Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-10
Zakopane: Dostawy mleka i wyrobów mlecznych
Numer ogłoszenia: 338182 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy BALTICA , ul. Ogrodowa 6, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 2013431, faks 18 2013431 w. 813.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane-oswbaltica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mleka i wyrobów mlecznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I Mleko L.p. Nazwa towaru J.m Ilość Symbol 1 Mleko UHT 2% karton 1L L 5000 15511000-3 2 Mleczko niesłodzone od 0,3L do 0,5L L 600 15511600-9 3 Mleko w proszku od 0,3kg do 0,5kg kg 30 15511700-0 Grupa II Sery twarde L.p. Nazwa towaru J.m. Ilość Symbol 1 Oscypek górski od 0,50kg do 1kg kg 200 15540000-5 2 Ser wędzony blok od 2kg do 2,5kg kg 300 15544000-3 3 Ser gouda blok od 2kg do 4kg kg 300 15544000-3 4 Ser morski blok od 2kg do 4kg kg 300 15544000-3 5 Ser salami blok od 1kg do 2kg kg 300 15544000-3 6 Rolada ustrzycka od 0,30kg do 0,50 kg kg 300 15544000-3 7 Ser ementaler blok od 2kg do 4kg kg 200 15544000-3 8 Ser mozzarella blok od 2kg do 4kg kg 200 15544000-3 Grupa III Sery żółte różne L.p. Nazwa towaru J.m. Ilość Symbol 1 Ser dublet blok od 2 kg do 4 kg kg 300 15540000-5 2 Ser dziurdamer blok od 2 kg do 4 kg kg 200 15544000-3 3 Ser edamski blok od 2 kg do 4 kg kg 300 15544000-3 4 Ser królewski blok od 2kg do 4 kg kg 200 15544000-3 5 Ser la festa różne smaki blok od 0,5kg do 2 kg kg 300 15544000-3 6 Ser salami wędzony blok od 2 kg do 4kg kg 200 15544000-3 7 Ser salami z ziołami blok od 2 kg do 4 kg kg 200 15544000-3 Grupa IV Wyroby mleczarskie L.p. Nazwa towaru J.m. Ilość Symbol 1 Bryndza owcza 0,100kg do 0,200kg kubeczki plastikowe kg 300 15540000-5 2 Ser Tartare (różne smaki) porcjowany od 0,02kg do 0,03kg kg 60 15545000-0 3 Ser topiony Hochland trójkąty od 0,020kg do 0,030kg (różne smaki) kg 200 15545000-0 4 Ser biały półtłusty kostki od 0,20kg do 0,40kg kg 1500 15542100-0 5 Ser topiony bloczek 0,1kg (różne smaki) kg 300 15545000-0 6 Ser feta kostkowany 0,10kg do 0,50kg kg 20 15545000-0 7 Ser feta bloczek 0,27kg do 0,40kg kg 30 15545000-0 8 Mozzarelki w zalewie od 0,1kg do 0,4kg kg 250 15545000-0 9 Ser włoszczowski do chleba od 0,1kg do 0,2kg kg 200 15545000-0 10 Serek naturalny sernikowy od 1 kg do 3 kg kg 300 15545000-0 11 Serek naturalny typu Tosca ziołowy lub naturalny od 1 kg do 3 kg kg 300 15545000-0 Grupa V Śmietana L.p. Nazwa towaru J.m. Ilość Symbol 1 Śmietana 18% od 0,2l do 0,4L L 1600 15512000-0 2 Śmietana UHT 30% od 0,20L do 0,4L L 300 15512200-2 3 Śmietanka do kawy porcjowana 0,010L L 60 15512100-1 4 Śmietanka do sosów UHT 18% od 0,2l do 0,5l l 300 15512100-1 5 Jogurt naturalny kubeczki plastikowe od 0,1L do 0,4L L 300 15551310-1 Grupa VI Masło L.p. Nazwa towaru J.m. Ilość Symbol 1 Masło min 82% tłuszczu kostki od 0,2kg do 0,5kg kg 2200 15530000-2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis warunków do spełnienia w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis dokonywania oceny w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane-oswbaltica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: info@zakopane-oswbaltica.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2012 godzina 10:30, miejsce: Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy Baltica w Zakopanem, ul. Ogrodowa 6, sekretariat - pok. 104.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- dostawa skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności : pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, warzywa, owoce i mrożonki na potrzeby szpitala
- Wyposażenie stacji bazowej programu Zintegrowanego Monitoringu Środowiska Przyrodniczego (ZMŚP) - PONOWIONE
- Świadczenie usługi polegającej na udostępnianiu Zamawiającemu - na okres obowiązywania umowy - oprogramowania komputerowego do prowadzenia wielokanałowej sprzedaży biletów wstępu
- Dostawa Zestawu umożliwiającego przezskórne, przeznasadowe uzupełnienie ubytku masy kostnej trzonu kręgowego w przypadkach nowotworów i naczyniaków, Zestawu umożliwiającego przezskórne,
- dostawa samochodu typu SUV na potrzeby GOPR
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki SP1 im. Tadeusza Kościuszki w Nowym Tomyślu
- Dostawa produktów spożywczych, nabiałowych, wędlin, pieczywa, owoców i warzyw na wykonanie śniadań i kolacji w celu wyżywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pęcławicach Górnych
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych w celu przygotowania posiłków dla mieszkańców Bursy nr 2 Zespołu Szkół Mechanicznych w Opolu
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 4 w Oleśnicy w 2025 roku
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.