eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-ZdrójDostawy worków, środków czystości, chemii gospodarczej i innych artykułów pomagających w utrzymaniu czystości, DZP/38/382-47/11

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-20

Jastrzębie-Zdrój: Dostawy worków, środków czystości, chemii gospodarczej i innych artykułów pomagających w utrzymaniu czystości, DZP/38/382-47/11
Numer ogłoszenia: 338331 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 268141 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy worków, środków czystości, chemii gospodarczej i innych artykułów pomagających w utrzymaniu czystości, DZP/38/382-47/11.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy worków, środków czystości, chemii gospodarczej i innych artykułów pomagających w utrzymaniu czystości dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju. Przedmiot zamówienia składa się z 11 części (pakietów): Pakiet nr 1 - Worki; Pakiet nr 2 - Worki II; Pakiet nr 3 - Artykuły higieny osobistej; Pakiet nr 4 - Środki czystości ; Pakiet nr 5 - Chemia gospodarcza; Pakiet nr 6 - Artykuły pomagające w utrzymaniu czystości; Pakiet nr 7 - Inne artykuły pomagające w utrzymaniu czystości; Pakiet nr 8 - Kosze na śmieci; Pakiet nr 9 - Rękawice ochronne; Pakiet nr 10 - Ochraniacze foliowe na obuwie; Pakiet nr 11 - Wózki i systemy pomocnicze do mycia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ). Podane ilości są maksymalnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Załączone do oferty dokumenty należy oznaczyć adnotacją informującą, dla którego pakietu i pozycji opisanej w Formularzu asortymentowo-cenowym zostały złożone. Przedmiot zamówienia winien posiadać dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Dostarczany przedmiot zamówienia winien być zaopatrzony w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar wymieniony w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik Nr 1) według cząstkowych zamówień składanych przez Zamawiającego w terminie do 48 godzin, od momentu złożenia zamówienia. Wielkość poszczególnych zamówień cząstkowych określane będą przez Zamawiającego i składane telefonicznie lub faksem. Jednostkowe zamówienie winno określać termin jego realizacji. Dostawy będą realizowane w siedzibie Zamawiającego do Magazynu Medycznego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00. Dostawy wraz z wniesieniem i rozładunkiem towaru odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy loco magazyn Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczanego towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z terminem ważności, nie krótszym niż 6 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. W okresie przydatności do użycia, Wykonawca jest zobowiązany do uznania reklamacji wad ukrytych dostarczanego towaru i jego wymiany na wolny od wad, w szczególności w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego cech wskazujących na utratę przydatności do użycia (zmiany fizyczne/chemiczne w postaci np. nalotu, osadu, pleśni, zmiany konsystencji, koloru itp.) innych niż przewidziane przez producenta, jako właściwych dla danego produktu, a pojawiających się mimo przechowywania i użytkowania zgodnie ze wskazaniami producenta zawartymi na opakowaniu. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub wad jakościowych Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę, który rozpatrzy reklamację dotyczącą: - braków ilościowych w ciągu 2 dni roboczych; - wad jakościowych w ciągu 3 dni roboczych od dnia jej otrzymania telefonicznie lub faksem. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.00 - Detergenty 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 15.81.30.00 - Wyroby śniadaniowe 18.14.10.00 - Rękawice robocze 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 33.71.19.00 - Mydło 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.22.43.30 - Wiadra 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące 39.83.10.00 - Preparaty piorące 39.83.12.10 - Detergenty do zmywarek 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1 - Worki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HELPLAST J. Hadasik - M. Helbig, ul. Powstańców Śl. 11, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5956,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7052,82

  • Oferta z najniższą ceną: 7052,82 / Oferta z najwyższą ceną: 8359,08

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2 - Worki II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HELPLAST J. Hadasik - M. Helbig, ul. Powstańców Śl. 11, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9657,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10978,49

  • Oferta z najniższą ceną: 10978,49 / Oferta z najwyższą ceną: 11453,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3 - Artykuły higieny osobistej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Wielobranżowa Zbigniew Balcerowski, ul. Towarowa 22, 25-647 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13977,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12870,72

  • Oferta z najniższą ceną: 12870,72 / Oferta z najwyższą ceną: 15531,21

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 4 - Środki czystości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo -Usługowo - Produkcyjne HAMIS Stanisław Jadczyk, ul. Partyzantów 9, 10-522 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11975,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9758,82

  • Oferta z najniższą ceną: 6007,32 / Oferta z najwyższą ceną: 12221,28

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 5 - Chemia gospodarcza

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe ADMOR Jerzy Moryto, ul. Wierzbicka 58/1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24722,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19126,25

  • Oferta z najniższą ceną: 15980,78 / Oferta z najwyższą ceną: 33856,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet nr 6 - Artykuły pomagające w utrzymaniu czystości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Wielobranżowa Zbigniew Balcerowski, ul. Towarowa 22, 25-647 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6621,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6330,96

  • Oferta z najniższą ceną: 4801,73 / Oferta z najwyższą ceną: 7924,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Pakiet nr 7 - Inne artykuły pomagające w utrzymaniu czystości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe ADMOR Jerzy Moryto, ul. Wierzbicka 58/1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10021,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10739,62

  • Oferta z najniższą ceną: 9812,94 / Oferta z najwyższą ceną: 13050,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Pakiet nr 8 - Kosze na śmieci

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HURTOWNIA ARTUR S.C., ul. Pod Młynem 52, 40-313 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18403,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14575,48

  • Oferta z najniższą ceną: 14575,48 / Oferta z najwyższą ceną: 19040,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Pakiet nr 9 - Rękawice ochronne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Wielobranżowa Zbigniew Balcerowski, ul. Towarowa 22, 25-647 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2947,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3867,12

  • Oferta z najniższą ceną: 3867,12 / Oferta z najwyższą ceną: 3867,12

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Pakiet nr 10 - Ochraniacze foliowe na obuwie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HELPLAST J. Hadasik - M. Helbig, ul. Powstańców Śl. 11, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 984,00

  • Oferta z najniższą ceną: 984,00 / Oferta z najwyższą ceną: 984,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Pakiet nr 11 - Wózki i systemy pomocnicze do mycia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe ADMOR Jerzy Moryto, ul. Wierzbicka 58/1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1752,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1652,43

  • Oferta z najniższą ceną: 1431,72 / Oferta z najwyższą ceną: 4182,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.