To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-08
Ogłoszenie nr 338238 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.
Tarnowskie Góry: USŁUGA ŻYWIENIA PACJENTÓW SZPITALA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 314794
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny
24151294000000, ul.
ul. Pyskowicka
,
42612
Tarnowskie Góry, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 285 40 58, faks
32 384 54 04, e-mail
zp@wspsa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wspsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA ŻYWIENIA PACJENTÓW SZPITALA
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WSP-DZP-20100-43/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa w zakresie żywienia pacjentów hospitalizowanych w Zamawiającego z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych w okresie 3 lat od podpisania umowy. Posiłki sporządzane będą w kuchni Wykonawcy z jednoczesnym ich dowozem do kuchenek oddziałowych Zamawiającego. Usługa świadczona będzie 7 dni w tygodniu dla przeciętnie dziennie 240 pacjentów 13-tu oddziałów szpitalnych Zamawiającego, trzy razy dziennie w godzinach: 8.00-8.30 śniadanie, 12:00-12.30 obiad i 14:00-14.30 kolacja. Usługa świadczona będzie samochodem transportowym Wykonawcy, przy użyciu profesjonalnych wózków/pojemników transportowych do posiłków, umożliwiających szczelne zamknięcie przestrzeni ładunkowej wózka z utrzymaniem pożądanej temperatury posiłków. Zamawiający dopuszcza dystrybucję posiłków w systemie tacowym lub termosowym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Wykonawca zobowiązuje się przygotować następujące posiłki: a) śniadanie- kawa z mlekiem - 200ml, zupa mleczna - 250ml , pieczywo - 100g , masło- 15g . Dodatek do śniadania 40g- 60g w zależności od asortymentu. b) obiad - pełny dla wszystkich diet. o W dekadzie - 4 razy obiad z mięsem :zupa - 250ml ,ziemniaki - 200g ,mięso gotowa porcja na talerzu - 70g, jarzyna - 100g . o 1 raz ryba: zupa 250ml, ziemniaki 200g jarzyna, 100g ryba gotowa porcja 70g. o 2 razy obiad bezmięsny - zupa 250 ml, drugie danie 300g o 3 razy - obiad półmięsny - zupa 250ml drugie danie 300g. c) kolacja - herbata - 250ml, pieczywo -100g (cukrzyca - 150g) masło 15g, dodatek do kolacji- 40g- 60g w zależności od asortymentu - w ilościachpełny dla wszystkich diet. o W dekadzie - 4 razy obiad z mięsem :zupa - 250ml ,ziemniaki - 200g ,mięso gotowa porcja na talerzu - 70g, jarzyna - 100g . o 1 raz ryba: zupa 250ml, ziemniaki 200g jarzyna, 100g ryba gotowa porcja 70g. o 2 razy obiad bezmięsny - zupa 250 ml, drugie danie 300g o 3 razy - obiad półmięsny - zupa 250ml drugie danie 300g. c) kolacja - herbata - 250ml, pieczywo -100g (cukrzyca - 150g) masło 15g, dodatek do kolacji- 40g- 60g w zależności od asortymentu - w ilościach zgodnie z formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr [B] do niniejszej SIWZ. d) posiłki dla pacjentów hospitalizowanych pozą umową z NFZ śniadania i kolacje: herbata - 250ml, pieczywo różne - 150g , masło- 10g, wędlina- 50g, ser żółty- 50g, pomidor i ogórek zielony - plastry 100g, jajko 1 szt. - w ilościach zgodnie z formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr [B] do niniejszej SIWZ. e) posiłki profilaktyczne dla pracowników w okresie od 1 listopada do 31 marca :obiad według jadłospisu diety podstawowej. 2.2. Dopuszcza się możliwość świadczenia przez Wykonawcę usług żywienia personelu szpitala - posiłki płatne przez osoby zamawiające. 2.3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia posiłków w odpowiednio do tego celu przygotowanych pojemnikach termoizolacyjnych zabezpieczających posiłki przed wylaniem oraz schłodzeniem lub na tacach termoizolacyjnych w odpowiednich pojemnikach. Mycie i wyparzanie naczyń stołowych , termosów ,tac, pozostałych akcesoriów użytych do dzielenia posiłków, odbywać się będzie u Wykonawcy usługi .Wykonawca usługi będzie zabierał brudne naczynia po każdym posiłku wraz z resztkami żywieniowymi utylizowanymi na koszt Wykonawcy. Wykonawca zapewnia odpowiednią ilość wózków transportowych z zamkniętą przestrzenią ładunkową utrzymujących temperaturę, służących do dystrybuowania posiłków na oddziałach. Mycie wózka po stronie Zamawiającego. 