Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-02
Kętrzyn: Dostawa wraz z montażem, okien do budynków internatu i magazynu w ZSCKR Karolewo
Numer ogłoszenia: 33790 - 2011; data zamieszczenia: 02.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie , Karolewo 12, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7524753, faks 89 7524753.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.karolewo.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka administracji rządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem, okien do budynków internatu i magazynu w ZSCKR Karolewo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wymiana okien w budynku internatu. Zakres prac obejmuje: - Demontaż starej stolarki drewnianej i złożenie w miejscu wyznaczonym przez zamawiającego - Dostawę oraz montaż nowej stolarki okiennej PCV -35szt zgodnie z zestawieniem stolarki okiennej nr 1 (Załącznik Nr 8 do SIWZ) o następującej charakterystyce. - Okna w kolorze białym, PCV - min. pięciokomorowe - Współczynnik przenikania ciepła przez okno Uw<=1,5 W/m2K - Szyby zespolone - Współczynnik przenikania ciepła przez szybę Ug<=1,1 W/m2K - Funkcja mikrowentylacji - Zdolność akustyczna 32-34dB - Okres gwarancji min 5 lat - Montaż podokienników wewnętrznych PCV komorowych w kolorze białym - 32szt o długości 149cm i o szer. 15cm - 2 szt. o długości 265cm i o szer. 20cm - 1 szt. o długości 180cm i o szer. 20cm - Montaż podokienników zewnętrznych z blachy ocynkowanej : - 2szt o dł. 265cm i szer. 20cm - 1szt o dł. 185cm i szer. 12cm - Obróbkę okien i podokienników gładzią na połączeniu okna z filarkiem okiennym oraz ościeżem. - Pomalowanie obrabianych miejsc przy oknach farbami emulsyjnymi i olejnymi w kolorach przyległych ścian. - Usunięcie i wywiezienie gruzu i innych odpadów powstałych przy wykonywaniu robót. - Posprzątanie podłogi w pomieszczeniach w których były montowane okna 2) Wymiana okien w budynku magazynu. Zakres prac obejmuje: - Demontaż starej stolarki drewnianej i złożenie w miejscu wyznaczonym przez zamawiającego - Dostawę oraz montaż nowej stolarki okiennej PCV -24szt zgodnie z zestawieniem stolarki okiennej nr 2 (Załącznik Nr 9 do SIWZ) o następującej charakterystyce. - Okna w kolorze białym, PCV - min. czterokomorowe - Współczynnik przenikania ciepła przez okno Uw<=1,5 W/m2K - Współczynnik przenikania ciepła przez szybę Ug<=1,1 W/m2K - szyby zespolone - 12 okien na parterze z szybą bezpieczną od zewnątrz - Funkcja mikrowentylacji - Okres gwarancji min 5 lat - Usunięcie i wywiezienie gruzu i innych odpadów powstałych przy wykonywaniu robót. - Posprzątanie podłogi w pomieszczeniach w których były montowane okna.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.11.00 - Okna 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie zezwolenia na działalność gospodarczą w zakresie robót objętych zamówieniem.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać że w okresie ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej trzy dostawy wraz montażem na co najmniej 30 okien każde w zakresie rzeczowym porównywalnym z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest również przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanej dostawy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca oświadczenie, że zatrudnia przynajmniej dwie osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz posiada pojazd przystosowany do przewozu przedmiotowego zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
certyfikaty, atesty i aprobaty techniczne ITB i PZH wszystkich materiałów zastosowanych przy realizacji zadania, stwierdzające możliwość stosowania ich w obiektach użyteczności publicznej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy wymagają obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony przewidują możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy następujących przypadkach: a) zmiana sposobu fakturowania w przypadku zmian organizacyjnych oraz wewnętrznych uwarunkowań podmiotów wymienionych w umowie. b) wystąpienia zdarzeń niezależnych odstroi umowy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiającego, bez zwiększania d) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: - przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. konieczności zlecenia wykonania robot dodatkowych , których konieczność wynikła w trakcie robot bez których niemożliwe jest wykonanie zakresu umownego przedmiotu zamówienia - inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą 3. W sytuacji, gdy zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez wykonawcę, koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi wykonawca.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karolewo.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat ZSCKR w Karolewie p. 100 adres j.w..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w PCE w Kętrzynie w postaci urządzeń, sprzętu, mebli i materiałów dydaktycznych w ramach projektu ,,Smakowita Przemiana"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad: - rozbiórką istniejącego i budową nowego budynku nr 18 na potrzeby SOdC - przebudową parteru budynku nr 48 w m. Kętrzyn na potrzeby osób zatrzymanych
- Zakup wraz z dostawą równiarki drogowej na potrzeby działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Kętrzynie
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w msc. Mażany
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Dębicy i Urzędzie Skarbowym w Jarosławiu
- Termomodernizacja budynku szkoły Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Bieżyniu
- 46/2025 Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w lokalach mieszkalnych, w podziale na 8 części.
- Dostawa i montaż okien do budynku biurowego Nadleśnictwa Gryfino wraz demontażem starej stolarki okiennej
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 1 w Dzierżoniowie, przy ul. Mickiewicza 8
- Remont pomieszczeń dydaktycznych w budynku przy ul. Czerniakowskiej 22 w Elblągu.
więcej: Okna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.