eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaZakup iluminacji świątecznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-30

Dąbrowa Górnicza: Zakup iluminacji świątecznych
Numer ogłoszenia: 338446 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup iluminacji świątecznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup iluminacji świątecznych w systemie LED oraz ich dostawa do miejsca na terenie Gminy wskazanego przez Zamawiającego. 2) Dostawca winien określić całkowity koszt wykonania zamówienia wraz z transportem, dostawą, serwisowaniem w okresie gwarancji. 3)Dostawa jednorazowa wszystkich elementów zgodnie z przedmiotem zamówienia. 4) W przypadku zgłoszenia w okresie gwarancji przez Zamawiającego awarii elementu lub całego symbolu iluminacji świątecznej, Dostawca jest zobowiązany w terminie 48 godzin od powiadomienia go o awarii (pismem, faksem, telefonicznie) do jej usunięcia. W przypadku awarii, której nie można będzie usunąć w wyznaczonym czasie, Dostawca na ten czas zapewni inny zastępczy element (panel) o wymiarach, kształcie, parametrach jak uszkodzony. Koszty dojazdu, dostarczenia uszkodzonego urządzenia do serwisu, jego ponowny montaż w okresie gwarancji ponosi Dostawca. Dostawca wystawi jedną fakturę po zakończeniu realizacji dostawy całego zamówienia. Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisanie przez obie strony protokołu odbioru końcowego. Zamawiający zapłaci fakturę w terminie do 30 dni, licząc od dnia jej dostarczenia do Zamawiającego. 5) Termin dostawy Dostawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym, z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy. 6) Dostawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia 2 osób wyznaczonych przez Zamawiającego, w zakresie montażu i obsługi elementów będących przedmiotem dostawy. 7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Dostawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy, składający się z elementów iluminacji świątecznych. Elementy iluminacji świątecznych winny mieć ekspozycję dwustronną bądź przestrzenną, zgodnie z poniższym opisem. Konstrukcja nośna elementów słupowych iluminacji winna być wykonana z profili ze stopów lekkich, spawanych, gwarantujących stabilność konstrukcji. Mocowanie elementów słupowych, wzdłuż dłuższego boku elementu dekoracyjnego, musi być odporne na silne powiewy wiatru, zmienne warunki temperatury, śnieg, deszcz itp. Sposób mocowania winien wykluczać możliwość obracania się elementów wokół słupa bądź ich osuwanie. Puszka przyłączeniowa winna być umieszczona przy dolnym mocowaniu elementu iluminacji. Iluminacje muszą być wykonane zgodnie ze standardem IP44 lub wyższym. A.Wykonanie iluminacji świetlnej na bazie fontanny zlokalizowanej przy ul. 3 Maja w Dąbrowie Górniczej. Wysokość konstrukcji świetlnej nie więcej niż 4,5m licząc od zewnętrznej krawędzi fontanny; podstawa fontanny o wymiarach 5x5 m. Konstrukcja iluminacji w kształcie (fontanny świetlnej) winna składać się z 8 elementów imitujących tryskające strumienie wody poprzez zastosowanie dynamicznego oświetlenia LED. Kontury każdego strumienia należy ograniczyć oplotem z węża LED (nie mniej niż 35 diod na 1mb). Wypełnienie konturu oświetleniem LED animowanym - imitującym ruch wody. Konstrukcja (szkielet) fontanny winna być rozbieralna, łatwa do transportu i ponownego montażu. Ilość - 1 szt. B.Panel świetlno-dekoracyjny, słupowy w kształcie (walca) (worka) o średnicy 1,60 m i wysokości nie mniej niż 3 m i nie więcej niż 3,40m. Dół walca imitujący węzeł. Górna krawędź walca ozdobiona małymi gwiazdkami z węża LED. Boczna ściana walca wykonana z kurtyny świetlnej LED; odległość między diodami w kurtynie nie większa niż 0,1 m. Ilość - 12 sztuk. C.