Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-05
Konin: Roboty konserwacyjne w lokalach będących własnością miasta Konin.
Numer ogłoszenia: 33829 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2428276, faks 063 2428224.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty konserwacyjne w lokalach będących własnością miasta Konin..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi w zakresie wykonywania robót konserwacyjnych w budynkach i lokalach komunalnych mających na celu utrzymanie ich w należytym stanie technicznym tj. spełniających wymagania określone w ustawie Prawo budowlane - Dz.U.06.156.118 z późn.zm., Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych -Dz.U.99.74.836 oraz innych przepisów branżowych a w szczególności : a. konserwacja instalacji wod-kan; b. konserwacja instalacji c.w.u; c. konserwacja instalacji c.o.; d. konserwacja instalacji i urządzeń elektrycznych; e. roboty konserwacyjne branży ogólnobudowlanej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w przedmiotowym zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie działalności gospodarczej, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj: dysponują co najmniej jednym pracownikiem z świadectwem kwalifikacyjnym SEP grupy E i D lub co najmniej po jednym pracowniku posiadających odpowiednie świadectwo oraz jednym pracownikiem z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi. 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności: - podnośnikiem koszowym o wysokości podnoszenia do V kondygnacji; - spiralą mechaniczną do czyszczenia kanalizacji; - gazowy zestaw spawalniczy; - samochód dostawczy. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 tys. zł 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 z późniejszymi zmianami. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Załącznik nr 2 - Wykaz osób i poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień osób wyznaczonych do wykonania przedmiotu zamówienia tj. świadectwa kwalifikacyjne SEP grupa E i D, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi kierownika robót oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego członkostwo we właściwej izbie inżynierów budownictwa samorządu zawodowego Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami. Załącznik nr 3 - Wykaz sprzętu technicznego koniecznego do wykonania prac objętych zamówieniem tj. podnośnikiem koszowym o wysokości podnoszenia do V kondygnacji, spiralą mechaniczną do czyszczenia kanalizacji, gazowym zestawem spawalniczym. Załącznik nr 4 - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 tys. zł. Załącznik nr 5 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi. Inne oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty pod rygorem jej odrzucenia. Załącznik nr 6 - zestawienie kosztów, sporządzone wg wzoru przekazanego w materiałach przetargowych oraz zgodnie z warunkami określonymi w część XII SIWZ. Załącznik nr 7 - oświadczenie o akceptacji treść wzoru umowy przekazany w materiałach przetargowych. Załącznik nr 8 - oświadczenie - zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego przewidzianego do realizacji przedmiotu zamówienia. Załącznik nr 9 - pełnomocnictwo - składają tylko wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGKiM Sp. z o.o. w Koninie ul. M.Dabrowskiej 8, 62-500 Konin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2009 godzina 11:55, miejsce: PGKiM Sp. z o.o. w Koninie ul. M.Dabrowskiej 8, pok. nr 211..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty konserwacyjne w lokalach będących własnością miasta Konin - część I nowy Konin.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi w zakresie wykonywania robót konserwacyjnych w budynkach i lokalach komunalnych mających na celu utrzymanie ich w należytym stanie technicznym tj. spełniających wymagania określone w ustawie Prawo budowlane - Dz.U.06.156.118 z późn.zm., Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych -Dz.U.99.74.836 oraz innych przepisów branżowych a w szczególności : a) konserwacja instalacji wod-kan; b) konserwacja instalacji c.w.u; c) konserwacja instalacji c.o.; d) konserwacja instalacji i urządzeń elektrycznych; e) roboty konserwacyjne branży ogólnobudowlanej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty konserwacyjne w lokalach będących własnością miasta Konin część II stary Konin.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi w zakresie wykonywania robót konserwacyjnych w budynkach i lokalach komunalnych mających na celu utrzymanie ich w należytym stanie technicznym tj. spełniających wymagania określone w ustawie Prawo budowlane - Dz.U.06.156.118 z późn.zm., Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych -Dz.U.99.74.836 oraz innych przepisów branżowych a w szczególności : a) konserwacja instalacji wod-kan; b) konserwacja instalacji c.w.u; c) konserwacja instalacji c.o.; d) konserwacja instalacji i urządzeń elektrycznych; e) roboty konserwacyjne branży ogólnobudowlanej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej.
- Remont balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Chopina 14B w Koninie
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych mieszanką mineralno-asfaltową dla ruchu KR 2 na terenie Powiatu Konińskiego w 2025 roku - Etap I
- MODERNIZACJA SIECI ELEKTRYCZNEJ, WYKONANIE SEGMENTU LOKALNEJ SZKOLNEJ SIECI KOMPUTEROWEJ, WYKONANIE WENTYLACJI LUB KLIMATYZACJI, PODŁOGI ANTYSTATYCZNEJ ANTYPOŚLIZGOWEJ, NAPRAWA MALOWANIE ŚCIAN .....
- Realizacja dróg rowerowych w Koninie w ramach projektu pt. "Niskoemisyjny transport publiczny w subregionie konińskim" (Budowa drogi dla rowerów na Alejach 1 Maja)
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Konserwacja, przeglądy okresowe i usuwanie awarii systemów przeciwpożarowych.
- Usługi konserwacyjno-naprawcze instalacji ciepłowniczej i wodno-kanalizacyjnej w budynkach Instytutu Biologii Doświadczalnej PAN w Warszawie
- Usługa konserwacji i napraw awaryjnych ujęć wody, oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków, separatorów ścieków, neutralizatorów oraz badania hydrantów w kompleksach wojskowych.
- Wykonanie w roku 2025 usług konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwanie awarii w zakresie prac ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach stanowiących własność Skarbu Państwa
- Wymiana naboi w klapach oddymiających systemów przeciwpożarowych.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.