eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WaśniówPRZEBUDOWA - REMONT INFRASTRUKTURY DROGOWEJ OSIEDLA MIESZKANIOWEGO W MIEJSCOWOŚCI MIROGONOWICE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-07

Ogłoszenie nr 337878 - 2016 z dnia 2016-11-07 r.

Waśniów: PRZEBUDOWA - REMONT INFRASTRUKTURY DROGOWEJ OSIEDLA MIESZKANIOWEGO W MIEJSCOWOŚCI MIROGONOWICE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 319013 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:nie dotyczy

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Waśniowie, krajowy numer identyfikacyjny 55135500000, ul. Rynek  24, 27425   Waśniów, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 412 646 026, faks 412 646 028, e-mail techniczny@gminawasniow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wasniow.pl
Adres profilu: nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEBUDOWA - REMONT INFRASTRUKTURY DROGOWEJ OSIEDLA MIESZKANIOWEGO W MIEJSCOWOŚCI MIROGONOWICE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

T.2710.36.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn: Przebudowa - remont infrastruktury drogowej osiedla mieszkaniowego w miejscowości mirogonowice na działkach nr 2/13, 2/21, 2/22, 2/28, 2/29, 2/30, 2/31, 2/49, 2/50, 2/80 obręb Wronów i 289/2 obręb Dobruchna W zakres rzeczowy zadania wchodzi: 1. Wykonanie terenowych prac przygotowawczych; 2. Usunięcie warstwy ziemi urodzjanej; 3. Rozbiórka nawierzchni tłuczniowej wraz z odwiezieniem urobku; 4. Wykonanie koryta z profilowaniem i doprowadzeniem do kl. G1; 5. Rozbiórka zniszczonej nawierzchni asfaltowej wraz z wywózką na place skadowe; 6. Rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych wraz z utylizacją pozyskanego materiału; 7. Rozbiórka chodnika z kostki/płyt betonowych wraz z podbudową. Utylizacja pozyskanego materiału; 8. Wykonanie warstwy mrozoochronnej - piasek stab. cementem; 9. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; 10. Ustawienie krawężnika ulicznego na ławie betonowej; 11. Ustawienie obrzeża betoowego z oporem betonowym; 12. Ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej; 13. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W, gr. w-wy 4 cm; 14. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S, gr. w-wy 4 cm; 15. Górna warstwa nawierzchni pobocza z kruszywa łamanego; 16. Powierzchniowe utwardzenie nawierzchni poboczy płynnym asfaltem i grysem; 17. Wykonanie przepustu z rur HDPE 18. Zamontowanie betonowych ścianek oporowych ze skrzydełkami dla wykonywanego przepustu; 19. Wykonanie robót wykończeniowych i zabezpieczających. Szczegłówy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarze robót (załącznik nr: 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr: 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), dokumentacji projektowej (załącznik nr do 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się wykonać zadania opisane w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w SIWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (uproszczone projekty techniczne, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz SIWZ) należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry mogą wskazywać na, producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania "równoważności". Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. Zamawiający na podstawie art.29 ust.3 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).; Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi - min. 24 miesiące licząc od dnia odbioru końcowego zadania. - Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. - Maksymalny okres udzielonej gwarancji dopuszczony przez Zamawiającego wynosi - 60 miesięcy. - Okres udzielonej gwarancji jest w przedmiotowym postępowaniu kryterium oceny ofert. Zamawiający: - nie przewiduje udzielania zamówień powtarzających; - nie dopuszcza składania ofert częściowych; - nie dopuszcza składania ofert wariantowych, nie zamierza zawierać umowy ramowej, nie przewiduje aukcji elektronicznej

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przebudowa - remont infrastruktury drogowej osiedla mieszkaniowego w miejscowości mirogonowice na działkach nr 2/13, 2/21, 2/22, 2/28, 2/29, 2/30, 2/31, 2/49, 2/50, 2/80 obręb Wronów i 289/2 obręb Dobruchna
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
nie dotyczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT373163.70
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"DROGOWIEC" s.c. A. Jabłoński M. Jabłoński,  drogowiecs@gmail.com,  ul Samsonowicza 15,  27-400,  Ostrowiec Świętokrzyski,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 411190.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 411190.23
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 453997.92
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 130626.00
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.