eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚcinawaIndywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III



Ogłoszenie z dnia 2011-12-20

Ścinawa: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
Numer ogłoszenia: 338409 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 320269 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ścinawa, Rynek 17, 59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie, tel. 076 8412600, faks 076 8412601.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Nazwa zadania: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III. 2) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 3 w Ścinawie oraz w Szkole Podstawowej w Tymowej w ramach projektu pod nazwą Indywidualizacja nauczania drogą do sukcesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3) W ramach niniejszego zamówienia realizowane będą następujące zajęcia, stanowiące odrębne części: a) ZADANIE 1 - Szkoła Podstawowa nr 3 w Ścinawie - 1 część: - Część 1. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania teatralne uczniów. Termin realizacji od 12.2011 r. do 31.03.2013. - łącznie 90 godzin zajęć, w tym: od 12.2011 do 29.06.2012 - 30h, od 1.09.2012 do 31.03.2013 - 60h zajęć w okresie realizacji projektu. Zajęcia prowadzone będą w grupie do 15 osób. b) ZADANIE 2 - Szkoła Podstawowa w Tymowej - 4 części: - Część 2. Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. Termin realizacji od 12.2011 r. do 31.03.2013. - łącznie 90 godzin zajęć, w tym: od 12.2011 do 29.06.2012 - 60 h, od 1.09.2012 do 31.03.2013 -30 h zajęć w okresie. realizacji projektu Zajęcia prowadzone będą dla grupy 13 osób. - Część 3. Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematyczno-przyrodniczych. Termin realizacji od 12.2011 r. do 31.03.2013. - łącznie 60 godzin zajęć, w tym: od 12.2011 do 29.06.2012 - 30 h, od 1.09.2012 do 31.03.2013 - 30 h zajęć w okresie realizacji projektu. Zajęcia prowadzone będą dla grupy 10 osób. - Część 4. Prowadzenie zajęć dla dzieci z wadami postawy. Termin realizacji od 12.2011 r. do 31.03.2013. - łącznie 60 godzin zajęć, w tym: od 12.2011 do 29.06.2012 - 30 h, od 1.09.2012 do 31.03.2013 - 30 h zajęć w okresie realizacji projektu. Zajęcia prowadzone będą dla grupy14 osób. - Część 5. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wokalno-taneczne. Termin realizacji od 12.2011 r. do 31.03.2013. - łącznie 60 godzin zajęć, w tym: od 12.2011 do 29.06.2012 - 30 h, od 1.09.2012 do 31.03.2013 -30 h zajęć w okresie realizacji projektu. Zajęcia prowadzone będą w grupie do 15 osób. 4) Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji projektu do: a) realizacji zajęć według opracowanego przez Wykonawcę programu i harmonogramu zajęć m.in. w oparciu o założenia projektu i programu rozwojowego szkoły, z zastrzeżeniem, że zajęcia mogą być przez Wykonawcę realizowane dopiero po zatwierdzeniu programu, b) przedłożenia programu, o którym mowa w §2 pkt 2 lit. a), podpisanego przez Wykonawcę do akceptacji do Dyrektora Szkoły w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy. Weryfikacja programu nastąpi nie później niż w ciągu 10 dni, a informacja na ten temat zostanie wysłana do Wykonawcy drogą elektroniczną, c) poinformowania uczniów, ich rodziców i opiekunów prawnych o realizacji zajęć w ramach Projektu systemowego Indywidualizacja nauczania drogą do sukcesu - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz dbania, aby w salach, w których odbywają się zajęcia związane z realizacją przedmiotowego Projektu zawsze znajdowały się materiały promocyjne dotyczące Projektu. Materiały promocyjne zostaną dostarczone przez Zamawiającego, d) przeprowadzenia rekrutacji na zajęcia wśród uczniów zakwalifikowanych na podstawie przeprowadzonej przez szkołę przedmiotowej diagnozy. Rekrutacja powinna zakończyć się nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem pierwszych zajęć. Obowiązkiem Wykonawcy jest zebranie deklaracji uczestnictwa dzieci w projekcie i upoważnień do przetwarzania danych osobowych dzieci od rodziców lub opiekunów prawnych w tym samym terminie, e) przekazania Zamawiającemu w terminie do 4 dni po zakończeniu rekrutacji, listy uczestników zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej