To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-08
Ogłoszenie nr 338097 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.
Warszawa: "Wyznaczenie przejścia dla pieszych przez ul. Wł. Andersa na pl. Bankowym w Warszawie" (znak sprawy ZP- 70/16)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 312278-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście, krajowy numer identyfikacyjny
1525966300108, ul.
ul. Nowogrodzka
43,
00691
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 443 93 93, faks
22 443 94 85, e-mail
sro.wzp@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.srodmiescie.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wyznaczenie przejścia dla pieszych przez ul. Wł. Andersa na pl. Bankowym w Warszawie" (znak sprawy ZP- 70/16)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-70/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wyznaczenie przejścia dla pieszych przez ul. Wł. Andersa na pl. Bankowym w Warszawie, zgodnie z: 1.Dokumentacją projektową zawierającą: 1)Inwentaryzacja dla dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wyznaczenie przejścia dla pieszych ul. Wł. Andersa w Warszawie, wykonana 15 września 2015 r. przez GT Systems Sp. z o.o., ul. Szamotulska 67, Baranowo. Autor: mgr inż. Marcin Stachowiak. 2)Projekt elektryczny rozbudowy sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu Solidarności-Andersa-Plac Bankowy w Warszawie, wykonany 15 września 2015 r. przez GT Systems Sp. z o.o., ul. Szamotulska 67, Baranowo. Autorzy: inż. Stefan Maćkowiak, mgr inż. Marcin Stachowiak. 3) Projekt budowlany drogowy dla wyznaczenia przejścia dla pieszych ul. Wł. Andersa w Warszawie - branża drogowa, wykonany 5 listopada 2015 r. przez GT Systems Sp. z o.o., ul. Szamotulska 67, Baranowo. Autor: mgr inż. Zbigniew Lech, techn. Grażyna Skibińska, Sebastian Lech. 4)Projekt sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu Solidarności-Andersa-Plac Bankowy w Warszawie - programy stałoczasowe, wykonany 15 września 2015 r. przez GT Systems Sp. z o.o., ul. Szamotulska 67, Baranowo. Autor: mgr inż. Marcin Stachowiak. 5) Projekt stałej organizacji ruchu na skrzyżowaniu Solidarności-Andersa-Plac Bankowy w Warszawie - inżynieria ruchu, wykonany 30 lipca 2015 r. przez GT Systems Sp. z o.o., ul. Szamotulska 67, Baranowo. Autor: mgr inż. Marcin Stachowiak. 6)Uzgodnienia ZUD dla dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wyznaczenie przejścia dla pieszych ul. Wł. Andersa w Warszawie, wykonane przez GT Systems Sp. z o.o., ul. Szamotulska 67, Baranowo. Autor: mgr inż. Marcin Stachowiak. 7)Przedmiar robót dla wyznaczenia przejścia dla pieszych przez ul. Andersa na Pl. Bankowym w Warszawie - branża drogowa, sporządzony 15 lipca 2016 r. przez Wiesława Pszczółkowskiego na podstawie kosztorysu Tadeusza Olszewskiego. 8)Przedmiar robót dla wyznaczenia przejścia dla pieszych przez ul. Andersa na Pl. Bankowym w Warszawie - branża elektryczna, sporządzony 15 lipca 2016 r. przez Wiesława Pszczółkowskiego na podstawie kosztorysu Iwony Barabasz. 2.Szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych branża elektryczna dla dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wyznaczenie przejścia dla pieszych ul. Wł. Andersa w Warszawie, sporządzoną 15 września 2015 r. przez GT Systems Sp. z o.o., ul. Szamotulska 67, Baranowo. Autor: mgr inż. Marcin Stachowiak. 3.Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych branża drogowa dla dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wyznaczenie przejścia dla pieszych ul. Wł. Andersa w Warszawie, sporządzoną 5 listopada 2015 r. przez GT Systems Sp. z o.o., ul. Szamotulska 67, Baranowo. Autor: techn. Tadeusz Olszewski. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dane ogólne: Przedmiotem zamówienia jest "Wyznaczenie przejścia dla pieszych przez ul. Wł. Andersa na Placu Bankowym w Warszawie" oraz związana z tym przebudowa pasa drogowego. Zakres robót drogowych obejmuje wyznaczenie przejścia dla pieszych o szerokości 6,0 m, przebudowę wysepki w jezdni ul. Gen. Wł. Andersa, przebudowę pochylni peronów tramwajowych oraz remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej w rejonie torowiska na odcinku poszerzającym istniejące przejście. Do wykonania przedmiotu zamówienia niezbędne będzie wdrożenie projektu sygnalizacji świetlnej i czasowej organizacji ruchu. Zmiany organizacji ruchu wymagają zmiany oznakowania poziomego na wlocie ulicy Andersa. . Zaprojektowane zmiany skutkują także modernizacją oznakowania pionowego i poziomego. W zakres zmian wchodzi doposażenie istniejącego sterownika sygnalizacji ulicznej wraz z jego przeprogramowaniem. W zakres zamówienia wchodzi m.in.: - wykonanie robót ziemnych, - montaż kabli i urządzeń, - instalacja 2 nowych masztów sygnalizacyjnych o wysokości 3,3m dla pieszych (konstrukcje XXVII i