To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-08
Ogłoszenie nr 338171 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.
Warszawa: Remonty na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie, CZĘŚĆ VI - Remont wybiegu i stajenki osłów oraz remont wolier dla bażantów.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 318273 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ogród Zoologiczny w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny
012878673, ul.
ul. Ratuszowa
1/3,
03-461
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 6194041, faks
22 6195898, e-mail
przetargi@zoo.waw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zoo.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Budżetowa m.st. Warszawy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie, CZĘŚĆ VI - Remont wybiegu i stajenki osłów oraz remont wolier dla bażantów.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):NZ-28-14/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są Remonty na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie. Jest to zamówienie udzielane w częściach. Niniejsze postępowanie dotyczy: CZĘŚĆ VI - Remont wybiegu i stajenki osłów oraz remont wolier dla bażantów. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, zwane ZADANIAMI: ZADANIE NR 1 - Remont wybiegu i stajenki osłów. Remont obejmuje: 1) w zakresie ogrodzenia: rozebranie ogrodzenia-balustrady z prętów, rozebranie elementów betonowych (cokół pod wjazd), wykonanie utwardzenia wjazdu kostką brukową, wymianę obróbek blacharskich, wykonanie i montaż bramy przesuwnej na istniejącym cokole, rozebranie cokołu uszkodzonego, wykonanie nowego cokołu, naprawę uszkodzonego ogrodzenia z prętów (balustrady), regulację studzienki wodociągowej na wybiegu (obniżenie); 2) w zakresie robót malarskich: malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków sufitów, malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków ścian, dwukrotne malowanie stolarki drzwiowej, dwukrotne malowanie farbą olejną balustrady-ogrodzenia; 3) w zakresie posadzki: rozbiórkę posadzki z drewna, wykonanie izolacji z papy, ocieplenie podłoża styropianem, wykonanie warstwy przyciskowej z betonu. ZADANIE NR 2 - Remont wolier dla bażantów. Remont obejmuje: demontaż istniejących klatek wraz z fundamentami, wykopy pod nowe fundamenty, wykonanie fundamentów z betonu zbrojonego wraz z ich izolacją przeciwwilgociową, wykonanie konstrukcji stalowej klatki, wykonanie domku gospodarczego w konstrukcji drewnianej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45260000-7,
45420000-7,
45330000-9,
45440000-3,
45111300-1,
45100000-8,
45223500-1,
45223210-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Remont wybiegu i stajenki osłów. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19816.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 27382.12 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Remont wolier dla bażantów. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.). Przyczyna unieważnienia (okoliczności skutkujące koniecznością unieważnienia postępowania): W postępowaniu na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie CZĘŚCI Nr 2, nie złożono żadnej oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa produktów leczniczych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o
- Dostawa 1 (jednego) przenośnego systemu zagłuszania, nr postępowania 71/Cut/24/DG
- Przebudowa budynku biurowo-mieszkalnego, stanowiącego siedzibę NW w Jędrzejowie - roboty budowlane i instalacyjne wraz z zagospodarowaniem terenu - etap II
- Wymiana pokrycia dachowego wykonanego z papy termozgrzewalnej metodą odtworzeniową oraz remontu uszkodzonych przez nieszczelność pokrycia dachowego pomieszczeń w budynku przy ul. Marszałkowskiej 3/5
- Realizacja wielobranżowych prac budowlano/modernizacyjnych i instalacyjnych na obszarze Oddziału Klinicznego Położnictwa w DSK.
- Zakup systemu do backupu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.