To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-08
Ogłoszenie nr 338341 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.
Giżycko: DOSTAWA MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH ORAZ URZĄDZEŃ NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 318288-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 318944-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
28060211800000, ul.
ul. Nowowiejska
20,
11500
Giżycko, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
261 335 922, faks
261 335 641, e-mail
24wog.zam@wp.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.24wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH ORAZ URZĄDZEŃ NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):84/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: materiałów technicznych oraz urządzeń w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 3 do SIWZ - zestawienie cenowe. Niniejszy dokument będzie wymagany do złożenia dwa dni przed podpisaniem umowy, w formie podanej w załączniku nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań (części) 2: Zadanie nr 1 - materiały techniczne Zadanie nr 2 - urządzenia I. UWAGI DOTYCZĄCE DOSTAWY 1. Dostarczone przez Wykonawcę materiały będą w gatunku I (nowe) zapakowane w oryginalne opakowanie producenta. 2. Proponowane materiały w danej pozycji mają być tego samego producenta o identycznych parametrach w całej zamawianej ilości. 3. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne produktom opisanym za pomocą numeru katalogowego podanego w zestawieniach cenowych. 4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia jest użyte słowo "lub równoważny" Zamawiający rozumie przez to, że oferowany produkt posiada równą (taką samą) lub wyższą wartość użytkową, czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo - użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno - użytkowe. 5. Zamówiony towar musi być dostarczony w początkowym terminie jego przydatności do użycia i odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym. 6. Data produkcji (lub ważności) na opakowaniu musi być nadrukowana fabrycznie przez producenta. Materiały, których data produkcji lub ważności będzie oznakowana w inny sposób (np. metkownicą, nalepką), a także materiały z etykietami zastępczymi nie będą przyjmowane do magazynów 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. 7. Dostawę należy realizować całościowo w danej pozycji asortymentowej. Materiały powinny być dostarczone na paletach przystosowanych do rozładunku wózkiem widłowym. Palety EURO, zwykłe, nietypowe i fabryczne nie podlegają zwrotowi (należy uprzedzić dostawcę - przewoźnika). Dostawa obejmuje przetransportowanie towaru do magazynu wskazanego przez Zamawiającego, jego rozładowanie ze środków transportu i ustawienie we wskazanym miejscu. 8. W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru (odbioru paczek i palet) na dokumentach typ WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet i paczek, (należy uprzedzić dostawcę - przewoźnika). 9. Towar dostarczany przez firmę spedycyjną (przewoźnika) lub bezpośrednio od producenta musi być opisany na opakowaniu, co zawiera, z podaniem numeru umowy. Dostawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje, certyfikaty oraz deklaracje. Przed rozładowaniem towaru przewoźnik musi przedstawić wymienione dokumenty. W przypadku niespełnienia powyższych wymogów Zamawiający zastrzega, że w takim przypadku ma prawo odmówić przyjęcia towaru do magazynów 24WOG. 10. Wykonawca może wystawić fakturę VAT dopiero po dostarczeniu w całości danej pozycji asortymentowej do magazynów 24WOG zgodnie ze złożoną ofertą. Zamawiający nie dopuszcza faktur cząstkowych na dany asortyment materiału - wyrobu. Kwota faktury nie może przekraczać kwoty zamówienia. 11. Wykonawca o terminie dostawy powiadomi telefonicznie lub faksem na min. 48 godz. przed dostawą. 12. Forma płatności - przelew. 13. Miejsce dostaw : a) Magazyn czołgowo-samochodowy 24WOG w Giżycku 11-500 Giżycko ul. Nowowiejska 20 p. Mirosław BOLEK TEL. 727 013 504
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
14810000-2
Dodatkowe kody CPV:
18143000-3,
24910000-6,
24951310-1,
24963000-2,
44174000-0,
44424200-0,
34300000-0,
39831500-1,
44510000-8,
44521210-3,
31610000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa materiałów technicznych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT54454.93 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 66979,57 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa urządzeń |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z tym, że na zadanie nr 2 - dostawa urządzeń nie wpłynęła żadna oferta Zamawiający, 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Giżycku, działając zgodnie z art. 93 ust. 1pkt. 1 wz. z art. 93 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016r. poz. 831, 996 i 1020 ze zm.) unieważnił postępowanie w tej części postępowania. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. Chłodnej w Gajewie"
- Mazurska Pętla Rowerowa - Etap I. Budowa drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 1718N na odcinku Ruda - Rydzewo oraz w ciągu drogi powiatowej nr 1720N przy wieży widokowej
- Sukcesywne dostawy produktów mrożonych do COS-OPO w Giżycku
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych w latach 2025-2027.
- Sukcesywna dostawa produktów kawiarnianych oraz wody mineralnej do COS-OPO w Giżycku
- "Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz małej architektury "
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.