Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-27
Wrocław: Dostawa sprzętu komputerowego do Izby Skarbowej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 337903 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa we Wrocławiu , ul. Pretficza 11, 50-983 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 797 16 06, faks 071 797 16 17.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego do Izby Skarbowej we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, polegająca na sprzedaży i dostarczeniu do Izby Skarbowej we Wrocławiu, ul Pretficza 11 fabrycznie nowych, kompletnych, sprawnych, gotowych do użytku, dopuszczonych do obrotu (oznaczonych znakiem CE) o parametrach nie gorszych niż określone w SIWZ wraz z pełnieniem serwisu gwarancyjnego na warunkach i w okresie określonym w SIWZ: Część I: Zestaw komputerowy PC z monitorem LCD 19 w konfiguracji A (3 szt.); Część II: Komputer PC w konfiguracji B (25 szt.); Część III: Notebook w konfiguracji AA (10 szt.); Część IV: Notebook w konfiguracji BB (20 szt.)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie pobierał wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona zgodnie z formułą:spełnia-nie spełnia, na podstawie zawartych w ofercie dokumentów i oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zawarte na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ); 3) Oświadczenie potwierdzające spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ (zawarte na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa we Wrocławiu, ul. Ostrowskiego 5, 53-238 Wrocłąw, pok 517 (Vpiętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 08:00, miejsce: Izba Skarbowa we Wrocławiu, ul. Pretficza 11, 50-983 Wrocław, pok. 307 (kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw komputerowy PC z monitorem LCD 19cali w konfiguracji A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy PC z monitorem LCD 19cali w konfiguracji A - 3 szt, o parametrach nie gorszych niż określone w SIWZ wraz z pełnieniem serwisu gwarancyjnego na warunkach i w okresie określonym w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komputer PC w konfiguracji B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer PC w konfiguracji B - 25 szt, o parametrach nie gorszych niż określone w SIWZ wraz z pełnieniem serwisu gwarancyjnego na warunkach i w okresie określonym w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Notebook w konfiguracji AA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook w konfiguracji aa - 10 szt.,o parametrach nie gorszych niż określone w SIWZ wraz z pełnieniem serwisu gwarancyjnego na warunkach i w okresie określonym w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Notebook w konfiguracji BB.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook w konfiguracji BB - 20 szt, o parametrach nie gorszych niż określone w SIWZ wraz z pełnieniem serwisu gwarancyjnego na warunkach i w okresie określonym w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa przenośnego symulatora pojazdu trakcyjnego do Zespołu Szkół Logistycznych we Wrocławiu
- Dostawę wraz z wdrożeniem systemu bezpieczeństwa - klastra routerów z funkcjami bezpieczeństwa dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Odnowienie kontraktów serwisowych i subskrypcji dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 26 Biur Powiatowych
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówek Terenowych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby KW PSP w Katowicach
- DZP.261.60.2024 - dostawa monitorów, laptopów, klawiatur, myszek komputerowych i kamer internetowych.
- Dostawa zestawów wyświetlaczy interaktywnych z uchwytem ściennym, laptopów, komputerów stacjonarnych i oprogramowania komputerowego, urządzeń sieciowych oraz przenośnej kamery.
- Dostawa sprzętu informatycznego i elektronicznego dla skrzydła modułowego Szkoły Podstawowej w Pogórzu, gm. Kosakowo
- Zakup stacji roboczych (komputerów) wraz z niezbędnym oprogramowaniem tj. systemem operacyjnym i pakietem biurowym na potrzeby Urzędu Gminy Dobra
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.