XXIX). Istniejąca konstrukcja XXI pozostaje bez zmian, - przeniesienie włącznie z latarniami w miejsce projektowane pokazane na rysunku PE-1 masztu numer XXII na którym znajdują się sygnalizatory tramwajowy 16 i pieszy 38. Maszt XXI pozostaje w obecnej lokalizacji, - instalacja nowego masztu (konstrukcja XXVIII) o wysokości 3,9m, - montaż 4 latarni o średnicy 200 mm, - przeniesienie latarni o średnicy 300 mm o numerze 11 z konstrukcji XXIII na nowy maszt o numerze XXVII, - montaż 4 kaset przyciskowych EK-533. Pozostałe 2 są istniejące, - montaż 4 głośników zewnętrznych. Pozostałe 2 są istniejące, - podłączenie pętli indukcyjnych kablem typu XzTKMXpw 6x2x0,8mm. Zaprojektowano 6 pętli indukcyjnych zatem należy przyjąć dwa kable tego typu do wykonania stosownych podłączeń, - należy wziąć pod uwagę wyłącznie kabel dla nowych kaset przyciskowych, - należy wziąć pod uwagę wyłącznie podłączenie sygnalizatorów akustycznych przy nowych sygnalizatorach dla pieszych. Zatem trzeba wziąć pod uwagę montaż 4 sztuk, - wykonanie wyszczególnionych i opisanych w załączniku do umowy oznaczeń: a)Trybik odlany z żywicy na kostce - szt. 2 b)Opaska metalowa z grafiką na sygnalizatory - szt. 4 c)Grafika z folii - szt. 2 -roboty rozbiórkowe nawierzchni z płyt betonowych, krawężników, obrzeży trawnikowych, -roboty drogowe z oznakowaniem poziomym i pionowym. UWAGA: 1.Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania na własny koszt zatwierdzonego przez Inżyniera Ruchu m. st. Warszawy projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót uwzględniającego zajęcie terenu związanego z obsługą technologiczną prowadzonych robót oraz docelowe odtworzenie naruszonych elementów pasa drogowego. 2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania na własny koszt oznakowania informującego o wykonaniu przedmiotu umowy w ramach budżetu partycypacyjnego. Oznakowanie należy wykonać zgodnie z opisem zawartym w załączniku do umowy. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 1.Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) 2.Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez . cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez co najmniej 2 osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 3.Realizacja zamówienia przez te osoby związana jest z faktem prowadzenia robót budowlanych na terenie gdzie występuje duże natężenie ruchu pieszo jezdnego, a także w celu zapewnienia właściwej, odpowiedniej dla tego terenu organizacji robót oraz uzyskanie większego prawdopodobieństwa terminowego wykonania zamówienia. Osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia). 4.Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już: a)1 osoby w charakterze kierownika budowy, który posiada odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 290), b)1 osoby w charakterze pracownika ogólnobudowlanego. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, wskaże Zamawiającemu osoby zatrudnione, na podstawie umowy o pracę, o których mowa w ust. 2 i 4. 6.W przypadku wątpliwości, czy osoby realizujące zamówienie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Zamawiający powiadomi właściwy inspektorat pracy, celem przeprowadzenia czynności kontrolnych. 7.Wykonawca zobowiązany jest do składania faktur VAT wraz z pisemnym oświadczeniem o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 2 i 4. 8.Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób, o których mowa w ust. 2 i 4 przy realizacji przedmiotu umowy w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w ust. 2 i 4 posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania lub nadzorowania robót budowlanych. Zmiany te nie stanowią zmiany niniejszej umowy. 9.W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób na umowę o pracę lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie umów o prace dokumentujących świadczenie pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,005% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy. Kara będzie naliczana za rozpoczęty dzień, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
45233294-6,
45231000-5,
45111000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT471010.84 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 578100,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup z dostawą fabrycznie nowych części do urządzeń drukujących, na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Poznaniu przy ul. Pileckiego 6/9
- Modernizacja budynków mieszkalnych przy ul. Dolnej 35 i ul. Dolnej 37 oficyna w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Modernizacja instalacji hydrantowej
- Remont instalacji gazowej w budynku przy ul. Świętojerskiej 12A
- Wykonanie i dostawa dekoracji kwiatowych, wiązanek, wieńców okolicznościowych na potrzeby służbowe MSZ
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.