eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KraśnikKonserwacja urządzeń energetycznych służących do oświetlenia ulic, placów i dróg będących własnością miasta Kraśnik

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-02

Kraśnik: Konserwacja urządzeń energetycznych służących do oświetlenia ulic, placów i dróg będących własnością miasta Kraśnik
Numer ogłoszenia: 337 - 2015; data zamieszczenia: 02.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247311 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kraśnik, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 81 8251540, faks 81 8252709.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja urządzeń energetycznych służących do oświetlenia ulic, placów i dróg będących własnością miasta Kraśnik.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest konserwacja urządzeń energetycznych służących do oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie miasta Kraśnik będących własnością miasta Kraśnik, w latach 2015-2016. Wykaz terenów i urządzeń energetycznych, których dotyczy przedmiot zamówienia, stanowi załącznik nr 1 do SIWZ (wykaz terenów oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie miasta Kraśnik, stanowiący również załącznik do umowy, będzie na bieżąco aktualizowany przez Zamawiającego i niezwłocznie, po zaistnieniu zmian, przekazywany w formie pisemnej Wykonawcy). W przypadku przejęcia nowych, dodatkowych urządzeń energetycznych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do ich konserwacji w ramach bieżącego zamówienia. Zakłada się zwiększenie ilości urządzeń o 10 procent w skali roku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) naprawę, konserwację i wymianę instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg dotyczące m.in. niesprawnych układów zasilania, układów sterujących oświetleniem, opraw oświetleniowych, uszkodzonych słupów, osprzętu oraz kabli energetycznych, 2) wymianę niesprawnych źródeł światła, 3) usuwanie gałęzi zasłaniających oprawy oświetleniowe, 4) wykonywania wszystkich niezbędnych działań dla utrzymania dobrego stanu technicznego instalacji i urządzeń oświetleniowych oraz sprawnego funkcjonowania oświetlenia, 5) przeglądy okresowe stanu technicznego sieci, 6) udział w pracach związanych z przejmowaniem do eksploatacji nowych sieci oświetlenia ulic, placów i dróg, 7) utylizacja zużytych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia zgodnie z przepisami prawa, 8) prowadzenie ewidencji awarii i dostarczanie Zamawiającemu comiesięcznego sprawozdania, 9) prace interwencyjne związane z usuwaniem awarii sieci oświetlenia ulic, placów i dróg, 10) wyłączania i ponownego załączania źródeł światła na wniosek Zamawiającego, 11) okresowego oczyszczania kloszy opraw oświetleniowych - minimum 1 raz na rok, 12) współpracy z Zakładem Energetycznym w zakresie funkcjonowania oświetlenia ulicznego, 13) innych prac koniecznych do prawidłowego funkcjonowania oświetlenia, 14) montaż i demontaż ozdób świątecznych (załącznik nr 2 do umowy) na terenie miasta Kraśnik w terminach i miejscach podanych przez Zamawiającego w zleceniu, 15) naprawy uszkodzeń spowodowanych aktami wandalizmu, kolizjami samochodowymi, 16) wymiana uszkodzonego sprzętu spowodowanych aktami wandalizmu, kolizjami samochodowymi i kradzieżami (szacuje się wymianę nie więcej niż 5 sztuk słupów oświetleniowych rocznie oraz 20 sztuk opraw oświetleniowych rocznie). Wymiana sprzętu zostanie zlecona przez Zamawiającego np. w oparciu o raport Wykonawcy, zgłoszenia mieszkańców. 17) Wykonawca jest zobowiązany do dokonywania przeglądu konserwowanego oświetlenia min. (zgodnie z częstotliwością przedstawioną w ofercie) i odpowiada za stan techniczny istniejącego i przekazanego do konserwacji oświetlenia. Z przeglądów tych Wykonawca sporządza protokół, który niezwłocznie przekazuje Zamawiającemu. 18) W razie awarii oraz uszkodzeń uniemożliwiających poprawną eksploatację oświetlenia Wykonawca usunie niezwłocznie awarię zagrażającą osobom postronnym i mieniu, a w pozostałych przypadkach - w ciągu 5 dni od powiadomienia przez Zamawiającego lub stwierdzenia przez Wykonawcę. W przypadku konieczności wymiany słupów oświetleniowych okres ten może się wydłużyć o czas oczekiwania na realizację dostawy zamówionych przez Wykonawcę materiałów, lecz nie dłużej niż 30 dni. 3. Granice przedmiotu umowy stanowią szafy sterowania oświetleniem drogowym lub inne miejsca sterowania pracą oświetlenia. 4. W ramach realizowanego zamówienia Wykonawca ponosi koszty robocizny, materiałów, pracy sprzętu, transportu materiałów, uporządkowania terenu oraz pozostałych prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosił będzie koszty niezbędnych badań wynikających z norm i przepisów, wykonywanych w celu kontroli jakości robót. 5. Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia będzie stosował wyłącznie materiały fabrycznie nowe. Wykorzystywane przez Wykonawcę materiały i sprzęt muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami. Wszystkie oprawy stosowane przez Wykonawcę muszą być oprawami typu wandaloodpornego. 6. Wykonawca winien prowadzić prace na drodze w taki sposób, aby nie powodować zagrożenia w ruchu drogowym. 7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzonymi pracami, a także za szkody wyrządzone osobom trzecim z powodu niewykonania lub niewłaściwego wykonania przedmiotu zamówienia. 8. Wszelkie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GELMAX Grzegorz Makosz, Kolonia Siedliszczki 5, 21-050 Piaski, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 286335,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 132984,00

  • Oferta z najniższą ceną: 132984,00 / Oferta z najwyższą ceną: 343000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.