eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Doposażenie dwóch noclegowni dla pielgrzymów, zlokalizowanych w Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Lęborku, ul. Basztowa 8 oraz Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Łebie, Aleja św. Jakuba 25

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-20

Lębork: Doposażenie dwóch noclegowni dla pielgrzymów, zlokalizowanych w Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Lęborku, ul. Basztowa 8 oraz Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Łebie, Aleja św. Jakuba 25
Numer ogłoszenia: 33797 - 2014; data zamieszczenia: 20.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23399 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie dwóch noclegowni dla pielgrzymów, zlokalizowanych w Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Lęborku, ul. Basztowa 8 oraz Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Łebie, Aleja św. Jakuba 25.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doposażenie dwóch noclegowni dla pielgrzymów, zlokalizowanych w: Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Lęborku, ul. Basztowa 8 oraz Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Łebie, Aleja św. Jakuba 25 w ramach projektu p.n. Rewitalizacja Europejskiego Szlaku Kulturowego na Obszarze Południowego Bałtyku- Pomorska Droga św. Jakuba, współfinansowanego w 15% ze środków Powiatu Lęborskiego i 85 % ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Program Południowy Bałtyk). Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę radiobudzików (sztuk 7), drewnianych krzeseł (sztuk 6), pościeli (10 kompletów), prześcieradeł frotte z gumką (sztuk 14), kocy (sztuk 3), czajników elektrycznych (sztuk 5), ręczników kąpielowych frotte (sztuk 10), materacy sprężynowych (sztuk 3), lodówko-zamrażarek (sztuk 2), telewizora 42 (sztuk 1), wiader z mopem (sztuk 3), kinkietu ściennego pojedynczego (sztuk 1), stanowiących doposażenie noclegowni w Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Lęborku, zlokalizowanym przy ul. Basztowej 8, oraz Domu Parafialnym przy kościele św. Jakuba w Łebie, zlokalizowanym przy Alei św. Jakuba 25, ich wniesienie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, montaż oraz koszt transportu, w ramach projektu pn. Rewitalizacja Europejskiego Szlaku Kulturowego na Obszarze Południowego Bałtyku- Pomorska Droga św. Jakuba, współfinansowanego w 15% ze środków Powiatu Lęborskiego i w 85% z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Program Południowy Bałtyk). Zakres dostawy obejmuje: - dostarczenie przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, - rozładunek, rozpakowanie, montaż (skręcenie, umocowanie) oraz ustawienie i wypoziomowanie we wskazanych pomieszczeniach, - uprzątnięcie i wywiezienia z terenu Zamawiającego wszelkich opakowań (kartony, folie, itp.) Wszystkie produkty muszą być fabrycznie nowe, spełniać normy polskie i unijne (UE) i posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty bezpieczeństwa. Wymagania stawiane Wykonawcy odnośnie przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich. Stosowne dokumenty potwierdzające spełnianie tych wymagań Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 2) Jakiekolwiek podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne są przykładowe, zaś ewentualne wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w specyfikacji. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. 3) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji liczonej od daty obustronnie podpisanego protokołu zdawczo-odbiorczego potwierdzającego przekazanie wyposażenia do użytkowania na okres 24 miesięcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.41.00 - Materace do spania 39.11.20.00 - Krzesła 39.51.11.00 - Koce 39.51.21.00 - Prześcieradła 39.51.25.00 - Poszewki na poduszki 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 39.71.11.11 - 39.71.11.11 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt p.n. Rewitalizacja Europejskiego Szlaku Kulturowego na Obszarze Południowego Bałtyku- Pomorska Droga św. Jakuba, współfinansowany ze środków Powiatu Lęborskiego i Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Program Południowy Bałtyk).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Szkół Ulart - Cezas, Al. 11 Listopada 156, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7306,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8760,06

  • Oferta z najniższą ceną: 8760,06 / Oferta z najwyższą ceną: 10926,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.