2.4. Wyposażenie w naczynia stołowe (białe talerze), sztućce, kuchenki mikrofalowe w ilości 9 szt. dzbanki elektryczne 2l w ilości. 9 szt oraz pozostałe wyposażenie kuchenki oddziałowej (typu -akcesoria do porcjowania) leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do uzupełniania zastawy stołowej w trakcie trwania umowy. Ponadto zapewni jednorazowe naczynia stołowe i sztućce w uzasadnionych sytuacjach epidemiologicznych. 2.5. Posiłki winny być przygotowywane wg. następującej klasyfikacji diet: a) dieta podstawowa, b) dieta łatwostrawna, c) dieta z ograniczeniem tłuszczu d) dieta z ograniczeniem łatwoprzyswajalnych węglowodanów, e) dieta papkowata, płynna , płynna wzmocniona, f) diety specjalne -wg zaleceń lekarza. 2.6. Diety wskazane przez dietetyka szpitala muszą być bezwzględnie zachowane, zgodnie z klasyfikacją diet Instytutu Żywienia i Żywności według "Podstaw naukowych żywienia w szpitalach". Wykonawca przedstawia do akceptacji osobie wyznaczonej przez zamawiającego z siedmiodniowym wyprzedzeniem jadłospis dekadowy. W zakresie sporządzania posiłków wykonawca zobowiązuje się do: a) stosowania się do sugestii i uwag zamawiającego w zakresie planowania jadłospisów i doboru produktów. b) wyliczenia diet (dekada) pod względem składników odżywczych i wartości energetycznych, jeden raz na kwartał i przedstawienia zamawiającemu. c) gwarancji, że posiłki będą urozmaicone z uwzględnieniem sezonowości, świąt.Dobór produktów zgodny z wymogami diety i zasadami żywienia. d) używanie surowców dobrej jakości w zachowanych terminach ważności, e) wdrażania, przestrzegania i opracowywania instrukcji dobrej praktyki higienicznej w procesie technologicznym. 2.7. Posiłki winny spełniać zalecenia Instytutu Żywienia i Żywności pod względem wartości odżywczej dla danej diety. 2.8. Wykonawca świadczył będzie usługę, zgodnie z wymogami rozporządzeń nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE - Polskie wydanie specjalne Rozdział 13, tom 34, str. 319) oraz nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE - Polskie wydanie specjalne Rozdział 3, tom 45, str. 14), ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j.: Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późniejszymi zmianami) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie z uwzględnieniem zmian wprowadzonych w okresie trwania umowy. 2.9.Przygotowanie i transport posiłków realizowane będzie zgodnie z zasadami systemu HACCP. 2.10. Wykonawca zobowiązany jest do pobierania i przechowywania próbek wszystkich potraw wchodzących w skład każdego posiłku zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz.U. nr 80, poz. 545). 2.11. Wykonawca zapewnia zgodność wykonywanych czynności z obowiązującymi normami zaleconymi przez Państwowego Inspektora Sanitarnego. 2.12. Wykonawca odpowiada, aby planowanie i sporządzanie posiłków odbywało się zgodnie z zasadami dietetyki, dostarczanie posiłków następowało wg. potrzeb zamawiającego, z podziałem na diety o odpowiedniej jakości, kaloryczności, wartości odżywczej i temperaturze. 2.13. Wykonawca zapewni ciągłość dostaw posiłków bez względu na ewentualne awarie i wstrzymanie produkcji. 2.14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli: - zgodności rodzaju posiłków z zamówiona dietą i wielkością porcji posiłku, - gramatury ilości dostarczonych produktów zgodnie z jadłospisem - w zakresie stanu sanitarno-epidemiologicznego pomieszczeń kuchni Wykonawcy oraz pojazdu transportowego. 2.15. Zamawiający wymaga dostarczenia wyników badań bakteriologicznych: 1) 1 x na kwartał - urządzeń kuchennych, talerzy, tac i termosów, 2) 1 x na kwartał - czystość kabiny ładunkowej samochodu transportowego, 3) 1 x na kwartał - wyników badań bakteriologicznych wody stosowanej do procesu produkcji. 2.16. Wykonawca jest odpowiedzialny za przestrzeganie przepisów BHP, ppoż, higieniczno-sanitarnych i porządek obowiązujący przy produkcji i dystrybucji posiłków. 2.17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za powstałe zakażenia i zatrucia pokarmowe powstałe z winy Wykonawcy przy procesie produkcji i dystrybucji posiłków oraz ponosi koszty postępowania przeciw epidemicznego. 