006 Kopię dowodu wpłaty lub przelewu wadium na konto Zamawiającego należy dołączyć do oferty przetargowej. 4. Oryginał dokumentu o wniesieniu wadium w pozostałych - nie w pieniądzu - formach należy dołączyć do oferty przetargowej lub złożyć najpóźniej w chwili składania oferty w kancelarii Urzędu Gminy Kuślin. 5.Wykonawca, który nie wniesie wadium przed upływem terminu składania ofert, zostanie wykluczony z postępowania przetargowego.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.: c/ wykonali w przeciągu ostatnich 5 lat przynajmniej dwie roboty budowlane wykonania studni o głębokości minimum 110 mb, potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy i referencjami od Zamawiającego; d/ dysponują osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia geologiczne i górnicze do wykonywania wierceń, kierownikiem budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych oraz kierownikiem budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, e/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia t.j. są ubezpieczeni w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 100 000 zł (słownie: sto tysięcy zł); f/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i tych, którzy nie spełniają warunków z art. 22 ust. 1 ustawy. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli Wykonawca złoży: a/ oświadczenie, że spełnia wymogi określone przez art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b/ dokumenty i oświadczenia określone są w pkt XI niniejszej SIWZ. 4. Zasady wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ( konsorcjum). a/ Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, przepisy i wymogi dotyczące wykonawcy stosuje się również do wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. b/ Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia informacje wymienione w pkt XI SIWZ, c/ W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w ust. 1 pkt 4 musi spełnić każdy z wykonawców, warunki określone w ust. 1 pkt 1- 3 wykonawcy muszą spełnić łącznie. 5. Wykonawca zobowiązany jest wskazać, które części zamówienia zamierza zlecić podwykonawcom ( wzór dokumentu określa załącznik nr 4 do SIWZ)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa w postępowaniu następujące dokumenty i oświadczenia: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; b/ dokument stwierdzający, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia geologiczne i górnicze do wykonywania wierceń, budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz aktualne zaświadczenia, że osoby te są członkami właściwej izby zawodowej; c/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; d/ wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które wykonywać będą zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; e/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót wykonywania studnio głęb. 110 m, oraz montażu obudów studni , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich długości, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje- min. 3 szt); f/ polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000 zł . g/ oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy złożone zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ; 2.Wykonawca powinien wraz z ofertą złożyć także: a/ oświadczenie wskazujące, które części zamówienia Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom, zgodnie z wzorem oświadczenia określonym w załączniku nr 4 do SIWZ- jeśli dotyczy. b/ oświadczenie, że przeprowadził wizję lokalną terenu pod realizację projektowanego obiektu - wg wzoru oświadczenia określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. 3. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą wykonawca składa pełnomocnictwo/upoważnienie dla pomiotu lub osoby reprezentującej wykonawców w postępowaniu, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z partnerów. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 - 6 i ust. 3 należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji wykonawcy. a/ Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie znajduje § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mają być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kuslin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kuślinie
ul.Emilii Sczanieckiej 4
64-316 Kuślin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Kuślinie ul.Emilii Sczanieckiej 4 64-316 Kuślin pok. nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.