eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznowolaUtrzymanie czystości na terenie Gminy Lesznowola w roku 2011 oraz 2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-20

Lesznowola: Utrzymanie czystości na terenie Gminy Lesznowola w roku 2011 oraz 2012
Numer ogłoszenia: 338283 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 305561 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesznowola, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 7579340 do42 wew. 113, faks 022 7579270.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na terenie Gminy Lesznowola w roku 2011 oraz 2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia pn. Utrzymanie czystości na terenie Gminy Lesznowola w roku 2011 oraz 2012, jest: a. wywóz odpadów komunalnych stałych, Wywóz odpadów komunalnych stałych - na zgłoszenie obejmuje dostawę kontenerów i pojemników do odpadów komunalnych stałych oraz odbiór odpadów komunalnych stałych z następujących kontenerów i pojemników: kontener KP - 7, kontener KP - 5, kontener KP - 14, pojemnik o poj. 1 100l, pojemnik o poj. 120l. Zamawiający pod nazwą odpady komunalne stałe rozumie odpady komunalne określone w katalogu odpadów ( Dz. U. Nr 112, poz. 1206 - Rozporządzenie Ministra Środowiska ) jako niesegregowane i umieszczone pod kodem 20 03 01. Zamawiający każdorazowo określa miejsce podstawienia kontenera o określonej pojemności wraz z terminem jego odbioru. Pojemniki o pojemności 1 100l oraz 120l będą postawione na działkach gminnych do obsługi budynków komunalnych. b. wywóz nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych, Wywóz nieczystości ciekłych ( wody opadowe ) ze zbiorników bezodpływowych ( opróżnianie 60 szt. studni chłonnych o poj. do 5m3 na drogach gminnych ) - obejmuje odbiór nieczystości płynnych przez pojazd asenizacyjny. Należy podać koszt za 1m3 za odbiór i utylizację łącznie. c. opróżnianie koszy ulicznych oraz koszy na przystankach autobusowych i utrzymywanie porządku wokół nich, Opróżnianie koszty ulicznych poj. kosza 40l oraz koszy na przystankach autobusowych i utrzymanie porządku wokół nich, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego - trzy razy w tygodniu, ( aktualnie 157 szt. ). Kosze są własnością Zamawiającego. Stałe terminy zostaną bezpośrednio ustalone z Wykonawcą. Do zakresu prac związanych z utrzymaniem czystości wokół kosza przyjmujemy sprzątanie terenu w promieniu 5m od kosza. d. prowadzenie wśród mieszkańców selektywnej zbiórki odpadów, Prowadzenie selektywnej zbiórki odpadów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego - opróżnianie minimum raz w tygodniu oraz na dodatkowe zgłoszenie: w tym: - 13 zestawów pojemników do segregacji o poj. 1,5 m3 każdy ( szkło, makulatura, tworzywa sztuczne ). W przypadku zaistnienia takiej konieczności na dodatkowe zgłoszenie. Pojemniki zapewnia Wykonawca. Stałe terminy zostaną ustalone bezpośrednio z Wykonawcą. Zamawiający pod nazwą odpady: szkło, makulatura, tworzywa sztuczne, rozumie odpady określone w katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206 - Rozporządzenie Ministra Środowiska ) oznaczone kodami: 15 01 07 - opakowania ze szkła, 15 01 01 - opakowania z papieru i tektury, 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych. - 10 pojemników do zbiórki baterii wraz z odbiorem. Odbiór będzie odbywał się raz w miesiącu i na zgłoszenie Zamawiającego. e. sprzątanie przystanków autobusowych. Sprzątanie przystanków autobusowych - dwa razy w tygodniu, obecnie 64 szt. w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 1) Zamiatanie zatoki przystankowej, a jeżeli nie ma zatoki to w promieniu 5 m od wiaty przystankowej raz w tygodniu. 2) Usuwanie przerastającej zieleni z terenu zatok przystankowych i przystanków na bieżąco. 3) Wykaszanie terenu wokół zatok przystankowych i przystanków do 2 m od krawędzi zatoki lub przystanku na bieżąco. 4) Odśnieżanie przystanków i usuwanie gołoledzi. f. mycie wiat przystankowych, ( obecnie 64 szt. )- raz na 60 dni, g. sprzątanie terenów gminnych - pasów drogowych wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych wskazanych przez Zamawiającego - raz na 60 dni, h. zamiatanie nawierzchni utwardzonych dróg gminnych ( jezdni wraz z chodnikiem oraz uprzątnięciem terenów w zakresie do istniejących ogrodzeń ) z zalegającego piachu, śmieci, liści itp. - cztery raz w roku, i. koszenie terenów gminnych z wywozem urobku co najmniej cztery razy w roku, j. koszenie terenów wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych ( dwustronnie ) z wywozem urobku, wskazanych przez Zamawiającego co najmniej raz na 60 dni, k. usuwanie roślin z nawierzchni np. chodników l. likwidacja dzikiego wysypiska - obejmująca całkowite uprzątnięcie terenu wraz z wywozem zebranych odpadów ł. utrzymanie chodników wzdłuż nieruchomości stanowiących własność gminy: obejmuje utrzymanie czystości i wywóz zanieczyszczeń, m. odśnieżanie przystanków i usuwanie gołoledzi na zgłoszenie Zamawiającego, n. czyszczenie studzienek ściekowych i chłonnych co najmniej cztery razy w roku, o. czyszczenie separatorów co najmniej cztery razy w roku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.41.00.00 - Usługi usuwania ścieków 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o., ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 468518,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 475583,28

  • Oferta z najniższą ceną: 475583,28 / Oferta z najwyższą ceną: 571354,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.