Ogłoszenie z dnia 2012-09-10
Czarnków: zwarcie umowy zlecenia
Numer ogłoszenia: 338512 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Czarnków, ul. Pocztowa 4, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 67 2539500, faks 67 2539501.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zwarcie umowy zlecenia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: umowa zlecenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.62.10.00 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu biurowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAGDALENA JAGŁA, OS. SŁONECZNE 7C/13, 64-700 CZARNKÓW, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2850,00
Oferta z najniższą ceną: 2850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2850,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym usługa pozyskiwania personelu biurowego o kodzie PCV 79621000-3 jest usługą niepriorytetową co oznacza, że do tego rodzaju usług ma zastosowanie art. 5 Pzp. Zgodnie z art. 5 ust. 1a Pzp do zamówień o charakterze niepriorytetowym Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub zamówienia z wolnej ręki. Wybór jednego z powyższych trybów jest uzasadniony w myśl art. 5 ust. 1a Pzp, gdyż w analizowanym przypadku zachodzą następujące okoliczności: może dojść do poniesienia strat w mieniu publicznym, uniemożliwienie terminowej realizacji zadania, co stanowi przesłankę wyboru trybu z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a Pzp. Zadaniem egzekucji administracyjnej jest prowadzenie przez organy egzekucyjne postępowań i stosowanie środków przymusu służących doprowadzeniu do wykonania lub zabezpieczenia wykonania obowiązków takich jak: 1)podatki, opłaty i inne należności, do których stosuje się przepisy działu III ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60, Nr 85, poz. 727, Nr 86, poz. 732 i Nr 143, poz. 1199), 2)niepodatkowe należności budżetowe, do których stosuje się przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240); 3) należności z tytułu przychodów z prywatyzacji; 4) grzywny i kary pieniężne wymierzane przez organy administracji publicznej; 5) należności pieniężne, inne niż wymienione w pkt 1 i 2, jeżeli pozostają we właściwości rzeczowej organów administracji publicznej; 6) należności przypadające od jednostek budżetowych, wynikające z zastosowania wzajemnego potrącenia zobowiązań podatkowych z zobowiązaniami tych jednostek; 7) należności pieniężne przekazane do egzekucji administracyjnej na podstawie innych ustaw; 8) wpłaty na rzecz funduszy celowych utworzonych na podstawie odrębnych przepisów; 9) należności pieniężne z tytułu składek do Funduszu Żeglugi Śródlądowej oraz składek specjalnych do Funduszu Rezerwowego; 10) należności pieniężne wynikające z tytułu: a) zwrotów, interwencji i innych środków będących częścią systemu całkowitego lub częściowego finansowania Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej, Europejskiego Funduszu Rolniczego Gwarancji lub Europejskiego Funduszu Rolniczego Rozwoju Obszarów Wiejskich, łącznie z sumami, które mają być pobrane w związku z tymi działaniami, b) opłat i innych należności przewidzianych w ramach wspólnej organizacji rynku Unii Europejskiej dla sektora cukru, c) należności przywozowych, d) należności wywozowych, e) podatku od towarów i usług, f) podatku akcyzowego, g) podatku od dochodu lub podatku od majątku, h) podatku od składek ubezpieczeniowych, i) odsetek, kar i grzywien administracyjnych, kosztów i innych należności związanych z należnościami, o których mowa w lit. a-h, z wyłączeniem wszelkich sankcji o charakterze karnym określonych w prawie państwa udzielającego pomocy; 11) należności pieniężne przekazane do egzekucji administracyjnej na podstawie ratyfikowanych umów międzynarodowych, których stroną jest Rzeczpospolita Polska; 12) obowiązki o charakterze niepieniężnym pozostające we właściwości organów administracji rządowej i samorządu terytorialnego lub przekazane do egzekucji administracyjnej na podstawie przepisu szczególnego; 13) obowiązki z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wypłaty należnego wynagrodzenia za pracę, a także innego świadczenia przysługującego pracownikowi, nakładane w drodze decyzji organów Państwowej Inspekcji Pracy; W celu wszczęcia postępowania egzekucyjnego organ egzekucyjny winien posiadać prawidłową i aktualną bazę danych czyli wprowadzone do systemu Egapoltax i BA tytuły wykonawcze przekazane przez wierzycieli. Nieaktualna i niekompletna baza danych zawarta w systemie informatycznym uniemożliwia wszczęcie i prowadzenie postępowań egzekucyjnych, co przełoży się na poniesienie strat w mieniu publicznym. Każde zadanie nałożone na urzędy skarbowe należy wykonać w ściśle określonym terminie. Termin realizacji zadania kontrolowany jest poprzez sporządzanie sprawozdań oraz za pomocą mierników opracowanych przez jednostkę nadrzędną. W związku z tym, iż od wierzycieli obcych oraz Działu Rachunkowości Podatkowej tut. Urzędu wpłynęły znaczne ilości tytułów wykonawczych, które muszą być niezwłocznie wprowadzone do systemów informatycznych konieczne jest zawarcie z jedną osobą umowy zlecenia. Biorąc pod uwagę istniejący stan faktyczny oraz konieczność dalszego prawidłowego funkcjonowania tut. Urzędu, należy uznać, że zostały spełnione przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podst. w/w art. Pzp. Zdaniem Zamawiającego zastosowanie powyższego trybu nie spowoduje naruszenia zasady uczciwej konkurencji.
INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
- Dostawa paliw płynnych do środków transportowych i sprzętowych Zarządu Dróg Powiatowych w Czarnkowie w latach 2025-2028
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY MIASTA CZARNKÓW
- INSTALACJA PANELI FOTOWOLTAICZNYCH I POMP CIEPŁA - II ETAP
- Wybór banku do prowadzenia obsługi budżetu Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres od 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2028 r.
- Świadczenie usług dożywiania rodzin na terenie Gminy Miasto Czarnków od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
więcej: przetargi w Czarnkowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.