Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-26
Warszawa: Dostawa materiałów medycznych
Numer ogłoszenia: 337993 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc , ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 43 12 312.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.igichp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów medycznych: Pakiet Nr 1 - wyroby z fizeliny niesterylne, Pakiet Nr 2 - wyroby z fizeliny sterylne, Pakiet Nr 3 - wyroby z fizeliny: pościel, podkłady, Pakiet Nr 4 - zestawy do odsysania, Pakiet Nr 5 - złącza, Pakiet Nr 6 - Przyrząd do pobierania lub wstrzykiwania płynów do/z fiolek i butelek, Pakiet Nr 7 - Ustniki i filtry..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.20-2, 33.14.12.20-8, 33.19.00.00-8, 33.14.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp - załączonego do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp - załączonego do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp - załączonego do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp - załączonego do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp - załączonego do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda dokumenty potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do stosowania w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej: 1.1. Oświadczenia, że zaoferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi. Do oświadczenia należy załączyć: 1.1.1. Dla wyrobów klasy II b i III dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania 1.1.2. Dla pozostałych klas wyrobów medycznych certyfikat CE lub deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE,. 1.1.3. W przypadku, gdy opisany w specyfikacji przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igichp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie, ul. Płocka 26, Dział Zamówień Publicznych pok. 106..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie, ul. Płocka 26, Dział Zamówień Publicznych pok. 106..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyroby z fizeliny niesterylne,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Maska chirurgiczna z fizeliny do operacji chirurgicznych, 2 Maska z fizeliny z szybą / nie rosiejącą / do operacji chirurgicznych, 3 Fartuchy z fizeliny z polipropylenu, 4 Czepki chirurgiczne wiązany na troki, 5 Czepki jednorazowe z fizeliny, 6 Pokrowce na buty z fizeliny, 7 Pokrycia higieniczne jednorazowe, 8 Męskie ubranie chirurgiczne 9 Damskie ubranie chirurgiczne jednoczęściowe, 10 Fartuch wizytacyjny, 11 Koszule operacyjne jednorazowe, 12 Ubranie chirurgiczne- bluza, 13 Ubranie chirurgiczne - spodnie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyroby z fizeliny sterylne,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Fartuch sterylny z włókniny typu Sontara, 2 Fartuch sterylny z włókniny typu Sontara z nieprzemakalnymi wstawkami w przedniej części i w rękawach, 3 Sterylna osłona / serweta / z laminatu na stolik MAYO, 4 Pokrowce na przewody, 5 Serweta sterylna 50cm x 60 cm bez otworu z laminatu nieprzemakalnego mini 60 g/m1 6 Serweta sterylna 50cm x 60 cm z otworem 7cm z laminatu nieprzemakalnego mini 60 g/m2 7 Serweta sterylna 50cm x 60 cm z taśmą samoprzylepną z laminatu nieprzemakalnego mini 60 g/m3 8 Zestaw do angiografii udowej zawierający,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyroby z fizeliny: pościel, podkłady,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Podkłady jednorazowe białe, 2 Prześcieradła jednorazowe z fizeliny lub grubej włókniny, 3 Komplety pościeli jednorazowej z włókniny propylenowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestawy do odsysania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw do odsysania wydzieliny z drzewa oskrzelowego. 2 Igła do biopsji aspiracyjnej rozmar 0,7 mm x 64 mm. 3 Igła do biopsji aspirsacyjnej rozmar 0,7 mm x 88 mm. 4 Igła do biopsji aspiracyjnej rozmiar 0,7 mm x 150 mm. 5 Sterylna igła do biopsji talerza biodrowego (trepanobiopsji). 6 Wymiennik ciepła i wilgoci z portem do podawania tlenu i pobierania próbek z drzewa oskrzelowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Złącza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Złącze niskiego ciśnienia ( dł. 150 - 152 cm ) 2 Złącze wysokiego ciśnienia o dł.122 cm do strzykiwania kontrastu strzykawek typu Medrat Mark V Pro Vis. 3 Wkład jednorazowy o poj.150 ml z szybkozłączem łącznikiem rurkowym do strzykawki typu Medrad 150 FT - Q.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przyrząd do pobierania lub wstrzykiwania płynów do/z fiolek i butelek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrząd sterylny typu Mini-Spike Plus lub równoważny do wielokrotnego pobierania lub wstrzykiwania płynów do / z fiolek i butelek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ustniki i filtry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Ustnik do spirometru Lungitest jednorazowy. 2 Filtr filcowy z otworem do koncentratora Companion..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/12/2024 Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych
- Zakup, montaż i uruchomienie klimatyzatorów na potrzeby pomieszczeń w pawilonie nr 2 Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup aparatu EKG dla II Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.13.2024
- "Zabezpieczenie siatką środkowego przęsła wiaduktu nad linią kolejową nr 12 w ciągu drogi wojewódzkiej numer 722 w km 15+571 w Aleksandrowie wraz z robotami towarzyszącymi" - nr postępowania 266/24
- Usługa ochrony obiektu i mienia wraz obsługą recepcji w Teatrze Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, implantów, rękawic, produktów do sterylizacji, obłożenia, materiały opatrunkowe II
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawy materiałów przeznaczonych do wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych
- Dostawa pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.