Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-03
Łódź: Dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
Numer ogłoszenia: 33816 - 2012; data zamieszczenia: 03.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki , ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 635 43 54, faks 0-42 635 43 25.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla: Pakiet 1 Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego, w ramach projektu Analityka gospodarcza - studia z przyszłością, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - toreb na dokumenty; Pakiet 2 Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego, w ramach projektu Analityka gospodarcza - studia z przyszłością, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - toreb papierowych; Pakiet 3 Wydziału Nauk o Wychowaniu, w ramach projektu Poznąć-Zrozumieć-Doświadczyć, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - przenośnej pamięci USB; Pakiet 4 Wydziału Nauk o Wychowaniu, w ramach projektu UŁ dla kadr sektora usług społecznych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - toreb bawełnianych, teczek szkoleniowych, długopisów, notesów, przenośnej pamięci USB, smyczy, certyfikatów; Pakiet 5 Zespołu ds. Projektów UE i Funduszy Zewnętrznych, w ramach projektu Dobre prawo-Sprawne rządzenie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu - materiałów szkoleniowych, certyfikatów; Pakiet 6 Zespołu ds. Projektów UE i Funduszy Zewnętrznych, w ramach projektu Dobre prawo-Sprawne rządzenie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu - roll-upów; Pakiet 7 Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego, w ramach projektu Kapitał ludzki i społeczny jako czynnik rozwoju regionu łódzkiego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu - długopisów; Pakiet 8 Centrum Promocji - długopisów, ołówków; Pakiet 9 Centrum Promocji - kubków; Pakiet 10 Centrum Promocji - toreb bawełnianych; Pakiet 11 Centrum Promocji - identyfikatorów; Pakiet 12 Centrum Promocji - toreb z folii ekologicznej; Pakiet 13 Centrum Promocji - podkładek pod mysz komputerową; Pakiet 14 Centrum Promocji - zakładek magnetycznych; Pakiet 15 Centrum Promocji - smyczy; Pakiet 16 Centrum Promocji - przenośnej pamięci USB..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.21-5, 79.80.00.00-2, 22.81.50.00-6, 22.46.20.00-6, 30.19.21.30-1, 30.23.72.20-7, 18.93.60.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć po 1 egzemplarzu: W Pakiecie 1: elegancka torba na dokumenty; W Pakiecie 4: teczka szkoleniowa; W Pakiecie 4: podkładka pod mysz, podkładka pod kubek; W Pakiecie 7: długopis; W Pakiecie 8: 3 x długopis, ołówek; W Pakiecie 9: 3 x kubek; W Pakiecie 10: torba bawełniana; W Pakiecie 11: identyfikator; W Pakiecie 12: 2 x torba z folii ekologicznej; W Pakiecie 13: podkładka pod mysz; W Pakiecie 14: zakładka magnetyczna; W Pakiecie 15: smycz; W Pakiecie 16: pendriver. Wzory muszą spełniać parametry opisane w Załączniku nr 1. Mogą zawierać inną kolorystykę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy. b) dokonania zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia przy zachowaniu ogólnej wartości umowy oraz cen jednostkowych z danego pakietu (tzn. Zamawiający będzie uprawniony do zlecenia większej ilości materiałów reklamowych w niektórych pozycjach, a w niektórych pozycjach w ilościach mniejszych niż to wynika z Załącznika nr 1 do SIWZ).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Gospodarcze Uniwersytetu Łódzkiego, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3/5 pokój 320A..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2012 godzina 09:30, miejsce: Centrum Gospodarcze Uniwersytetu Łódzkiego, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3/5 pokój 320A..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pakiet 1, 2 - w ramach projektu Analityka gospodarcza - studia z przyszłością, Pakiet 3 - w ramach projektu Poznąć-Zrozumieć-Doświadczyć, Pakiet 4 - w ramach projektu UŁ dla kadr sektora usług społecznych, Pakiet 5, 6 - w ramach projektu Dobre prawo-Sprawne rządzenie, Pakiet 7 - w ramach projektu Kapitał ludzki i społeczny jako czynnik rozwoju regionu łódzkiego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydział Ekonomiczno-Socjologicznego, w ramach projektu Analityka gospodarcza - studia z przyszłością, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - torby na dokumenty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 18.93.60.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydział Ekonomiczno-Socjologicznego, w ramach projektu Analityka gospodarcza - studia z przyszłością, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - torby papierowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydział Nauk o Wychowaniu, w ramach projektu Poznąć-Zrozumieć-Doświadczyć, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - przenośnapamięć USB.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydział Nauk o Wychowaniu, w ramach projektu UŁ dla kadr sektora usług społecznych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - torby bawełniane, teczki szkoleniowe, długopisy, notesy, przenośna pamięć USB, smycze, certyfikaty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.19.21.21-5, 79.80.00.00-2, 22.81.50.00-6, 18.93.60.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół ds. Projektów UE i Funduszy Zewnętrznych, w ramach projektu Dobre prawo-Sprawne rządzenie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu - materiały szkoleniowe, certyfikaty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 22.46.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół ds. Projektów UE i Funduszy Zewnętrznych, w ramach projektu Dobre prawo-Sprawne rządzenie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu - roll-upy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydział Ekonomiczno-Socjologicznego, w ramach projektu Kapitał ludzki i społeczny jako czynnik rozwoju regionu łódzkiego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu - długopisy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.19.21.21-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Centrum Promocji - długopisy, ołówki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.19.21.21-5, 30.19.21.30-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Centrum Promocji - kubki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Centrum Promocji - torby bawełniane.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.80.00.00-2, 18.93.60.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Centrum Promocji - identyfikatory.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Centrum Promocji - torby z folii ekologicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Centrum Promocji - podkładki pod mysz komputerową.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.23.72.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Centrum Promocji - zakładki magnetyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Centrum Promocji - smycze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Centrum Promocji - przenośna pamięć USB.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup usługi webinariów na lata 2024-2028
- 73/TP/ZP/D/2024 Dostawa worków foliowych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego
- Góra frajdy przy Olsztyńskiej/Brzóski/Sędziowskiej, park im. Andrzeja Struga
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie bieżącej konserwacji obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągach dróg Wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, 3 zadania.
- Świadczenie usług asystentów osobistych osób niepełnosprawnych dla mieszkańców Gminy Nowosolna w ramach projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup gadżetów z logo uczelni (torba bawełniana, clipboard - reklamowa podkładka z klipsem z zadrukiem, flaga reklamowa)
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na części.
- Dostawa galanterii promocyjno-reklamowej oraz toreb ekologicznych na potrzeby Urzędu Miasta Tarnowa
- Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin - album i kalendarze - 2 części
- Realizacja usługi reklamowej polegająca na wydrukowaniu, ekspozycji, montażu i demontażu banneru wielkoformatowego ul. Majkowska 5 w Kaliszu
- Dostawa kubków termoaktywnych
więcej: Torby włókiennicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.