eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaDostawa odczynników analitycznych, materiałów eksploatacyjnych oraz dzierżawa analizatora

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-10

Wieliczka: Dostawa odczynników analitycznych, materiałów eksploatacyjnych oraz dzierżawa analizatora
Numer ogłoszenia: 338104 - 2015; data zamieszczenia: 10.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Lecznictwa Otwartego , ul. Szponara 20, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2782824, faks 012 2782824.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzlo.wieliczka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników analitycznych, materiałów eksploatacyjnych oraz dzierżawa analizatora.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników analitycznych i materiałów eksploatacyjnych.do analizatora hematologicznego MEK 6318 K wraz z usługa serwisową; dostawa odczynników dla analizatora biochemicznego Konelab ISE wraz z usługa serwisowa;dzierżawa analizatora immunochemicznego wraz dostawa odczynników i usługa serisowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). Dla badań wykonywanych na analizatorze hematologicznym, biochemicznym dostawca zapewni bezpłatny udział w kontroli StandLab i zapewni opiekę merytoryczną w czasie trwania umowy(oświadczenie). Wykonawca do oferty powinien dołączyć oświadczenie autoryzowanego serwisu producenta odczynników o braku niekorzystnego wpływu oferowanych odczynników na aparat. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających dopuszczenie produktów stanowiących przedmiot zamówienia do stosowania w Polsce lub certyfikatów CE. W przypadku gdy dany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej należy przedłożyć oświadczenie, że dany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej) Data ważności dostarczonych odczynników winna być określona co najmniej na 1 rok od daty dostawy dla analizatora hematologicznego i biochemicznego oraz 6 miesięcy dla analizatora immunochemicznego. Wymaganiem wobec odczynników jest stabilność i możliwość uzyskania powtarzalnych wyników..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie: co najmniej jednej dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości minimum: 13 000,00 zł dla części pierwszej, 90 000,00 dla części drugiej, 60 000,00złdla części trzeciej, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    niebezpiecznej.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Oświadczenie autoryzowanego serwisu producenta odczynników o braku niekorzystnego wpływu oferowanych odczynników na aparat. Metodyka, aplikacje Autoryzowane metodyki i aplikacje, karty charakterystyk do analizatora biochemicznego na wymienione w specyfikacji oznaczenia. W przypadku, gdy dany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej należy przedłożyć oświadczenie, że dany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95.0
  • 2 - Czas reakcji serwisowej 24 godz. od zgłoszenia - 5.0

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2.Dopuszcza się zmianę umowy w przypadkach: a) zmiany konfekcjonowania produktu, b) w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez producenta zmodyfikowany/udoskonalony produkt powodując wycofanie dotychczasowego, produktu z rynku. c) zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług, 3.W sytuacjach opisanych w ust.2 a-b Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć asortyment w cenie nie wyższej niż cena asortymentu oferowanego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzlo.wieliczka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Lecznictwa Otwartego w Wieliczce ul. Szpunara 20, 32-020 Wieliczka, pokój nr: 115.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2015 godzina 13:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Lecznictwa Otwartego w Wieliczce ul. Szpunara 20, 32-020 Wieliczka, pokój nr: 115.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa odczynników do analizatora hematologicznego MEK 6318 K wraz z usługą serwisową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników analitycznych i materiałów eksploatacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). Dla badań wykonywanych na analizatorze hematologicznym dostawca zapewni bezpłatny udział w kontroli StandLab i zapewni opiekę merytoryczną w czasie trwania umowy(oświadczenie). Odczynniki powinny być dostosowane do analizatorów. Wykonawca do oferty powinien dołączyć oświadczenie autoryzowanego serwisu producenta odczynników o braku niekorzystnego wpływu oferowanych odczynników na aparat. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających dopuszczenie produktów stanowiących przedmiot zamówienia do stosowania w Polsce lub certyfikatów CE. W przypadku gdy dany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej należy przedłożyć oświadczenie, że dany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej) Zgodnie z formularzem cenowym pozycje winny uwzględniać wszystkie koszty konieczne do zrealizowania zamówienia. Data ważności dostarczonych odczynników winna być określona co najmniej na 1 rok od daty dostawy. Wymaganiem wobec odczynników jest stabilność i możliwość uzyskania powtarzalnych wyników..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95.0
    • 2. Czas reakcji serwisowej 24 godz. od zgłoszenia - 5.0

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odczynników dla analizatora biochemicznego Konelab 20 ISE wraz z usługa serwisową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników analitycznych i materiałów eksploatacyjnych według zestawienia zawartego w załączniku do SIWZ. Wykonawca do oferty powinien dołączyć oświadczenie autoryzowanego serwisu producenta odczynników o braku niekorzystnego wpływu oferowanych odczynników na aparat. Dla badań wykonywanych na analizatorze biochemicznym, dostawca zapewni bezpłatny udział w kontroli StandLab i zapewni opiekę merytoryczną w czasie trwania umowy(oświadczenie). Przedmiot zamówienia powinien być dopuszczony do obrotu na terytorium Polski. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających dopuszczenie produktów stanowiących przedmiot zamówienia do stosowania w Polsce lub certyfikatów CE.. Zamawiający wymaga dostarczenia (dołączenia do oferty) do oferowanych odczynników autoryzowanych metodyk i aplikacji, kart charakterystyk do analizatora biochemicznego na wymienione w specyfikacji oznaczenia. W przypadku gdy dany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej należy przedłożyć oświadczenie, że dany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej) Zgodnie z formularzem cenowym pozycje winny uwzględniać wszystkie koszty konieczne do zrealizowania zamówienia. Data ważności dostarczonych odczynników winna być określona co najmniej na 1 rok od daty dostawy. Wymaganiem wobec odczynników jest stabilność i możliwość uzyskania powtarzalnych wyników..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95.0
    • 2. Czas reakcji serwisowej 24 godz. od zgłoszenia - 5.0

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dzierżawa analizatora immunochemicznego wraz z dostawą odczynników i usługa serwisowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników analitycznych i materiałów eksploatacyjnych oraz dzierżawa analizatora. Przedmiot zamówienia powinien być dopuszczony do obrotu na terytorium Polski. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających dopuszczenie produktów stanowiących przedmiot zamówienia do stosowania w Polsce lub certyfikatów CE. Zgodnie z formularzem cenowym pozycje winny uwzględniać wszystkie koszty konieczne do zrealizowania zamówienia. Data ważności dostarczonych odczynników winna być określona co najmniej na 6 miesięcy od daty dostawy. W przypadku gdy dany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej należy przedłożyć oświadczenie, że dany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej) Wymaganiem wobec odczynników jest stabilność i możliwość uzyskania powtarzalnych wyników..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95.0
    • 2. Czas reakcji serwisowej 24 godz. od zgłoszenia - 5.0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.