eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzerwieńskDostawa łącza internetowego wraz z zarządzaniem, administrowaniem i serwisowaniem siecią internetową dla 153 Beneficjentów Ostatecznych i 9 jednostek podległych Gminie Czerwieńsk w ramach realizacji projektu pn.Internet dla mieszkańców Gminy Czerwieńsk-przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-22

Czerwieńsk: Dostawa łącza internetowego wraz z zarządzaniem, administrowaniem i serwisowaniem siecią internetową dla 153 Beneficjentów Ostatecznych i 9 jednostek podległych Gminie Czerwieńsk w ramach realizacji projektu pn.: Internet dla mieszkańców Gminy Czerwieńsk-przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu
Numer ogłoszenia: 338092 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwieńsk - Urząd Gminy i Miasta , Rynek 25, 66-016 Czerwieńsk, woj. lubuskie, tel. 068 3278565, faks 068 3278091.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa łącza internetowego wraz z zarządzaniem, administrowaniem i serwisowaniem siecią internetową dla 153 Beneficjentów Ostatecznych i 9 jednostek podległych Gminie Czerwieńsk w ramach realizacji projektu pn.: Internet dla mieszkańców Gminy Czerwieńsk-przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług Operatora Infrastruktury Sieci Szerokopasmowej Gminy Czerwieńsk, dostawę symetrycznego łącza internetowego o prędkości co najmniej 100 Mbit:s do infrastruktury sieci internetowej oraz serwis i eksploatację infrastruktury sieciowej i urządzeń wybudowanej sieci w ramach projektu: pn.: Internet dla mieszkańców Gminy Czerwieńsk-przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, do siedziby Urzędu Gminy i Miasta w Czerwieńsku. 1.1.1 Charakterystyczne parametry określające zakres projektu. 1)Liczba wybudowanych teleinformatycznych obiektów infrastruktury umożliwiających dostęp do internetu: 13 szt. konstrukcji wież i masztów antenowych wraz z niezbędnym wyposażeniem. Wykonawcy udostępniona została również wieża o wysokości 64 m wraz z niezbędnymi urządzeniami w m. Nietkowice będąca własnością Gminy, z przeznaczeniem na cele telekomunikacyjne. Szczegóły zawarte są w Załącznikach nr 7,8,9 do SIWZ; 2)Ilość odbiorców - 153 Beneficjentów Ostatecznych i 9 jednostek podległych Gminie Czerwieńsk biorących udział w projekcie. Wykaz znajduje się w Załączniku Nr 12 i 13 do SIWZ; 3)Ilość zainstalowanych komputerów-153 w lokalach Beneficjentów Ostatecznych oraz 18 w jednostkach podległych Gminie Czerwieńsk. Szczegółowy wykaz adresów lokalizacji instalacji sprzętu komputerowego i urządzeń odbiorczych przekazany zostanie Wykonawcy w dniu podpisania umowy; 4)Długość przęseł sieci szkieletowej I-go rzędu 59,3 km 5)Obszar objęty siecią dostępową 50,57 km2 6)Obszar objęty siecią szkieletową I i II rzędu oraz dostępową 154,39 km2 1.1.2 Zakres świadczenia usługi. Usługa świadczona będzie w postaci łącza internetowego klasy operatorskiej zestawionego do jednego z węzłów rdzeniowych sieci (lokalizacje węzłów rdzeniowych do wglądu w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 7, 8, 9 do SIWZ) o następujących parametrach: 1)łącze powinno być zestawione w technologii światłowodowej lub za pomocą radiolinii cyfrowej pracującej w licencjonowanym paśmie radiowym. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykorzystania radiolinii wykorzystujących nielicencjonowane pasmo radiowe; 2)przepustowość łącza dostępu do Internetu nie mniejsza niż 100 Mb:s FDD; 3)brak limitu transferu danych; 4)brak limitów i ograniczeń czasowych korzystania z usługi; 5)zapewnienie puli zewnętrznych adresów IP w minimalnej ilości 32 (w ramach jednej klasy), 6)parametry usług nie mogą być gorsze niż: a)szerokość pasma dostępu do Internetu nie może być niższa niż 2 Mb:s dla każdego użytkownika w obu kierunkach transmisji (upload, download), b)poziom SLA usług nie może być niższy niż 99,7, c)czas usunięcia usterek zgłoszonych przez użytkowników nie może być dłuższy niż 24 godziny w dniach roboczych, d)czas usunięcia awarii sieci nie może być dłuższy niż 12 godzin. Ponadto Wykonawca w ramach usługi zapewni dodatkowe urządzenia, niezbędne do uruchomienia i świadczenia usługi, jeśli będą wymagane np. router, modemy, media konwertery itp. dla odbiorców wymienionych w pkt. 1.1.1 ppkt. 3). 