eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaUtworzenie Wielickiej Strefy Aktywności Gospodarczej - Etap IBudowa drogi łączącej węzeł Rybitwy (w ciągu drogi krajowej S7) z drogą powiatową nr 2039 K (Śledziejowice - Brzegi)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-11

Wieliczka: Utworzenie Wielickiej Strefy Aktywności Gospodarczej - Etap I: Budowa drogi łączącej węzeł Rybitwy (w ciągu drogi krajowej S7) z drogą powiatową nr 2039 K (Śledziejowice - Brzegi)
Numer ogłoszenia: 33841 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245051 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 263 41 00, faks 12 278 68 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie Wielickiej Strefy Aktywności Gospodarczej - Etap I: Budowa drogi łączącej węzeł Rybitwy (w ciągu drogi krajowej S7) z drogą powiatową nr 2039 K (Śledziejowice - Brzegi).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Budowa połączenia drogowego drogi powiatowej nr 2039K (Śledziejowice - Brzegi) z węzłem Rybitwy (w ciągu drogi S-7), obejmującego swoim zakresem tylko część inwestycji położoną na terenie gminy Wieliczka, a w szczególności budowa: drogi klasy Z 1/2 budowa ronda przebudowa istniejącej drogi powiatowej budowa chodników budowa ścieżek rowerowych budowa zjazdów indywidualnych budowa zatok autobusowych budowa rowów przydrożnych budowa przepustów budowa oświetlenia drogi przebudowa kolidującego uzbrojenia sieci: gazowej, niskiego i średniego napięcia zabezpieczenie kolidującego wodociągu zapewnienie nadzoru archeologicznego Zestawienie powierzchni budowanego połączenia drogowego: - 11 117 m2 - powierzchnia jezdni z betonu asfaltowego, - 2 516 m2 - powierzchnia chodnika z kostki betonowej, szarej, - 2 507 m2 - powierzchnia ścieżki rowerowej z asfaltu piaskowego, - 100 m2 - powierzchnia wysp kanalizujących ruch na skrzyżowaniach z kostki betonowej, - 117 m2 - powierzchnia pierścienia ronda z kostki betonowej, czerwonej, - 412 m2 - powierzchnia zjazdów indywidualnych oraz zatok przy separatorach z kostki betonowej, czerwonej, - 626 m2 - powierzchnia zjazdów indywidualnych z tłucznia, - 228 m2 - powierzchnia zatok autobusowych z kostki betonowej, szarej, - 5 367 m2 - powierzchnia zielonych pasów dzielących i zielonych poboczy, - 11 369 m2 - powierzchnia zielonych skarp nasypów i wykopów, Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ, na którą składa się: dokumentacja projektowa - projekty budowlane i wykonawcze, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiary robót. 3.2. Do obowiązków Wykonawcy w ramach wynagrodzenia należy również: 1. Protokolarne przejęcie terenu budowy od Zamawiającego. 2. Oznakowanie, organizację i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecza budowy. 3. Zabezpieczenie terenu budowy. 4. Zapewnienie tymczasowej organizacji ruchu. 5. Doprowadzenie mediów dla potrzeb budowy i ponoszenie kosztów ich zużycia. 6. Z Pełnomocnictwa Zamawiającego zawiadomić o rozpoczęciu robót organy wymienione w pozwoleniach i decyzjach, oraz o innych zmianach w trakcie trwania budowy z terminem wyprzedzenia wymaganym w tych dokumentach. 7. Wykonać dokumentację powykonawczą techniczną i geodezyjną zaklauzulowaną wraz z technicznymi protokołami odbiorów dotyczących wszystkich wykonanych robót. 8. Odtworzenie i przywrócenie terenów sąsiednich zajętych pod inwestycję do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. 9. Usuwanie w określonym przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru terminie wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości. 10. Stały nadzór i obsługa geodezyjna (w tym nadzór archeologiczny), prowadzony dla wszystkich robót przez podmiot posiadający w tym zakresie stosowne uprawnienia. 11. Ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej oraz poniesienie pełnej odpowiedzialności z tego tytułu na cały okres realizacji zamówienia do wysokości minimum wartości brutto podpisanej umowy. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć kopię w/w ubezpieczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania placu budowy. Jeżeli okres ubezpieczenia będzie krótszy niż termin realizacji zamówienia, wykonawca zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia, że przedłuży to ubezpieczenie do końca realizacji zamówienia, a dokument przedłużenia tego terminu lub wniesienia nowego ubezpieczenia dostarczy do Zamawiającego najpóźniej w dniu, w którym upływa termin pierwotnego ubezpieczenia. 12. Ochrony placu budowy w czasie realizacji zadania. 13. Wykonanie wszelkich wymaganych w trakcie realizacji i do odbioru badań laboratoryjnych potwierdzających uzyskanie dla badanych elementów parametrów technicznych wymaganych dokumentacją budowlaną i specyfikacjami technicznymi. Badania laboratoryjne muszą być wykonywane przez uprawnione laboratoria niezależne w stosunku do wykonawcy. 14. Wykonywanie poleceń i wskazówek Inspektora(ów) Nadzoru. 15. Organizowanie robót w uzgodnieniu z Inspektorami Nadzoru tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót. 16. Rozpoczęcie prac niezwłocznie od dnia przekazania placu budowy. 17. Opracowanie przed rozpoczęciem robót planu BIOZ, który zostanie przedstawiony do akceptacji Inspektorowi Nadzoru. 