Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-10
Zakopane: Dostawy mięsa i wyrobów mięsnych
Numer ogłoszenia: 338118 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy BALTICA , ul. Ogrodowa 6, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 2013431, faks 18 2013431 w. 813.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane-oswbaltica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięsa i wyrobów mięsnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I Mięso i wędliny wieprzowe L.p. Nazwa towaru J.m Ilość Symbol 1 Baleron gotowany kg 500 15131133-6 2 Kabanos kg 100 15131133-6 3 Kiełbasa krakowska parzona kg 300 15131133-6 4 Kiełbasa krakowska sucha kg 300 15131133-6 5 Kiełbasa szynkowa kg 200 15131133-6 6 Kiełbasa toruńska kg 100 15131133-6 7 Kiełbasa żywiecka kg 100 15131133-6 8 Kiełbasa zielonogórska kg 300 15131133-6 9 Kiełbasa zwyczajna kg 300 15131133-6 10 Kiełbaski Debreczynki kg 600 15131133-6 11 Parówki cienkie wieprzowe kg 600 15131135-0 12 Polędwica sopocka kg 300 15131133-6 13 Schab pieczony kg 300 15113000-3 14 Wędzonka chłopska kg 200 15131133-6 15 Kiełbasa biała kg 300 15131133-6 16 Kiełbasa kminkowa kg 300 15131133-6 17 Rolada z boczku kg 200 15131133-6 18 Kiełbasa głogowska kg 200 15131133-6 19 Golonkowa prasowana kg 200 15131133-6 20 Szynka gotowana kg 400 15131133-6 21 Szynka konserwowa kg 300 15131133-6 22 Szynka wiejska kg 300 15131210-0 23 Szynka Gaździny kg 300 15131133-6 24 Szynka łopatkowa kg 200 15131210-0 25 Szynka domowa kg 200 15131210-0 26 Szynka wiedeńska kg 200 15131133-6 27 Boczek wędzony bez kości kg 600 15113000-3 28 Mięso gulaszowe wieprzowe kg 600 15113000-3 29 Schab wieprzowy z kością kg 1500 15113100-4 30 Schab wieprzowy bez kości kg 900 15113100-4 31 Słonina świeża kg 200 1511300-37 32 Szynka wieprzowa bez kości kg 600 15131410-2 33 Golonka wieprzowa przednia kg 100 15113000-3 34 Wątroba wieprzowa kg 100 15114000-0 35 Karczek wieprzowy z kościa kg 1200 15113000-3 36 Karczek wieprzowy bez kości kg 600 15121133-6 37 Nogi wieprzowe kg 100 15113000-3 Grupa II Drób i wędliny drobiowe L.p. Nazwa towaru J.m Ilość Symbol 1 Filet z indyka surowy kg 1000 15112220-4 2 Filet z indyka wędzony kg 200 15131135-0 3 Udko z kurczaka surowe kg 1000 15112210-1 4 Filet z kurczaka surowy kg 1000 15112210-1 5 Polędwica drobiowa kg 300 15131135-0 6 Dramstyki ( podudzie) z kurczaka kg 700 15112200-8 7 Szynka z indyka kg 200 15121135-0 Grupa III Mięso wołowe L.p. Nazwa towaru J.m Ilość Symbol 1 Pieczeń wołowa extra kg 200 15111190-7 2 Rostbef kg 300 15111190-7 3 Mięso gulaszowe wołowe kg 400 15111190-7 4 Mięso gulaszowe cielęce kg 400 15111210-4.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis warunków do spełnienia w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis dokonywania oceny w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane-oswbaltica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: info@zakopane-oswbaltica.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy Baltica w Zakopanem , ul. Ogrodowa 6 - sekretariat pok. 104.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- dostawa skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności : pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, warzywa, owoce i mrożonki na potrzeby szpitala
- Wyposażenie stacji bazowej programu Zintegrowanego Monitoringu Środowiska Przyrodniczego (ZMŚP) - PONOWIONE
- Świadczenie usługi polegającej na udostępnianiu Zamawiającemu - na okres obowiązywania umowy - oprogramowania komputerowego do prowadzenia wielokanałowej sprzedaży biletów wstępu
- Dostawa Zestawu umożliwiającego przezskórne, przeznasadowe uzupełnienie ubytku masy kostnej trzonu kręgowego w przypadkach nowotworów i naczyniaków, Zestawu umożliwiającego przezskórne,
- dostawa samochodu typu SUV na potrzeby GOPR
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Dostawa mięs, produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej "Syrena" w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki SP1 im. Tadeusza Kościuszki w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin w 2025 roku na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA STOŁÓWKI GMINNEJ JEDNOSTKI USŁUG KOMUNALNYCH W BOBOWEJ - II POSTĘPOWANIE
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych w celu przygotowania posiłków dla mieszkańców Bursy nr 2 Zespołu Szkół Mechanicznych w Opolu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.