To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-22
Postomino: Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Budowa przystani wodnej (kajakowej) wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Pieńkówko
Numer ogłoszenia: 338248 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262834 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Postomino, Postomino 30, 76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-59 810 85 93, faks 0-59 810 85 84.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Budowa przystani wodnej (kajakowej) wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Pieńkówko.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji: Budowa przystani wodnej (kajakowej) wraz z zagospodarowaniem terenu miejscowości Pieńkówko. 2.Zakres robót budowlanych obejmuje budowę przystani wodnej, zagospodarowanie terenu pod zaplecze turystyczne z małą architekturą. Prace polegają na wykonaniu: 1)Robót przygotowawczych polegających na formowaniu, stabilizacji i uporządkowania terenu, 2)Umocnieniu brzegów przystani poprzez budowę: a)pomostu przybrzeżnego w postaci płyty żelbetowej wykończonej wierzchnią warstwą z wciskanymi w beton kamiennymi otoczakami o długości 15,0 m, z zamontowanym odbojem z belki drewnianej montowanej do płyty żelbetowej od strony nurtu rzeki wraz z ścianką oporową, b)płotka faszynowego o wysokości do 80 cm z faszyny o średnicy ca 20 cm z geowłókniną, która zabezpieczy brzeg rzeki Wieprzy, c)zagospodarowania terenu pod zaplecze turystyczne o powierzchni ca 500 m2 z małą architekturą w postaci: altany o pow. zabudowy 19,5 m2 ze stromym dachem i wysokości nie przekraczającej 4,72 m z ławami, drewnianych stołów - 3 kpl. i ławek w ilości 6 szt, koszy na odpady - 5 szt, plac na ognisko, tablicy informacyjnej, kabin - toalet przenośnych ustawianych okresowo - 2 szt, ogrodzenie z żerdzi - długości 36,0 m. 3.Przedmiot umowy określony został w: dokumentacji projektowej, która jest podstawą do określenia ceny w tym: 1)projekt budowlany budowy przystani, 2)specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 3)przedmiar robót stanowiący element pomocniczy przy określeniu ceny. 4.Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 działanie Odnowa i rozwój wsi. 5.Przewidywana wartość inwestycji- wynosi 90 036,72 zł netto, słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy trzydzieści sześć złotych 72/100 netto. 6.Zakres w/w inwestycji opisany jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która udostępniona jest na stronie internetowej www.postomino.bip.net.pl. 7.Wykonawca usług nadzoru inwestorskiego w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do: 1)Co najmniej 1 raz na 2 tygodnie stawienia się osobiście w Urzędzie Gminy Postomino wraz z pisemną informacją o stanie zaawansowania robót inwestycji opisanej w Opisie przedmiotu zamówienia, przyczynach ewentualnych opóźnień w wykonywaniu robót i stosunku Wykonawcy do realizacji przedmiotowego zamówienia; wizyty każdorazowo mają być potwierdzone przez Wykonawcę w rejestrze wizyt inspektora nadzoru prowadzonym przez pracownika Referatu Planowania Przestrzennego i Inwestycji Urzędu Gminy Postomino, 2)Co najmniej 1 raz w tygodniu wizytowania, nadzorowania budowy inwestycji opisanej w Opisie przedmiotu zamówienia i złożenia w tym zakresie informacji o postępie, jakości i stanie zaawansowania wykonywanych robót, 3)Nadzoru technicznego nad realizacją robót we wszystkich branżach pod względem ich zgodności z dokumentacją techniczną, podpisaną umową oraz przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną, 4)Sprawdzania jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5)Dokonywania przy udziale zamawiającego odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego zadania oraz przekazania zadania wraz z wymaganą dokumentacją powykonawczą, 6)Sprawdzenia i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych, 7)Udziału w przeglądach gwarancyjnych wykonywanej inwestycji oraz nadzoru nad usuwaniem ewentualnych usterek bez dodatkowej zapłaty za te czynności, 8)Potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 9)Sprawdzania i rozliczania faktycznie wykonanych robót zgodnie z umową zawartą z wykonawcą wraz z potwierdzaniem kwot do zapłaty (sprawdzanie faktur przedłożonych przez wykonawcę robót), 10)Uzgodnienia z Zamawiającym oraz uzyskania zgody na ewentualne zmiany w trakcie realizacji zadania zleconego zadania, 11)Udzielania ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania na żądanie Zamawiającego, 12)Stałej konsultacji i doradztwa fachowego na rzecz zamawiającego, opiniowania ewentualnych zmian w dokumentacji oraz organizowania i uczestniczenia w naradach technicznych dotyczących realizacji zadania, 13)Dokonania innych niezbędnych czynności dla Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji. 8.Inspektorzy nadzoru inwestorskiego będą działać w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). 9.Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 71520000- 9 Usługi nadzoru inwestorskiego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 działanie Odnowa i rozwój wsi..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI GRZEGORZ WOJAS
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI GRZEGORZ WOJAS
- Biuro Obsługi Inwestycji, ul. Czarnieckiego 14, 77-300 Człuchów, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3395,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2200,00
Oferta z najniższą ceną: 2200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6519,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gm. Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie- Etap II - część 2
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ""Modernizacja oczyszczalni ścieków w Terespolu"
- Kompl. odpłatne pełn. obow. insp. nadzoru inwes. nad robotami budo. podczas realizacji zadania pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla Osiedla Pomirki w miejscowości Złockie, gmina Muszyna"
- Modernizacja sali gimnastycznej oraz sali zebrań w Szkole Podstawowej Nr 3 w Sokółce
- Kompleksowy nadzór inwestorski na zadanie pn.: Budowa ul. Racławickiej nr 303114T w Skarżysku - Kamiennej
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.