eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokKonserwacja urządzeń oświetlenia parków, skwerów, przejść podziemnych, tuneli oraz pomników na terenie Białegostoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-27

Białystok: Konserwacja urządzeń oświetlenia parków, skwerów, przejść podziemnych, tuneli oraz pomników na terenie Białegostoku
Numer ogłoszenia: 337901 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Białegostoku , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja urządzeń oświetlenia parków, skwerów, przejść podziemnych, tuneli oraz pomników na terenie Białegostoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie prac w zakresie konserwacji i utrzymania urządzeń oświetlenia parków, skwerów, przejść podziemnych, tuneli oraz pomników na terenie Białegostoku określonych w załączniku nr 7 do SIWZ, celem zapewnienia należytej ich eksploatacji. Czasy włączania i wyłączania oświetlenia określa załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zakres prac konserwacyjnych, które należy prowadzić celem zapewnienia poprawnego i bezpiecznego funkcjonowania urządzeń oświetlenia oraz ich estetycznego wyglądu obejmuje: a) systematyczną kontrolę /sprawdzanie/ funkcjonowania oświetlenia, wymianę źródeł światła (rtęciowych, sodowych, halogenowych, świetlówek, żarowych itp.), wymiana opraw lub ich remont, wymiana dławików w oprawach oświetleniowych, kondensatorów, układów zapłonowych, oprawek, wymiana uszkodzonych kloszy, wymiana przewodów w latarniach, tabliczek słupowych, uszkodzonych wkładek topikowych w słupach, wymiana główek bezpiecznikowych w słupach, podstaw bezpiecznikowych, naprawa uszkodzonych słupów, utrzymanie (naprawa) szafek oświetleniowych w stanie przydatności do pracy, czyszczenie wnęk słupowych, wnęk szafek oświetleniowych, wymiana zamknięć /drzwiczek/ słupowych i opasek zabezpieczających oraz poprawianie opasek słupowych, opasek na rurkach i przewodach, regulację, naprawę i ewentualną wymianę przekaźników zmierzchowych oraz zegarów astronomicznych, wymianę styczników w szafkach, konserwację i wymianę wyłączników przeciwporażeniowych zapewniając estetyczny wygląd konserwowanych urządzeń, b) prowadzenie oględzin urządzeń oświetleniowych, c) lokalizację i naprawę uszkodzeń w sieci kablowej, d) malowanie słupów, na których mocowane są oprawy, na jednolity kolor określony przez Zamawiającego, e) mycie i czyszczenie kloszy raz w ciągu roku, f) dokonywanie wszelkich niezbędnych pomiarów związanych z eksploatacją urządzeń elektrycznych m.in. pomiary napięć i obciążeń, pomiary izolacji, pomiary przeciwporażeniowe, g) wykonywanie objazdów parków minimum 1 raz w tygodniu, h) zapewnieniu środka transportowego do cotygodniowych objazdów z przedstawicielem zamawiającego, i) informowaniu Zamawiającego o zgłoszonych usterkach i awariach (sieci zasilającej i urządzeń sterowniczych) oraz o dokonywanych likwidacjach w/w usterek, j) bieżącej współpracy z PGE Dystrybucja Białystok Sp. z o.o. Zakład Sieci Białystok Miasto w zakresie prawidłowości pracy układów pomiarowych oraz zasilania szaf oświetleniowych, k) w przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej należy natychmiast powiadomić pogotowie energetyczne PGE Dystrybucja Białystok Sp. z o.o. Zakład Sieci Białystok Miasto i egzekwować, aby niezwłocznie usunięto awarię, l) dokonywaniu przeglądów sieci i urządzeń oraz określanie ich stanu technicznego pod kątem zgodności z zakresem prac objętych niniejszą umową; z powyższego należy sporządzić raport Zamawiającemu, z wnioskami o potrzebie prac modernizacyjnych, m) w przypadku prac związanych z usuwaniem awarii w pasie drogowym teren zabezpieczyć w odpowiedni sposób zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. (Dz. U. z dnia 23 grudnia 2003r.) Po zakończonych pracach ziemnych Wykonawca ma obowiązek przywrócić teren do stanu pierwotnego, n) prowadzenie dzienników obiektów, odpis dziennika konserwacji będzie załącznikiem do comiesięcznej faktury. Dziennik będzie również co miesiąc przekazywany w formie elektronicznej na adres e-mail lub na innym nośniku: dyskietka lub płyta CD. W dzienniku winny być odnotowywane wszystkie zgłoszenia uszkodzeń urządzeń, stwierdzone awarie lub uszkodzenia, daty i miejsca wykonywania prac, wymiany naświetlaczy, wymiany źródeł światła, malowanie itp. Wraz ze zgłoszeniem oraz wykonywaniem czynności należy wpisywać datę i godzinę, o) wykonawca zapewni dostęp do energii elektrycznej w niezbędnym zakresie podczas imprez, festynów i innych akcji na terenie lub w sąsiedztwie konserwowanych obiektów. Podczas imprezy umożliwi podłączenie zasilania i będzie sprawował nadzór nad korzystaniem z energii. Podłączenie urządzeń musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonawca własnym staraniem i na własny koszt (w przypadku wystąpienia takiej konieczności) zainstaluje gniazdo sieciowe 220V+PE lub gniazdo 3 fazowe oraz wyposaży szafkę w odpowiednie zabezpieczenie na czas korzystania. Wykonawca wykona inne czynności związane z obsługą urządzeń oświetleniowych podczas imprez plenerowych np. wygaszenie niektórych opraw itp..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.10 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) zrealizowali, z należytą starannością, w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 zamówienia z zakresu konserwacji urządzeń energetycznych lub budowy oświetlenia ulicznego lub parkowego, na łączną kwotę min. 150 tys. zł, b) dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia : * ważne świadectwo kwalifikacyjne E, * ważne świadectwo kwalifikacyjne D - pracownicy nadzoru, * uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie wykonawstwa sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualnie przynależą do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) wykaz zamówień (co najmniej 2) zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z zakresu konserwacji urządzeń energetycznych lub budowy oświetlenia ulicznego lub parkowego, na łączną kwotę min. 150 tys. zł. Wykaz winien zawierać zakres prac, wartość, termin i miejsce realizacji, a do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, iż prace zostały wykonane z należytą starannością - załącznik nr 3 do SIWZ; 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z udokumentowaniem ich uprawnień i kwalifikacji zawodowych (ważne świadectwo kwalifikacyjne E; ważne świadectwo kwalifikacyjne D - pracownicy nadzoru; uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie wykonawstwa sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 4 do SIWZ, 5) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Departament Dróg i Transportu Urzad Miejski w Białymstoku ul.Składowa 11 pok.206.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2008 godzina 08:45, miejsce: Departament Dróg i Transportu Urzad Miejski w Białymstoku ul.Składowa 11 pok.205, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.