Łańcuchy świetlne/kurtyny świetlne składające się z 20 nitek świetlnych o długości, co najmniej 12 m, z czego 15 nitek z diodami zwykłymi z rozstawem co 0,15 m oraz 5 nitek z diodami migającymi rozmieszczonymi też co 0,15 m. Ilość - 8 sztuk, D.Panel świetlno-dekoracyjny, słupowy, dwustronny, montowany na szczycie latarni (typ parkowy) składający się z kompozycji 5 szt. gwiazd (3 gwiazdy 0,45 x 0,45 m i 2 gwiazdy 0,8 x 0,8 m), w kolorze białym i żółtym, wykonanych z węża świetlnego. Wymiary panelu: wysokość 1,65.m, szerokość 1,40m. Ilość - 10 sztuk. E.Girlanda świetlna wraz z żarówkami. Rozstaw żarówek w girlandzie ok. 0,4 m (+ -10 %). Do zestawu doliczyć odpowiednią ilość żarówek w kolorze żółtym, zwiększoną o 2%. Długość girlandy = 520 mb., tj.: 4 x 100mb + 2 x 60mb. F.Panel świetlno-dekoracyjny, słupowy, dwustronny, w kształcie odwróconego trójkąta prostokątnego, montowany wzdłuż dłuższego boku (wierzchołkiem w dół), o wymiarach: wysokość 2,00m, szerokość 1,20m z wypełnieniem ledowym koloru białego, minimalna ilość diod LED 250 szt. Górna krawędź (przyprostokątna) z elementem ozdobnym z węża świetlnego LED (kolor żółty) z minimalną ilością 140 diod świetlnych w kształcie połączonych ze sobą gwiazdek. Ilość - 10 sztuk. G.Panel świetlno-dekoracyjny, słupowy, dwustronny, w kształcie odwróconego trójkąta prostokątnego, montowany wzdłuż dłuższego boku (wierzchołkiem w dół), o wymiarach: wysokość 2,00m, szerokość 1,20m z wypełnieniem ledowym koloru białego, minimalna ilość diod LED 250 szt. Górna krawędź (przyprostokątna) z elementem ozdobnym z węża świetlnego LED (kolor żółty) z minimalną ilością 210 diod świetlnych w kształcie 3 gwiazdek. Ilość - 9 sztuk. H.Panel świetlno-dekoracyjny, słupowy, dwustronny, w kształcie odwróconego trójkąta prostokątnego, montowany wzdłuż dłuższego boku (wierzchołkiem w dół), o wymiarach: wysokość 2,00m, szerokość 1,20m; z wypełnieniem ledowym koloru białego, minimalna ilość diod LED 250 szt. Górna krawędź (przyprostokątna) z elementem ozdobnym z węża świetlnego LED (kolor żółty) z minimalną ilością 140 diod świetlnych, skomponowanym z trzema żarówkami stroboskopowymi. Ilość - 9 sztuk. I.Wyłącznik nadmiarowo- prądowy typu S 301 B-6 A: 65 sztuk.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy. 2. Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzednich zamawiających. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wylegitymuje się dwiema dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto. Przez dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć dostawy iluminacji świątecznych których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzedniego Zamawiającego. 4. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. II. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien przedłożyć następujące próbki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia warunek w tym zakresie mogą spełniać łącznie Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia): 1. Próbki w postaci symboli świątecznych składające się z: a). Panel świetlno-dekoracyjny, słupowy, dwustronny, montowany na szczycie latarni (typ parkowy) składający się z kompozycji 5 szt. gwiazd (3 gwiazdy 0,45 x 0,45 m i 2 gwiazdy 0,8 x 0,8 m), w kolorze białym i żółtym, wykonanych z węża świetlnego. Wymiary panelu: wysokość 1,65.m, szerokość 1,40m. b). Panel świetlno-dekoracyjny, słupowy, dwustronny, w kształcie odwróconego trójkąta prostokątnego, montowany wzdłuż dłuższego boku (wierzchołkiem w dół), o wymiarach: wysokość 2,00m, szerokość 1,20m; z wypełnieniem ledowym koloru białego, minimalna ilość diod LED 250 szt. Górna krawędź (przyprostokątna) z elementem ozdobnym z węża świetlnego LED (kolor żółty) z minimalną ilością 140 diod świetlnych, skomponowanym z trzema żarówkami stroboskopowymi Uwaga: Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia nie gorszy niż próbki złożone wraz z ofertą. Złożone wraz z ofertą próbki za zgodą Wykonawcy mogą być zaliczone w poczet przyszłej dostawy. Zamawiający zwraca Wykonawcom złożone próbki, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek,- art. 97 ust 2 Ustawy. Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków) dokumenty - według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę-osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopię poświadczoną notarialnie. 2. Oświadczenie, stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Załącznik Nr 3 SIWZ - wskazana data podpisania oświadczenia. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. II. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : 1. Wykaz 2 wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z uwzględnieniem wymogu pkt.10.I.3. SIWZ (Załącznik nr 4 SIWZ) - wskazana data podpisania wykazu. 