To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-08
Ogłoszenie nr 338476 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.
Gdańsk: usługa nadzoru autorskiego i serwisu systemu InfoMedica oraz modułów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 320442
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny
22196438500000, ul.
ul. Nowe Ogrody
42375,
80803
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
58 768 42 81, 58 468 46 40, faks
58 761 46 29, 58 768 48 29, e-mail
zamowienia_publiczne@wss.gda.pl
Adres strony internetowej (URL): www.copernicus.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa nadzoru autorskiego i serwisu systemu InfoMedica oraz modułów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):D10.251.68.M.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru autorskiego i serwisu pogwarancyjnego systemu InfoMedica oraz modułów posiadanych przez Copernicus PL Sp. z o . o . w zakresie: 1) Nadzór autorski a) udostępnienie poprawek do oprogramowania aplikacyjnego, w przypadku stwierdzenia przez zamawiającego błędu oprogramowania aplikacyjnego (tzn. nie spowodowanego przez Zamawiającego powtarzalnego działania oprogramowania aplikacyjnego, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania), b) rozwój oprogramowania aplikacyjnego zgodnie ze zmieniającymi się powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz przepisami wewnętrznymi, przekazywanie Zamawiającemu informacji o nowych wersjach oprogramowania aplikacyjnego oraz udostępnianie uaktualnień oprogramowania aplikacyjnego (nowych wersji oprogramowania aplikacyjnego), c) możliwość pisemnego zgłaszania uwag i propozycji modyfikacji oprogramowania aplikacyjnego, d) gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian tj. (dodatkowych modyfikacji płatnych) oprogramowania aplikacyjnego. 2) Opieka serwisowa Wykonawca zapewni w ramach serwisu: a) 60 wizyt serwisowych rocznie w terminach uzgodnionych przez strony. W okresie obowiązywania umowy 120 wizyt serwisowych. W ramach powyższych wizyt wykonywane będą następujące czynności: instalowanie i szkolenie użytkowników z nowych wersji oprogramowania aplikacyjnego oraz zmiana parametrów oprogramowania, pomoc w usuwaniu awarii oprogramowania aplikacyjnego powstałej z winy Zamawiającego lub w skutek wypadków losowych, w czasie gwarantującym użytkownikowi możliwość wykonania terminowych prac, bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania aplikacyjnego, uwzględniające potrzeby Zamawiającego, na wniosek Zamawiającego pomoc w awaryjnym odtwarzaniu stanu oprogramowania aplikacyjnego i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych na nośnikach magnetycznych, pomoc w elektronicznym przekazywaniu danych do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Departamentu Zdrowia Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, Departamentu Finansów Urzędu marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, NFZ, Biura Rejestru Usług Medycznych, Wojewódzkiego Zespołu Medycznego Opieki Zdrowotnej, Państwowego Zakładu Higieny, banków, itp.). b) Doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania objętego umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego. 3) Licencje Część administracyjna Finanse i Księgowość 28 Rachunek Kosztów 8 Rejestr Sprzedaży 23 Kasa 3 Kadry 13 Płace 10 Grafiki 1 Środki Trwałe 7 Wyposażenie 7 Gospodarka Materiałowa 4 Obsługa zamówień i przetargów 5 Zamówienia Wewnętrzne 1 FKK import z systemów zewnętrznych/InfoMedica 1 Część medyczna Ruch Chorych 12 Apteka 4 Apteczki Oddziałowe 2 Przychodnia PRO: z możliwością korzystania z modułów Przychodnia licencja otwarta na nieograniczoną ilość użytkowników 1 Laboratorium 4 Pracownia Diagnostyczna PRO: z możliwością korzystania z modułów Pracownia Diagnostyczna licencja otwarta na nieograniczoną ilość użytkowników 1 Zlecenia licencja otwarta na nieograniczoną ilość użytkowników 1 Integracja z RIS/PACS firmy Pixel Technology s.c. licencja na funkcjonalność 1
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
72250000-2
Dodatkowe kody CPV:
72267000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT398856.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 490592.88 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1) lit b)
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
uzasadnienie prawne:art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. b Uzasadnienie faktyczne: Firma Asseco Poland S.A. jest wyłącznym podmiotem autorskich praw majątkowych do systemu informatycznego InfoMedica, co pozwala mu na wykonywanie usług nadzoru autorskiego nad tym systemem oraz udzielenie licencji na korzystanie z poszczególnych modułów systemu. Nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. W związku z powyższym wystąpiła okoliczność, że usługa może być świadczona przez jednego Wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów tj. zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudową ogrodu deszczowego na osiedlu Wiszące Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdańsku
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.