To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-03
Lublin: Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej nr 1 w Lublinie - 10 części
Numer ogłoszenia: 3378 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 432988 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bursa Szkolna Nr 1, ul. Ks. J. Popiełuszki 7, 20-052 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 5330530, faks 81 5330530.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej nr 1 w Lublinie - 10 części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne dostarczanie Zamawiającemu artykułów żywnościowych w oparciu o odrębne zamówienia asortymentowe i ilościowe składane telefonicznie przez upoważnionych pracowników Zamawiającego: 1.1. Część 1 - Dostawa artykułów suchych i przetworów konserwowych. 1.2. Część 2 - Dostawa warzyw i owoców. 1.3. Część 3 - Dostawa pieczywa i artykułów cukierniczych. 1.4. Część 4 - Dostawa wędlin. 1.5. Część 5 - Dostawa artykułów mleczarskich. 1.6. Część 6 - Dostawa mrożonek. 1.7. Część 7 - Dostawa mięsa wieprzowego. 1.8. Część 8 - Dostawa mięsa drobiowego. 1.9. Część 9 - Dostawa ryb. 1.10. Część 10 - Dostawa jaj. 2. Artykuły muszą mieć ważny termin spożycia nie krótszy niż 2 tygodnie licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej. 3. Odbiór artykułów następował będzie w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym sprawdzeniu jego ilości i jakości przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Bezpośrednio po odbiorze artykułów nastąpi potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem. 4. Dostawa artykułów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 5. W razie braku możliwości wykonania zamówienia przez Wykonawcę, ewentualne dodatkowe koszty poniesione przez Zamawiającego w związku z awaryjnym zakupem artykułów u innego podmiotu ponosi Wykonawca. 6. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca dokona jego wymiany na pełnowartościowy nie później niż następnego dnia do godziny ustalonej przez Zamawiającego. 7. Termin realizacji dostawy - do terminu określonego godziną i datą wskazanego przez Zamawiającego w zgłoszeniu zapotrzebowania - telefonicznie. 8. Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie nie ulegną zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.13.11.30 - Wędliny 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.11.20.00 - Drób 15.23.40.00 - Ryby wędzone 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 03.14.25.00 - Jaja .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1 - Dostawa artykułów suchych i przetworów konserwowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KARO Sp. z o. .o, ul. Kraczewicka 180, 24-320 Poniatowa, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37350,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30888,64
Oferta z najniższą ceną: 30888,64 / Oferta z najwyższą ceną: 39009,95
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2 - Dostawa warzyw i owoców.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stanisław Skurski, Strzeszkowice Małe 41, 24-420 Niedrzwica Duża, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31707,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26074,56
Oferta z najniższą ceną: 26074,56 / Oferta z najwyższą ceną: 41006,51
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część 3 - Dostawa pieczywa i artykułów cukierniczych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "MADEX" STANISŁAW MADEJ
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe MADEX Stanisław Madej, ul. Ceramiczna 10, 23-200 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25335,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18250,05
Oferta z najniższą ceną: 18250,05 / Oferta z najwyższą ceną: 27109,24
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część 4 - Dostawa wędlin.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EB Sp. z o. o., ul. Cisowa 9, 20-703 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26235,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24785,25
Oferta z najniższą ceną: 24785,25 / Oferta z najwyższą ceną: 31101,90
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część 5 - Dostawa artykułów mleczarskich.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA KRAŚNIK
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA KRAŚNIK
- Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Opolu Lubelskim, ul. Przemysłowa 16, 24-300 Opole Lubelskie, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34530,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40816,86
Oferta z najniższą ceną: 31490,03 / Oferta z najwyższą ceną: 45844,05
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część 6 - Dostawa mrożonek.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Ireneusz Welman, ul. Żytnia 21B, 23-200 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7920,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5983,65
Oferta z najniższą ceną: 5983,65 / Oferta z najwyższą ceną: 8733,17
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Część 7 - Dostawa mięsa wieprzowego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
MASARNIA UBOJNIA "ZEMAT" ZDZISŁAW TROŚCIAŃCZYK I S-KA SPÓŁKA JAWNA
- Masarnia Ubojnia ZEMAT Zdzisław Trościańczyk i S-ka Spółka jawna, ul. Łąkowa 1, 21-310 Wohyń, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15910,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16793,70
Oferta z najniższą ceną: 16793,70 / Oferta z najwyższą ceną: 18148,10
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Część 8 - Dostawa mięsa drobiowego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EB Sp. z o. o., ul. Cisowa 9, 20-703 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7270,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8752,80
Oferta z najniższą ceną: 8752,80 / Oferta z najwyższą ceną: 9769,20
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Część 9 - Dostawa ryb.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Ireneusz Welman, ul. Żytnia 21B, 23-200 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5380,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5124,00
Oferta z najniższą ceną: 5124,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7358,40
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Część 10 - Dostawa jaj.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIKI SPÓŁKA JAWNA J.WIKIRA, A.WIKIRA
jakie przetargi wygrała firma
WIKI SPÓŁKA JAWNA J.WIKIRA, A.WIKIRA
- WIKI Spółka jawna, J. Wikira, A. Wikira, ul. Biernata z Lublina 31, 20-465 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2475,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2829,75
Oferta z najniższą ceną: 2829,75 / Oferta z najwyższą ceną: 3410,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa papieru toaletowego, ręczników oraz worków papierowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków do dezynfekcji, zestawów pierwszej pomocy oraz szwów chirurgicznych.
- Dostawa radiotelefonów noszonych na potrzeby KM PSP w Lublinie
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Beskidzkiej w Lublinie na odcinku od ul. Gorczańskiej do ul. Pienińskiej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
- dostawa preparatów do dezynfekcji - 4 zadania
- Usługa ochrony osób i mienia znajdującego się w budynkach oraz na posesji Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 1.07.2025 do 31.12.2025 r.
- Dostawa mięsa i wędlin do Zakładu Karnego w Koronowie
- dostawa mięsa i wędlin
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich na II półrocze 2025 r. z podziałem na części: Część I - Dostawa mleka i produktów mleczarskich, Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy.
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.