2. Dokumenty potwierdzające, że dostawy, o których mowa w punkcie 11.II.1. SIWZ zostały wykonane należycie (np. 2 referencje). III. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. IV. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca przedłoży wraz z ofertą próbki. 1. Próbki w postaci symboli świątecznych składające się z: a). Panel świetlno-dekoracyjny, słupowy, dwustronny, montowany na szczycie latarni (typ parkowy) składający się z kompozycji 5 szt. gwiazd (3 gwiazdy 0,45 x 0,45 m i 2 gwiazdy 0,8 x 0,8 m), w kolorze białym i żółtym, wykonanych z węża świetlnego. Wymiary panelu: wysokość 1,65.m, szerokość 1,40m. b). Panel świetlno-dekoracyjny, słupowy, dwustronny, w kształcie odwróconego trójkąta prostokątnego, montowany wzdłuż dłuższego boku (wierzchołkiem w dół), o wymiarach: wysokość 2,00m, szerokość 1,20m; z wypełnieniem ledowym koloru białego, minimalna ilość diod LED 250 szt. Górna krawędź (przyprostokątna) z elementem ozdobnym z węża świetlnego LED (kolor żółty) z minimalną ilością 140 diod świetlnych, skomponowanym z trzema żarówkami stroboskopowymi Próbki zostaną poddane ocenie: 1). jakość - (aspekty techniczne, sposób mocowania elementu, bezpieczeństwo i solidność wykonania konstrukcji elementu) 2). Estetyka - (kształt, kolor-zestaw kolorów, stopień wypełnienia ramy elementami świetlnymi, jakość mocowania węża świetlnego do konstrukcji) Uwaga: Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia nie gorszy niż próbki złożone przez Wykonawcę wraz z ofertą. Złożone wraz z ofertą próbki za zgodą Wykonawcy mogą być zaliczone w poczet przyszłej dostawy. Zamawiający zwraca Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone próbki - art. 97 ust 2 Ustawy. V. Ponad to do oferty należy załączyć: 1. Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ - wskazana data podpisania formularza. 2. Wypełniony formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ - wskazana data podpisania formularza. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania: 1). wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 2). wymagane w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; Uwagi: 1. Złożone dokumenty winny być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 11.I.1. oraz 11.I.3. SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 2.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert; 2.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 uwag, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt 2.1. oraz 2.2. uwag stosuje się odpowiednio. 4. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną (dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń) wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę lub wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Jakość - 30
  • 3 - Estetyka - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, Wydział Komunikacji i Drogownictwa, pokój nr 006..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Biuro Obsługi Interesanta stanowisko nr 13 - parter..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 10 SIWZ, przy czym w przypadku wymogów dot. potencjału ekonomicznego i doświadczenia realizacyjnego wystarczające jest łączne ich spełnianie. 2. Dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 11.I.1. oraz 11.I.3. SIWZ Wykonawcy składają odrębnie, natomiast w pkt 11.II.1., 11.II.2., 11.III.1., 11.IV.1a,b., 11.V.1,2.3., SIWZ łącznie, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 11.I.2. SIWZ winno zostać podpisane wspólnie na jednym druku przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. W przypadku dokumentu wymienionego w pkt 11.III.1. SIWZ, Zamawiający dopuszcza także możliwość złożenia jednej wspólnej polisy. 3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. 4. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. II. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. III. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. 1.Cena (C) - waga 40 % Walory estetyczne - waga 60 % w tym: Jakość - (aspekty techniczne, sposób mocowania elementu, bezpieczeństwo i solidność wykonania konstrukcji elementu) - waga 30 % Estetyka - (kształt, kolor-zestaw kolorów, stopień wypełnienia ramy elementami świetlnymi, jakość mocowania węża świetlnego do konstrukcji) - waga 30 %.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.