18. Przestrzeganie zasad BHP oraz planu BIOZ. 19. W dniu podpisania umowy przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające uprawnienia osób uczestniczących w realizacji zamówienia np. Kierownika budowy zgodnie z projektem umowy. 20. Najpóźniej na 14 dni przed terminem rozpoczęcia prac budowlanych Wykonawca dostarczy do Zamawiającego oświadczenie o konieczności lub braku konieczności zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych do właściwego inspektora pracy, zgodnie z §3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003r. Nr 47, poz. 401). 21. Uczestniczenie w naradach z Zamawiającym Kierownika Budowy, który przedstawi zaawansowanie robót oraz sprawy, które wymagają rozstrzygnięcia przez Inspektora Nadzoru i przez Zamawiającego. 22. Dokonanie poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót w terminach określonych przez Inspektora Nadzoru. 23. Zagospodarowanie powstałych podczas prowadzenia robót odpadów. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). 24. Wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. 25. Wykonanie na polecenie Inspektora Nadzoru prac niezbędnych ze względu na zagrożenie życia i bezpieczeństwa osób lub zabezpieczenie przed awarią, zawiadamiając o tym niezwłocznie Zamawiającego. 26. Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych (minimum jeden raz na rok). 27. Usuwanie wad stwierdzonych w czasie przeglądów gwarancyjnych. 3.3. Za szkody wynikłe w czasie prowadzenia prac jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie Wykonawca. 3.4. Podstawą wystawienia faktury końcowej będzie podpisany przez Zamawiającego, Inspektora Nadzoru i Wykonawcę oraz innych osób uczestniczących w odbiorze protokół odbioru końcowego robót. 3.5. Zgłaszając wykonane roboty do odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1. wyniki wszystkich badań laboratoryjnych wykonywanych w czasie realizacji kontraktu, 2. deklaracje zgodności wbudowanych materiałów i urządzeń - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2004 r. Nr 198, poz. 2041 ze zm.), 3. udzieloną pisemną gwarancję na wykonane prace i wbudowane materiały, 4. dokumentację powykonawczą obiektu budowlanego wraz ze wszystkimi zmianami dokonanymi w toku budowy, potwierdzonymi przez Kierownika budowy, nadzór autorski i Inspektora nadzoru inwestorskiego, 5. wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeń, instrukcje użytkowania, dokumenty gwarancyjne i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami, 6. protokoły odbiorów przyłączeń do sieci podpisane przez właścicieli tych sieci. 7. pozostałe dokumenty potwierdzające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia Odbioru końcowego robót dokonuje Zamawiający w obecności Inspektora Nadzoru i Kierownika Budowy przy udziale innych osób wyznaczonych przez Zamawiającego i Wykonawcę w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia ich do odbioru. Zamawiający może podjąć decyzję o przerwaniu czynności odbioru końcowego, jeżeli w czasie tych czynności ujawniono istnienie wad, które uniemożliwiają użytkowanie przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem - aż do czasu usunięcia wad. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Materiały i urządzenia równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne co wskazane, konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od jakości określonego w SIWZ i jego załącznikach materiału lub urządzenia. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w dokumentacji przetargowej. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszelkie zastosowane materiały muszą być zgodne z wymogami Ustawy o wyrobach budowlanych wg. której materiał nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany znakiem CE albo umieszczony jest przez Komisję Europejską w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej albo jest oznakowany znakiem budowlanym (B). Materiały nie odpowiadające wymaganiom jakościowym jak również przeterminowane nie mogą być stosowane. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Zgodnie z zasadami ryczałtowej formy wynagrodzenia, którą jest objęte niniejsze postępowanie, przedmiary robót są dokumentem informacyjno - pomocniczym co oznacza, że co do zasady kosztorys ofertowy ma przy cenie ryczałtowej znaczenie pomocnicze i służy obliczeniu ceny oferty. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. DZIAŁ 45000000-7 Roboty Budowlane GRUPY 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane 45221100-3 Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45233142-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45233162-2 Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45232210-7 Roboty budowlane w zakresie budowy linii napowietrznych 45233300-2 Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 71351914-3 Usługi archeologiczne. 3.6 Zamawiający przewiduje współfinansowanie zadania ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 71.35.19.14 - Usługi archeologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający przewiduje współfinansowanie zadania ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skanska S.A., ul. Gen. Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878048,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6596012,64

  • Oferta z najniższą ceną: 6596012,64 / Oferta z najwyższą ceną: 10996200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.