2.18. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentacji kontrolnej Inspekcji Sanitarnej dokonanej na obiekcie Wykonawcy usługi oraz zobowiązuje się do przedstawienia na żądanie Zamawiającego kopii protokołów kontroli. 2.19. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia ewidencji wydanych posiłków, która jest każdorazowo potwierdzana przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego oraz comiesięcznych zestawień ilości wydanych posiłków z podziałem na oddziały szpitalne. 2.20. Dostarczone przez Wykonawcę posiłki posiłki będą odpowiednio konfekcjonowane, chronione przed czynnikami pogodowymi i uszkodzeniem, o właściwej temperaturze, jak również odpowiednio oznakowane (nazwa oddziału, rodzaj diety). 2.21.Wykonawca dostarczy w trakcie realizowania usługi na żądanie Zamawiającego aktualne dokumenty, zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (dostarczona żywność musi posiadać odpowiednie certyfikaty jakości lub atesty, zapewniające bezpieczeństwo spożywania). 2.22.Wykonawca na żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji usługi musi okazać dokumentację kontroli sanitarnej stosowanych środków transportu. 2.23. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych posiłków, uzależniając swą decyzję od aktualnego stanu pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu. 2.24. Dokładną ilość posiłków z podziałem na diety w każdym dniu, otrzyma Wykonawca od Zamawiającego do godz. 7:00 dnia bieżącego. 2.25. Ewentualne korekty w ilości posiłków i rodzaju diet, Zamawiający dokona najpóźniej do godz. 10:30 dnia bieżącego (dot. obiadu i kolacji). 2.26. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych lub braków ilościowych, Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę, który po rozpatrzeniu reklamacji, dostarczy towar wolny od wad lub uzupełni dostawę o brakujący asortyment niezwłocznie tj. do 1 godziny od zareklamowanej bądź niedostarczonej dostawy. 2.27. Zamawiający określa w opisie 2.25. Ewentualne korekty w ilości posiłków i rodzaju diet, Zamawiający dokona najpóźniej do godz. 10:30 dnia bieżącego (dot. obiadu i kolacji). 2.26. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych lub braków ilościowych, Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę, który po rozpatrzeniu reklamacji, dostarczy towar wolny od wad lub uzupełni dostawę o brakujący asortyment niezwłocznie tj. do 1 godziny od zareklamowanej bądź niedostarczonej dostawy. 2.27. Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.1). Zamawiający jest uprawniony w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań. Wykonawca zobowiązuje się, że min. 2 pracowników świadczących usługi będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 3. Dodatkowe informacje merytoryczne: 3.1. Tabela obrazująca podporządkowanie poszczególnych kuchenek oddziałowych do oddziałów szpitala. I Piętro 2 kuchenki Neurologia, Pediatria II Piętro 1 kuchenka Interna I, Interna II III Piętro 1 kuchenka Laryngologia, Okulistyka IV Piętro 1 kuchenka Położnictwo, Ginekologia V Piętro 1 kuchenka Chirurgia, Urologia Psychiatria- osobny budynek 1 kuchenka II oddziały Męski i Żeński 3.2. Pracownicy Zamawiającego będą zajmowali się dystrybucją posiłków do łóżek pacjentów. 3.3. Kuchenki nie są wyposażone w zmywarki do naczyń i na etapie realizacji nowej umowy Zamawiający nie przewiduje takiej możliwości. 3.4. Zamawiający podaje rodzaj wózka przeznaczonego do rozwożenia posiłków dla pacjentów w oddziałach szpitalnych WSP S.A. Tarnowskie Góry: Wózek Bemarowy jezdny typu BW.8.5/S - 12sztuk. Ciężar wózka nie może przekroczyć 80kg wraz z załadunkiem (wózek + posiłek). Ponadto wózek bemarowy powinien posiadać uchwyt umożliwiający bezpieczny transport oraz być wyposażony w koła zabezpieczone hamulcem postojowym. 