To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-31
Warszawa: Utrzymanie boisk sportowych położonych w Dzielnicy Ursynów - zamówienie uzupełniające.
Numer ogłoszenia: 33845 - 2011; data zamieszczenia: 31.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15529 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie boisk sportowych położonych w Dzielnicy Ursynów - zamówienie uzupełniające..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: I. Prace porządkowe II. Odśnieżanie nawierzchni utwardzonych (bez nawierzchni syntetycznej) III. Prace ogrodnicze Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz warunki techniczne wykonania prac będących przedmiotem zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Zaproszenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 98.30.00.00 - Różne usługi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA "PRACUŚ" Robert Talarek
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA "PRACUŚ" Robert Talarek
- Firma Usługowa Pracuś - Robert Talarek, ul. Narutowicza 28, 04-400 Garwolin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45693,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48395,64
Oferta z najniższą ceną: 48395,64 / Oferta z najwyższą ceną: 48395,64
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna - art.67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz.759 z późn.zm.): Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Podstawa faktyczna: Zamówienie podstawowe udzielone zostało w trybie przetargu nieograniczonego. Wartość przedmiotowego zamówienia uzupełniającego wynosi 45.693,75 złotych netto i nie przekracza 50 % wartości zamówienia podstawowego -118.172,50 złotych netto. Usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia, zostały przewidziane w pkt II.1.4) ogłoszenia o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, są zgodne z jego przedmiotem oraz polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co w zamówieniu podstawowym udzielonym Wykonawcy w dniu 08.04.2010 r. i polegają na wykonaniu: - prac porządkowych (sprzątanie, opróżnianie koszy, mycie elementów małej architektury) - prac związanych z konserwacją elementów małej architektury - prac związanych z zimowym utrzymaniem obiektów - prac ogrodniczych Do negocjacji zaproszono dotychczasowego Wykonawcę powyższych usług tj. Firmę Usługową PRACUŚ - Robert Talarek z siedzibą przy ul. Narutowicza 28, 08-400 Garwolin.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
- Wykonanie mosiężnej obudowy bramek wejściowych przy stołówce i w holu głównym w budynku MEN
- BUDOWA WIEŻY WIDOKOWEJ Z INFRASTRUKTURĄ PRZY ŚCIEŻCE W KORONACH DRZEW W CIĘŻKOWICACH
- Wykonanie przeglądów serwisowych stacjonarnych monitorów promieniowania
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Uporządkowanie gospodarki wodno - kanalizacyjnej w gminie Parzęczew - etap VI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.