Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-31
Tarnów: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Numer ogłoszenia: 33801 - 2011; data zamieszczenia: 31.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ , ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6315460, faks 014 6315460, 6212581.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.lukasz.med
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zakres 1 Nabiał Zakres 2 Makaron Zakres 3 Ryby Zakres 4 Mrożonki.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-3, 15.85.11.00-9, 15.22.00.00-6, 15.33.11.70-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje co najmniej jednym środkiem transportu spełniającym warunki określone w rozporządzeniu ministra zdrowia z dnia 19 grudnia 2002roku w sprawie wymagań sanitarnych dot.: środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełniającymi wymaganiami określone w ustawie z dnia 6 września 2001 o chorobach zakaźnych i zakażeniach
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego. Jeżeli ofertę podpisuje osoba fizyczna celem weryfikacji należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. 2)oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP. 3)Oświadczenie , że Wykonawca posiada stosowne atesty lub świadectwa dopuszczające do spożycia zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4)Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje co najmniej jednym środkiem transportu spełniającym warunki określone w rozporządzeniu ministra zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 roku w sprawie wymagań sanitarnych dot.: środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności. 5)Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełniającymi wymaganiami określone w ustawie z dnia 6 września 2001 o chorobach zakaźnych i zakażeniach
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana cen tylko w przypadku zmiany: zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana w tym zakresie obowiązują dopiero po podpisaniu aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza w Tarnowie Samodzielnym Publiczny Zakładzie Opieki Zdrowotnej 33-100 Tarnów, ul. Lwowska 178a (pawilon D II piętro)- Dział Logistyki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza w Tarnowie Samodzielnym Publiczny Zakładzie Opieki Zdrowotnej 33-100 Tarnów, ul. Lwowska 178a (pawilon D II piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 11.03.2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres 1 Nabiał.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Serek wiejski ziarnisty kg. 500 2. Mleko 2% luz-15 l litr 130 000 3. Mleko 2% (opakowanie 0.9l) szt. 11 000 4. Kefir - kubek litr 6 000 5. Jogurt owocowy litr 1 400 6. Jogurt naturalny litr 700 7. Twaróg półtłusty kg. 9 000 8. Masło Extra kg. 6 000 9. Ser żółty kg. 1 000 10. Serek homogenizowany - naturalny kg. 2 000 11. Serek homogenizowany - owocowy kg. 800 12. Ser topiony kg. 800 13. Margaryna mleczna kg. 2 500 14. Margaryna Rama kg. 600 15. Śmietana 18% luz litr 10 000 16. Śmietana 30% litr 20 17. Śmietanka do kawy w płynie (10x10 ml. op.) szt. 200 18. Ser pleśniowy CAMEMBERT kg. 20 19. Ser parmezan kg. 2 20. Bita śmietanka w aerozolu 250g szt. 20 21. Ser feta sałatkowy kg. 20 22. Ser mozarella kg. 10 23. Ser salami kg. 20 24. Serek finlandia kg. 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres 2 Makaron.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Makaron (2 jajeczny) kg. 6 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.11.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres 3 Ryby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filet z morszczuka (schaterpeck) kg. 2 500 2. Filet z mintaja (schaterpeck) kg. 2 000 3. Filet z soli kg. 150 4. Makrela wędzona kg. 800 5. Filet śledziowy marynowany w oleju kg. 500 6. Filet śledziowy solony kg. 250 7. Łosoś wędzony (dzwonki) kg. 20 8. Łosoś wędzony na zimno (plastry) kg. 5 9. Łosoś surowy (tusza) kg. 10 10. Karp surowy kg. 10 11. Tuńczyk w sosie własnym cały (konserwa kg. 5 12. Filet z dorsza kg. 150.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres 4 Mrożonki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mieszanka kompotowa kg. 3 000 2. Truskawka kg. 500 3. Porzeczka czarna kg. 1 200 4. Wiśnia kg. 300 5. Kalafior kg. 700 6. Marchew- kostka kg. 300 7. Brokuły kg. 300 8. Fasolka szparagowa żółta kg. 150 9. Szpinak kg. 50 10. Groszek zielony kg. 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Kontrole okresowe stanu technicznego obiektów budowlanych Akademii Tarnowskiej
- Dostawa przyrządów używanych na salach operacyjnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Malowanie klatek schodowych w budynkach zarządzany przez MZB
- Sukcesywną dostawę materiałów i akcesoriów niezbędnych do zabiegów witrektomijnych i przeciwjaskrowych oraz zakup lasera do leczenia jaskry wraz z sondami.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi polegającą na budowie oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Krzyskiej w rejonie przystanku autobusowego "Krzyska - Cmentarz I"
- Dostawa i montaż systemu nagłośnienia w ramach zadania pn. Przebudowa Stadionu Miejskiego w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna Dostawa Żywności 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów zbożowych, skrobiowych, przemiału ziarna oraz makaronu na potrzeby Zakładu Karnego w Raciborzu z podziałem na 3 części
- Dostawa produktów spożywczych
- Sukcesywna Dostawa Żywności
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Zagórniku
- Sprzedaż i dostawa mrożonych warzyw, owoców oraz ryb i przetworów rybnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.