3.5. Zamawiający informuje, iż szerokość drzwi kabiny wynosi 73cm, szerokość windy po wejściu 95cm, długość (głębokość) 130cm. 3.6. Zamawiający publikuje przykładowy jadłospis: Jadłospis dekadowy Dieta podstawowa Śniadanie Obiad Kolacja 1 Kawa z mlekiem 200ml zupa ml.250ml masło 15 g pasztet pieczony 60gpieczywo100g Zupa ogórkowa250ml ziemniaki 200g pierś z kurczaka w jarzynach 70g surówka z marchewki i jabłka100g Herbata 250ml, masło15gpieczywo 100g , twaróg ze szczypiorkiem 60g 2 Kawa z mlekiem 200ml zupa ml. 250 ml masło 15 g pieczywo 100g pasta jajeczna 60g Zupa jarzynowa 250ml kasza gryczana z boczkiem 300g kefir 250ml Herbata 250ml masło 15 g pieczywo 100g pomidor 200g 3 Kawa z mlekiem 200ml zupa ml. 250Mlmasło 15g pieczywo 100g wędlina 50g Zupa koperkowa 250ml ziemniaki 200g gulasz z indyka 150g surówka z kapusty czerwonej 100g Herbata 250 ml pieczywo 100g masło 15 g pasta z makreli 60g 4 Kawa z mlekiem 200ml zupa ml. 250Ml pieczywo 100g masło 15 g ser top. 50G liść sałaty Zupa kalafiorowa 250ml spaghetti300g sos pomidorowy Herbata 250ml pieczywo 100g masło 15 g galaretka z kurczaka 100g 5 Kakao 200ml zupa ml. 250Ml masło 15 g rogal100g dżem 50g Krupnik 250ml ziemniaki 200g ryba po grecku 200g Herbata 250ml masło 15g pieczywo 100g ser żółty 50g 6 Kawa z mlekiem 200ml zupa ml 250ml pieczywo 100g masło 15 g wędlina 50g Zupa z warzyw mieszanych250ml kluski z mięsem 300g masło 10g surówka z białej kapusty 100g Herbata 250ml pieczywo 100g masło 15 g pasztet z drobiu 50g 7 Kawa z mlekiem 200ml zupa ml 250ml masło 15 g pieczywo 100g jogurt 1szt Rosół z makaronem 250ml ziemniaki 200gschab pieczony 70g buraczki 100g Herbata pieczywo 100gmasło 15 g kiełbasa szynkowa 50g 8 Kawa z mlekiem 200ml zupa ml. 250Ml masło 15 g pieczywo 100g kabanos drobiowy 60g Zupa pomidorowa 250 ml ziemniaki 200g jajko sadzone szpinak 100g Herbata 250ml pieczywo 100g masło 15 g ser topiony 50g sałata zielona 9 Kawa z mlekiem 200ml pieczywo 100g masło 15g zupa ml. 250Ml ser homogenizowany 50g Barszcz 250ml ziemniaki 200g bitka z drobiu70g fasolka szparagowa 100g Herbata 250ml pieczywo 100g masło 15 g sałatka z pomidora i ogórka 100g 10 Kawa z mlekiem 200ml zupa ml 250ml masło 15 g pieczywo 100g wędlina 50g Zupa z włoskiej kapusty 250ml risotto300gsos pieczarkowy surówka z porów 100g Herbata 250 ml pieczywo 100g masło 15 g pasta z sera żółtego 50g 3.7. Zamawiający informuje iż procentowy udział poszczególnych diet wynosi: Dieta podstawowa 50% Pozostałe diety Dieta cukrzycowa 25% Pozostałe diety 25% 3.8. Cena brutto posiłków winny kształtować się wg następujących proporcji: - cena brutto śniadania - ok. 25% dziennej stawki żywieniowej, - cena brutto obiadu nie może być niższa niż 50% dziennej stawki żywieniowej, - cena brutto kolacji - ok. 25% dziennej stawki żywieniowej. Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.1)). art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. -Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonegorodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Ponadto zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 8a) ustawy PZP w przypadku gdy zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a SIWZ zawiera określenie: 1.sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wart.29 ust. 3a, 2.uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, 3.rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wtrakcie realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
55321000-6
Dodatkowe kody CPV:
55520000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT744008.15 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 865935.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Dostawa i montaż mebli w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- BZP.271.32.2024 "Dowożenie dzieci i uczniów zamieszkałych w Dzielnicy Repty Ślaskie do przedszkoli i szkół podstawowych w Tarnowskich Górach".
- Świadczenie usług w formie terapii integracji sensorycznej dla dzieci
- Świadczenie usługi ochrony mienia oraz zapewnienie wizyjnego systemu kontroli na terenie nieruchomości po Zakładach Chemicznych "Tarnowskie Góry" w Tarnowskich Górach w 2025 r.
- BZP.271.33.2024 - Interwencyjne wyłapywanie bezdomnych zwierząt - psów i kotów z terenu Gminy Tarnowskie Góry wraz z zapewnieniem im opieki w schronisku dla zwierząt w 2025 roku
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.