2. Wykonywanie przedmiotu zamówienia: 1)Wykonawca w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia jak i w trakcie realizacji umowy będzie zobowiązany do przestrzegania zapisów ustawy o ochronie danych osobowych. 2)Wdrożenie, administrowanie i rozwój systemu do zarządzania treścią strony startowej wyświetlanej na klienckich urządzeniach dostępowych. 3)Serwis sprzętu komputerowego przekazanego Beneficjentom Ostatecznym i jednostkom podległym Gminie przez Wykonawcę Infrastruktury. 4)Przygotowanie i wdrożenie systemu logowania oraz centralne archiwizowanie logów ruchu sieciowego, z wykorzystaniem urządzeń zainstalowanych przez Wykonawcę Sieci. 5)Sprawowanie nadzoru nad prawidłową eksploatacją sieci w tym: a)kontrola wykorzystania zasobów, b)archiwizacja systemu plików, c)kontrola zajętości przestrzeni pasma, d)kontrola atrybutów związanych z utrzymaniem bezpieczeństwa systemu, e)podejmowanie działań dla utrzymania pożądanego poziomu bezpieczeństwa 6) Administrowanie i zarządzanie zasobami sieci. 7)Określanie adresacji sieci lokalnych podłączonych do sieci w tym: a)zakładanie i usuwanie kont użytkowników, b)ustalanie zezwoleń na korzystanie z wyróżnionych zasobów systemu, c)przydzielanie adresów IP oraz nadzór nad współpracą użytkownika z siecią, 8)Nadzór nad usuwaniem uszkodzeń i awarii w sieci w tym: a)usuwanie wszelkich awarii sprzętu sieciowego, b)usuwanie wszelkich awarii, naprawa lub wymiana urządzeń w przypadku uszkodzeń nie objętych serwisem gwarancyjnym. c)Reprezentowanie Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy sieci w zakresie serwisu gwarancyjnego. d)Reprezentowanie Zamawiającego w stosunku do Towarzystwa Ubezpieczeniowego w zakresie likwidacji szkód objętych ubezpieczeniem. e)usuwanie przyczyn awarii sieci, f)rekonstrukcja uszkodzonych plików systemowych, g)zmiana oprogramowania bądź konfiguracji na urządzeniach sieciowych, h)bieżące monitorowanie infrastruktury i wykrywanie awarii, i)bieżące usuwanie awarii infrastruktury sieciowej, w warstwie szkieletowej i dystrybucyjnej-w ciągu maksymalnie 24 godzin, j)bieżące usuwanie awarii infrastruktury sieciowej, w warstwie dostępowej, w tym urządzeń odbiorczych zainstalowanych u Beneficjentów Ostatecznych (gospodarstwa domowe) w ciągu maksymalnie 48 godzin, k)w przypadku braku możliwości naprawy lub usunięcia usterki we wskazanym wyżej terminie zapewnienie urządzeń zastępczych na czas naprawy w celu zachowania ciągłości pracy sieci z wykorzystaniem warunków gwarancji udzielonych Zamawiającemu przez Wykonawcę Infrastruktury. Warunki gwarancji dostarczonych przez Wykonawcę Infrastruktury urządzeń sieciowych i urządzeń zamontowanych u Beneficjentów Ostatecznych oraz w jednostkach podległych Gminie dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego w dniach roboczych i w godzinach służbowych. l)sporządzanie okresowych raportów obciążenia infrastruktury sieciowej oraz łącz internetowych (stacji bazowych WiMAX, punktów dostępowych WiFi oraz innych urządzeń) oraz opracowywanie planów i procedur rozwojowych, m)aktualizacja oprogramowania urządzeń sieciowych, w tym aktualizacja firmwareów oraz wykonywanie updateów systemu bezpieczeństwa-zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń, n)okresowa konserwacja elementów i urządzeń infrastruktury sieciowej, o)zapisywanie zdarzeń systemowych (logowanie zdarzeń) i archiwizacja danych, p)prowadzenie i bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej, q)monitorowanie w sposób ciągły stanu sieci i wszystkich jej elementów, r)utrzymywanie na odpowiednim poziomie jakości usługi dostępu do Internetu dla uczestników projektu oraz jednostek podległych Gminie, s) utrzymywanie w ciągłej sprawności technicznej urządzeń zamontowanych na masztach i wieżach, t)uruchomienie przez Oferenta telefonicznego centrum serwisowego dla Beneficjentów projektu, działającego w godzinach 8.00 do 20.00 w dni robocze - oraz informowanie Beneficjentów o możliwości bezpośredniego kontaktu z centrum serwisowym, 9)Ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe funkcjonowanie sieci oraz przestrzeganie poufności powierzonych informacji dotyczących sieci, 10)Prowadzenie działalności w oparciu o Regulamin sieci internetowej w Czerwieńsku, stanowiący Załącznik Nr 10 do SIWZ, 11) Opracowywanie w imieniu Zamawiającego wszelkiej niezbędnej dokumentacji formalno - prawnej, w zakresie eksploatacji infrastruktury sieciowej, w szczególności dokumentacji do Urzędu Komunikacji Elektronicznej a także prowadzenie wszelkiej niezbędnej (lub wymaganej przepisami prawa) dokumentacji w zakresie sieci szerokopasmowej. 