Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: kompleksowa modernizacja systemu ciepłowniczego i termomodernizacji budynków szpitala w Tuszynie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Techniczna Obsługa Inwestycji, do kontaktów: Janusz Gradomski, Ireneusz Kryś, ul. Piotrkowska 249/251, 91-456 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6406139, 6563242, fax 042 6406139, e-mail: toilodz@o2.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.gradomscy.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa modernizacja systemu ciepłowniczego i termomodernizacji budynków szpitala w Tuszynie 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szpital w Tuszynie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompleksowa modernizacja systemu ciepłowniczego i termomodernizacji budynków szpitala w Tuszynie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oferta sporządzona zgodnie z załącznikami załączonymi do specyfikacji. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na druku załączonym do specyfikacji (załącznik nr 1 do oferty). 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale II pkt 1 lit. c niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 do oferty). 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, określonych w rozdziale II pkt 1 lit. a niniejszej SIWZ, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykazane powyżej doświadczenie wykonawca winien potwierdzić dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót, np. referencjami (załącznik nr 3). 5. Tabelaryczne zestawienie cen poszczególnych robót - wypełniony druk sporządzony na podstawie kosztorysów ofertowych, opracowanych w oparciu o przekazane przez zamawiającego Przedmiary robót (załącznik nr 4 do oferty). 6. Wykaz podwykonawców, przy udziale których wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia, z podaniem ich nazwy, siedziby oraz rodzaju, zakresu i wartości planowanych do podzlecenia robót. Wartość robót realizowanych przez podwykonawców nie może przekroczyć 30 % wartości składanej oferty (załącznik nr 5 do oferty). 7. Dowód wniesienia wadium. 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Polisa wraz z potwierdzeniem opłaty składek, a w przypadku jej braku - inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 3,00 mln PLN. 10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Aktualna, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 13. Aktualna, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. 14. Kosztorysy ofertowe, sporządzone metodą szczegółową w oparciu o projekt budowlany i przedmiary robót otrzymane od zamawiającego. Kosztorys ofertowy musi pod rygorem odrzucenia oferty odpowiadać kosztorysom i przedmiarom załączonym do SIWZ. 15. Zaakceptowany przez wykonawcę wzór umowy, parafowany na każdej stronie. 16. Harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Modernizacja kotłowni wraz z siecią ciepłowniczą oraz termomodernizacją czterech budynków. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 11; data rozpoczęcia: 23.07.2007; lub data zakończenia: 30.06.2008.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 300 000 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się doświadczeniem w zakresie realizacji w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, polegającym na: - budowie co najmniej dwóch kotłowni ekologicznych o mocy nie mniejszej niż 1,2 MW każda, w tym przynajmniej jednej na biomasę - brykiet drzewny, - wykonaniem prac dociepleniowych o łącznej powierzchni min. 15 tys. m kw., w tym przynajmniej jednego zadania polegającego na dociepleniu powierzchni nie mniejszej niż 9 tys. m kw. - wykonaniem prac polegających na wymianie stolarki o łącznej powierzchni min. 2 tys. m kw., w tym przynajmniej jednego zadania polegającego na wymianie stolarki o powierzchni nie mniejszej niż 1 tys. m kw. b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości co najmniej 3,00 mln PLN. Potwierdzone dokumentem o opłacie składek, o ile polisa opłacana jest w ratach, c) dysponuje osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie umożliwiającym realizację zamówienia i przynależącymi do samorządu zawodowego; dotyczy: kierownika budowy, kierowników robót instalacyjnych i elektrycznych (zakres uprawnień winien obejmować wszystkie roboty ujęte w dokumentacji technicznej), wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel kierowniczy posiadający doświadczenie i kwalifikacje co najmniej zgodne z wymogami przedstawionymi poniżej: lp. / stanowisko / Wymagana liczba osób / Minimalne wymagane doświadczenie (okres posiadania uprawnień budowlanych na proponowanym stanowisku (w pełnych latach) 1. / Kierownik budowy / 1 / 5 2. / Kierownik robót budowlanych / 1 / 3 3. / Kierownik robót elektrycznych / 1 / 3 Personel kluczowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej - elektrycznej - sanitarnej - bez ograniczeń oraz należeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do OIIB należy załączyć do oferty. Ważność zaświadczenia nie może kończyć się przed terminem składania ofert. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena warunków zostanie dokonana w oparciu o dokumenty załączone do oferty. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie "spełnia - nie spełnia" w oparciu o dokumenty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę sporządzoną zgodnie z załącznikami załączonymi do specyfikacji. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na druku załączonym do specyfikacji (załącznik nr 1 do oferty). 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale II pkt 1 lit. c niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 do oferty). 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, określonych w rozdziale II pkt 1 lit. a niniejszej SIWZ, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykazane powyżej doświadczenie wykonawca winien potwierdzić dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót, np. referencjami (załącznik nr 3). 5. Tabelaryczne zestawienie cen poszczególnych robót - wypełniony druk sporządzony na podstawie kosztorysów ofertowych opracowanych w oparciu o przekazane przez zamawiającego przedmiary robót (załącznik nr 4 do oferty). 6. Wykaz podwykonawców, przy udziale których wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia, z podaniem ich nazwy, siedziby oraz rodzaju, zakresu i wartości planowanych do podzlecenia robót. Wartość robót realizowanych przez podwykonawców nie może przekroczyć 30 % wartości składanej oferty (załącznik nr 5 do oferty). 7. Dowód wniesienia wadium. 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Polisę wraz z potwierdzeniem opłaty składek, a w przypadku jej braku - inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 3,00 mln PLN. 10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Aktualną, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 13. Aktualną, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. 14. Kosztorysy ofertowe, sporządzone metodą szczegółową w oparciu o projekt budowlany i Przedmiary robót otrzymane od zamawiającego. Kosztorys ofertowy musi pod rygorem odrzucenia oferty odpowiadać kosztorysom i przedmiarom załączonym do SIWZ. 15. Zaakceptowany przez wykonawcę wzór umowy, parafowany na każdej stronie. 16. Harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia W wersji elektronicznej z internetu pod podanym adresem lub w wersji pisanej i dyskietka w siedzibie zamawiającego Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gradomscy.pl/specyfikacje. Opłata: 50; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub przelewem na konto 20 1440 1231 0000 0000 0325 5368. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.07.2007, godzina 11:00, Łódź, ul. Piotrkowska 249/251, budynek C - I piętro.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.06.2007.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Dostawa samochodu elektrycznego" w ramach projektu "Ekologiczny mechanik"
- Dostawa komponentów do rozbudowy Systemu Kontroli Dostępu dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa oleju do celów grzewczych dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa samochodu osobowego dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ PODSTAWOWYCH ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ
- 82/ZP/2024 Przeprowadzenie warsztatów plastycznych, warsztatów muzycznych, zajęć edukacji medialnej oraz zajęć jogi dla uczestników Klubu Seniora przy Domu Seniora UŁ.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
- "Przebudowa i termomodernizacja budynku przy ul. Armii Krajowej 5 w Wałbrzychu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zad inwest pn.: Budowa pomieszczeń laboratoryjnych w Łukasiewicz - ICiMB w Warszawie przy ul. Kupieckiej Warszawa.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.