To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-07
Ogłoszenie nr 338044 - 2016 z dnia 2016-11-07 r.
Wrocław: Dostawa fabrycznie nowego, nieuszkodzonego walca ogumionego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 311449-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny
93018623000000, ul.
ul. Czajkowskiego 11/13
,
51171
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
713 252 562, faks
713 261 396, e-mail
biuro.zulwroclaw@wroclaw.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/zul_wroclaw/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowego, nieuszkodzonego walca ogumionego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):D.270.10.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieuszkodzonego walca ogumionego (dalej: walec, przedmiot zamówienia). 1. Parametry techniczne: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Walec z kołami gumowymi Lp. Część składowa Parametry nie gorsze niż 1 Silnik 1.1 Moc Min. 85kW / 120KM 1.2 Pojemność silnika Min. 3500 cm3 1.3 Typ silnika Wysokoprężny z turbodoładowaniem 1.4 Norma emisji spalin Min. Tier 4 2 Układ kierowniczy 2.1 Wspomaganie Tak 2.2 Koło kierownicy Z regulacją 3 Zbiornik paliwa 3.1 Pojemność zbiornika Min. 150 litrów 3.2 Korek wlewu paliwa Zamykany 3.3 Urządzenie do pomiaru zużycia paliwa Tak 4 Kabina - wyposażenie zewnętrzne 4.1 Lusterka wsteczne ogrzewane Tak 5 Kabina - wyposażenie wewnętrzne 5.1 Klimatyzacja Tak 5.2 Ogrzewanie postojowe Tak 5.3 Komputer pokładowy w języku polskim Tak 5.4 Radioodbiornik Tak 5.5 Fotel amortyzowany, obracany i przesuwany łącznie z kierownicą i deska rozdzielczą w prawą i lewą stronę celem uzyskania dobrej widoczności powierzchni bębna, krawędzi zewnętrznych i otoczenia maszyny Tak 6 Wymiary 6.1 Długość walca 4500 - 5000 mm 6.2 Szerokość walca 2000 - 2500 mm 6.3 Wysokość walca 2800 - 3200 mm 7 Koła i bęben 7.1 Przód Bęben 7.2 Tył 4 koła ogumione 7.3 Bęben i koła zraszane ciśnieniowo wodą lub emulsją Tak 7.4 Grubość płaszcza walca (bębna) Nie mniej niż 18 mm. 7.5 Średnica bębna Min. 1200 mm 7.6 Napęd hydrostatyczny na wszystkie koła Tak 7.7 Opony do walców drogowych zamontowane na felgach Tak 7.8 Bęben wibracyjny z dwoma amplitudami Tak 7.9 Siła odśrodkowa wibracji Min. 90kN 7.10 Automatyka wibracji Tak 7.11 Przesunięcie koleiny tzw. "psi chód" Tak 8 Inne 8.1 Dokumentacja techniczno-ruchowa DTR w języku polskim Tak 8.2 Masa operacyjna walca gotowego do pracy 9-11 T 8.3 System do kontroli zagęszczenia podczas procesu zagęszczenia Tak 8.4 Obcinarka krawędzi Tak 8.5 Bezstopniowy wybór prędkości w zakresie 0-12 km/h 8.6 Katalog części zamiennych Tak 8.7 Szkolenie operatora Tak 8.8 Zestaw narzędzi do obsługi codziennej Tak 8.9 Trójkąt ostrzegawczy Tak 8.10 Gaśnica Tak 8.11 Pełne oświetlenie do pracy w nocy: światła mijania, pozycyjne tylne, kierunkowskazy z przodu i z tyłu, lampa ostrzegawcza, sygnał cofania dźwiękowy, odblaski Tak 8.12 Czas reakcji serwisu nie więcej niż 72h od zgłoszenia awarii do podjęcia czynności naprawczych przez serwis Tak 8.13 Wibracja Dwustopniowa 8.14 Gwarancja Min. 12 miesięcy 8.15 Rok produkcji Fabrycznie nowy (rok produkcji 2016) 2. Do przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty: a) Certyfikat zgodności CE b) Dokumentacja techniczno-ruchowa DTR w języku polskim - 2 szt., 3. Warunki gwarancji: W okresie trwania gwarancji Wykonawca świadczy bezpłatnie naprawy gwarancyjne przedmiotu zamówienia, wraz z koniecznym transportem i wymianą części. a) Termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady części lub podzespołu walca, objętego gwarancją Zamawiający nie mógł z przedmiotu zamówienia korzystać. b) W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad w dostarczonym walcu, w okresie gwarancji, Zamawiający zobowiązuje się wysłać Wykonawcy zawiadomienie wraz z protokołem stwierdzającym wady. c) Wykonawca ma obowiązek naprawy wadliwego walca w ciągu maksymalnie 14 dni od chwili rozpoczęcia naprawy. Czas reakcji serwisu od przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego awarii - telefonicznie, faksem lub e-mailem do rozpoczęcia prac związanych z jej usuwaniem w ciągu 72 godzin. d) Jeśli Wykonawca nie przystąpi do usunięcia wad lub ich nie usunie w terminie wskazanym w pkt 8d, Zamawiający może powierzyć wykonanie tych czynności osobie trzeciej na koszt i ryzyko Wykonawcy, nie tracąc przy tym żadnych uprawnień z tytułu gwarancji. W przypadku braku możliwości usunięcia wady przedmiotu zamówienia lub trzykrotnej naprawy tej samej usterki Wykonawca zobowiązuje się do wymiany reklamowanej części na nową wolną od wad w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zawiadomienia w formie pisemnej. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w zdaniu poprzednim jeżeli Wykonawca dostarczył Zamawiającemu w miejsce wadliwego walca, nowy wolny od wad, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia przedmiotu zamówienia nowego wolnego od wad.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
43312400-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT385000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 473550 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.