12)Czynny udział w odbiorze końcowym, podczas którego odbierana będzie wybudowana przez Wykonawcę STIMO Niedzielski Spółka Jawna infrastruktura sieci szerokopasmowej. 2.1 Wsparcie dla Beneficjentów Ostatecznych 1)Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi wsparcia technicznego dla użytkowników końcowych, zgodnie z wymaganiami: a)udostępnienie numeru telefonu z wyłącznym przeznaczeniem dla użytkowników końcowych, b)udostępnienie adresu poczty elektronicznej z wyłącznym przeznaczeniem dla użytkowników końcowych, 2)Wykonawca zobowiązany jest prowadzić informatyczny system rejestrowania zgłoszeń użytkowników (data, godzina, czas połączenia, czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, rodzaj problemu, rozwiązanie), w celu przedstawienia Zamawiającemu okresowego raportu aktywności (1 raz w miesiącu). W systemie tym będą rejestrowane także zgłoszenia obsługi awarii. 3)Czas reakcji serwisowej - do 24 godzin. 4)Parametry łącza sprawdzane, z możliwością odchylenia prędkości do 10%. 3. Podwykonawcy: 1)Wykonawca może powierzyć wykonywanie części usług Podwykonawcom, 2)za wykonane wszelkie czynności przez Podwykonawcę pełna odpowiedzialność spoczywa na Wykonawcy, 3)Wykonawca nie może się uchylić od odpowiedzialności za czynności zlecone do wykonania Podwykonawcy, 4)Podwykonawca nie może powierzyć zleconych czynności kolejnemu Podwykonawcy, 5)Wykonawca otrzyma należne wynagrodzenie, jeżeli zatrudniony Podwykonawca oświadczy, że został zaspokojony w zupełności. 6)Zapłata należnego wynagrodzenia dla Podwykonawców może być dokonywana na podstawie cesji wierzytelności na rzecz Podwykonawców wynikającej ze stosownej umowy między Wykonawcą i Podwykonawcą..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, wyłonionemu w drodze przetargu nieograniczonego wykonawcy usług, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (podstawa prawna art. 67 ust.1 pkt. 6 , z zastrzeżeniem ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wykonawca któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających cen jednostkowych i czynników kalkulacyjnych nie wyższych niż czynniki kalkulacyjne zastosowane w zamówieniu podstawowym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe 72.31.50.00 - Usługi zarządzania siecią danych oraz usługi wspierające 72.21.22.00 - Usługi opracowywania oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu 72.41.50.00 - Usługi hostingowe dla stron WWW 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 50.33.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium ustala się w kwocie 4.000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych). 2.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: PKO BP S.A. I Oddział Zielona Góra Nr rachunku: 74 1020 5402 0000 0602 0027 8861 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Dostawa łącza internetowego wraz z zarządzaniem, administrowaniem i serwisowaniem siecią internetową. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3.Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego albo załączyć do oferty. 4.Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1)nazwę i adres Zamawiającego, 2)nazwę przedmiotu zamówienia, 3)nazwę i adres Wykonawcy, 4)termin ważności gwarancji. 6.Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 7.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 11.Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach: 1)jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, 2)jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3)jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4)jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej: a) jedno zamówienie w zakresie dostawy łączy internetowych (w technologii światłowodowej lub za pomocą radiolinii cyfrowej) przez okres minimum 1 roku i o przepustowości min. 20 Mb/s symetrycznie, b) jedną usługę obsługi sieci bezprzewodowych składających się z minimum 30 urządzeń abonenckich instalowanych i umożliwiających bezprzewodowy dostęp do sieci Internet (pracującej w technologii WiMAX i WiFi oraz zarządzał nimi w okresie nie krótszym niż sześć miesięcy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, c) jedną aplikację uruchamianą w przeglądarce internetowej wykorzystującą relacyjną bazę danych, zapewniającą transakcyjność przeprowadzanych operacji i zawierającą system zarządzania treścią, która to aplikacja umożliwia zapisywanie danych wprowadzanych do bazy i automatyczne ich przekazywanie do co najmniej 100 odrębnych klientów. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych lub wykonywanych usług i dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie i niezbędne dokumenty tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawa korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, doświadczenie i wiedzę w zakresie instalacji, konfiguracji i zarządzania urządzeniami WiMAX, b) jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe (inżynierów sieciowych), wiedzę i doświadczenie w zakresie instalacji urządzeń aktywnych sieci, systemów transmisyjnych i urządzeń bezpieczeństwa sieciowego, c) jedną osobę posiadającą kwalifikacje w zakresie administracji serwerów sieciowych, d) jedną osobą do stałych kontaktów z Zamawiającym posiadającą uprawnienia do zatwierdzania faktur i stwierdzania należytego wykonania przedmiotu umowy. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach i ich doświadczeniu, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Kopia dowodu wniesienia wadium. 2) Kalkulacja cenowa opracowana wg wytycznych rozdziału XII.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach i warunkach: 1) Zamawiający dopuszcza zmianę osoby lub osoby odpowiedzialne pod warunkiem, że nowa osoba posiada takie same kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie oraz spełnia wymogi SIWZ. 2) Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji przedmiotowej umowy w przypadku: a) konieczności wykonania zamówień dodatkowych; b) zaistnienia sytuacji skutkującej, że rozpoczęcie usług jest niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; c) zaistnienia sytuacji skutkującej, że rozpoczęcie usług jest niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy wybranego w postępowaniu nr ZP.271.1/UE.2011; 3) Jeżeli nastąpiła zmiana wymogów lub wydano nowe zalecenia ze strony Władzy Wdrażającej Programy Europejskie. 4) Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia w okresie wykonywania usług, jeżeli Wykonawca uzasadni celowość i zasadność takiej zmiany, a zmiany będą dotyczyły w szczególności: a) zmiany ceny opłat za dostawę łącza internetowego, b) zakup dodatkowych, innych niż już uwzględnione w ofercie, urządzeń niezbędnych do wykonywania usług, 5) W innych przypadkach niż wskazane powyżej, zmiany Umowy mogą nastąpić jeżeli nastąpi zmiana urzędowej stawki podatku VAT. 6) Zmiana Umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: a) opis zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, d) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 7) Warunkiem wprowadzenia zmian do Umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czerwiensk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta ul. Rynek 25, 66-016 Czerwieńsk u p. Katarzyny Wadiak - Kurowskiej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy i Miasta ul. Rynek 25, 66-016 Czerwieńsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Dotacje na Innowacje. Inwestujemy w Waszą przyszłość Oś Priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne-zwiększenie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu-eInclusion.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.