umowy oraz wypełnionego i podpisanego formularza PEFS stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej umowy, f) prowadzenia zajęć pozalekcyjnych (podział godzin w zależności od części, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do umowy o dofinansowanie przedmiotowego projektu z uwzględnieniem obowiązującego planu lekcyjnego uczniów biorących udział w zajęciach i dostępności pomieszczeń w szkole, jak również rozkładu jazdy autobusów dowożących uczniów z innych miejscowości Gminy Ścinawa), tylko w dniach pracy szkoły, nie częściej niż dwa razy w tygodniu. Tygodniowa liczba zajęć nie może przekroczyć 4 godzin dydaktycznych (45 min.), g) zrealizowania w trakcie jednego roku szkolnego nie mniej niż 30 godzin, h) sporządzania i przekazywania Dyrektorowi Szkoły wraz z rachunkiem/fakturą sprawozdania z realizacji umowy w terminie: - do 28.XII.2012r. za okres XII.2011r. - do 05.III.2012r. za okres I i II. 2012r. - do 05. V.2012r. za okres III i IV. 2012r. - do 05. VII.2012r. za okres V i VI. 2012r. - do 05. XI.2012r. za okres IX i X. 2012r. - do 05. I.2013r. za okres XI i XII. 2012r. - do 05. III.2013r. za okres I i II. 2013r. - do 31. III.2013r. za okres III. 2013r. Wzór sprawozdania stanowi zał. nr 1 do umowy. i) sporządzania i przekazywania Dyrektorowi Szkoły tabelarycznego zestawienia godzin zrealizowanych w miesiącu, w terminie do 5-go dnia następnego miesiąca. Wzór zestawienia zamieszczony na stronie - www.sp3scinawa.edupage.org j) przedkładania Dyrektorowi Szkoły harmonogramu zajęć w terminie do 28 każdego miesiąca na miesiąc następny zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie - www.sp3scinawa.edupage.org k) prowadzenia dokumentacji z realizacji zajęć, w tym dzienników zajęć, list obecności, dokumentów rekrutacyjnych uczestników projektu, bieżącego monitoringu oraz ewaluacji prowadzonych zajęć, l) poddania się kontroli planowej i nieplanowej zarówno ze strony Zleceniodawcy, jak też instytucji zewnętrznych, udziału w kontrolach Projektu na miejscu, m) udostępniania dziennika zajęć na życzenie Zleceniodawcy i osób kontrolujących realizację Projektu (także w zakresie kontroli zewnętrznych), n) prowadzenia bieżącej współpracy z Koordynatorami Projektu, informowania i zgłaszania Zleceniodawcy i Koordynatorom Projektu wszelkich nieprawidłowości, problemów związanych z realizacją niniejszej umowy, o) udziału w spotkaniach roboczych związanych z realizacją Projektu, p) zapewnienia opieki i bezpieczeństwa dzieciom uczestniczącym w zajęciach, q) wykonywanie innych zadań zleconych przez zleceniodawcę na rzecz projektu związanych miedzy innymi z monitorowaniem, ewaluacją, sprawozdaniem oraz promocją zajęć projektu. 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów (w tym bezpieczeństwo) w czasie trwania zajęć. 6) Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu do dnia 31 grudnia 2021 r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo dokumentacji. 7) Zleceniodawca upoważnia Wykonawcę do przetwarzania danych osobowych beneficjentów ostatecznych Projektu - uczniów, w celu realizacji Projektu, o którym mowa w § 1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania teatralne uczniów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mariola Miniewska - Poliwka, ul. Reymonta 22, 59-300 Ścinawa, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grażyna Kanafoska-Walczak, ul. Kilińskiego 33c/11, 59-300 Ścinawa, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3591,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematyczno-przyrodniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małgorzata Dziurman, Tymowa 41, 59-330 Ścinawa, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2394,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Prowadzenie zajęć dla dzieci z wadami postawy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Danuta Machtylska, Chełmek Wołowski 30, 59-330 Ścinawa, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3172,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wokalno-taneczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grażyna Kanafoska-Walczak, ul. Kilińskiego 33c/11, 59-330 Ścinawa, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.