Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-19
Potęgowo: rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w Łupawie
Numer ogłoszenia: 33852 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Potęgowo , ul. Kościuszki 5, 76-230 Potęgowo, woj. pomorskie, tel. 059 8115072, faks 059 8115072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.potegowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w Łupawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę budynku świetlicy wiejskiej w Łupawie na działce nr 176, gmina Potęgowo. Na roboty budowlane składa się następujący zakres rzeczowy prac: 1) Branża budowlana: a) rozbiórka przybudówki, b) projektowana rozbudowa i projektowane roboty budowlane oraz remont - planowane są w istniejącym budynku świetlicy wiejskiej w Łupawie. Projektowana rozbudowa będzie polegała na dobudowie do istniejącego budynku dodatkowych pomieszczeń o łącznej powierzchni zabudowy 48,63m2. Projektowane roboty budowlane i remont będą polegać na: - wzmocnieniu istniejącego głównego wiązara dachowego podpierającego więźbę dachową w sali głównej wsporczą konstrukcją stalową, - przebudowa sanitariatów, adaptacja istniejącego pomieszczenia gospodarczego na wc dla dzieci, - remont istniejących pomieszczeń, - w pomieszczeniach Sali głównej okna w ścianie podłużnej powiększyć w zakresie istniejących (a zamurowanych) nadproży łukowych ceglanych; c) roboty wykończeniowe zewnętrzne: - elewacja wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych, - pokrycie dachu na elementach dobudowanych, - dojścia piesze i dojazdy; 2) Branża sanitarna: a) roboty demontażowe instalacji sanitarnej wod-kan i c.o. b) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej, c) wewnętrzna kanalizacja sanitarna, instalacja wodociągowa, instalacja centralnego ogrzewania, wentylacja, d) technologia kotłowni: - kocioł niskotemperaturowy o mocy znamionowej 45 kW z zasobnikiem i podajnikiem paliwa na ekogroszek, typu GR-45 p firmy GIZEX Sp. z o.o. Pleszew lub rozwiązanie równoważne opisywanemu; - rozruch kotłowni oraz uruchomienie zgłosić do autoryzowanej firmy producenta kotła c.o..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych). 2) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu (na rachunek bankowy Zamawiającego B.S. Ustka 32 9315 0004 0010 8184 2000 0020), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3) Warunki zwrotu i zatrzymania wadium określone są w art. 46 ustawy Pzp. 4) Wadium należy wnieść do dnia składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy zgodnie z art.22 ustawy PZP: 1) Spełniają warunki określone przepisami art.22 ust.1 ustawy PZP, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy PZP; 2) Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 3) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i złożonością przedmiotowi zamówienia i przedstawią referencje z należytego wykonania tych robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z okresu prowadzenia działalności. 4) Dysponują 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; 5) Posiadają zdolności finansową lub kredytową na kwotę nie niższą niż 200 tys..zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 6) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000 zł (sto tysięcy złotych). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale V niniejszej Specyfikacji metodą spełnia/ nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z ww. warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający zgodnie z art.25 ustawy PZP wymaga, aby każdy Wykonawca złożył następujące dokumenty: 1) Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1). 2) Szczegółowy kosztorys ofertowy wykonany na podstawie uzyskanych materiałów; 3) Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP (załącznik nr 2); 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) Potencjał kadrowy (załącznik nr 3) - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 7) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9.6 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz dowód przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa; 9) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli dotyczy. 10) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zamówień - co najmniej 2 zamówienia odpowiadających swoim rodzajem i złożonością przedmiotowi zamówienia (załącznik nr 4) z załączeniem referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w okresie prowadzenia działalności; 11) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na wartość min. 200 tys. PLN (dwieście tysięcy złotych), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 12) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000 zł (sto tysięcy złotych). 13) Koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 14) Wskazanie przez Wykonawcę, w ofercie części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, a także podanie nazw (firm) proponowanych podwykonawców (załącznik nr 5). Jeżeli Wykonawca nie wskaże podwykonawcy, będzie to oznaczało, iż wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 15) Zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 6); 16) Dowód wniesienia wadium. 17) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, zawierającą co najmniej upoważnienie dla jednej ze stron umowy od pozostałych stron do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub reprezentowania i podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 ze zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.potegowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Potęgowo, ul. Kościuszki 5, 76-230 Potęgowo, pokój nr 25.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Potęgowo, ul. Kościuszki 5, 76-230 Potęgowo.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Modernizacja boiska na terenie Szkoły Podstawowej nr 10 im. Jana Kasprowicza przy ul. Przybyszewskiego 119 w Inowrocławiu
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami do świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim."
- Modernizacja kompleksu sportowego - "Moje Boisko- ORLIK 2012" w miejscowości Królówka
więcej: Rozbudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.