eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwicedostawa wyrobów medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-20

Gliwice: dostawa wyrobów medycznych
Numer ogłoszenia: 338559 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://io.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyrobów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacjach asortymentowo-cenowych stanowiących załacznik nr 2.1 do 2.8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 zadań..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6, 33.19.40.00-6, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.17.10.00-9, 33.14.13.20-9, 33.19.40.00-6, 33.14.13.10-6, 33.19.40.00-6, 33.14.00.00-3, 33.19.40.00-6, 33.14.12.20-8, 33.14.13.20-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników o ile ofertę składa pełnomocnik

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; 2. Strony uzgadniają dopuszczalność zmiany umowy polegającej na tym, że Zamawiający będzie zobowiązany do zakupu tylko takich ilości wyrobów umownych poszczególnych asortymentów, jakie w okresie umowy okażą się mu potrzebne, biorąc pod uwagę prowadzoną działalność leczniczą i okoliczności, które w dacie udzielenia zamówienia nie są możliwe do jednoznacznego ustalenia, a to: a) liczbę pacjentów wymagających zastosowania wyrobów umownych poszczególnych asortymentów, b) możliwość wyłączenia określonych wyrobów umownych poszczególnych asortymentów lub procedur, w których wyroby te są wykorzystywane, z kontraktowania przez NFZ w trakcie trwania umowy, c) możliwość wprowadzenia przez NFZ zmian w kwalifikacji wyrobów umownych poszczególnych asortymentów w procedurach leczniczych, do których te wyroby są wykorzystywane, d) zmniejszenie w okresie umowy wartości kontraktu lub kolejnych kontraktów na udzielanie świadczeń zdrowotnych z NFZ lub Ministerstwem Zdrowia, rozwiązanie ww. kontraktów z przyczyn niezawinionych przez Zamawiającego, e) zmiany w okresie umowy wyceny punktowej świadczeń z wykorzystaniem wyrobów umownych, uzasadniającej zastosowanie innych produktów nieobjętych przedmiotem zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44-101 Gliwice Dział Zamówień pok. 2.020.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2012 godzina 09:30, miejsce: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44-101 Gliwice Dział Zamówień pok. 2.020.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: butelka do odsysania ran, szczegółowy opis zawarty jest w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do infuzji grawitacyjnej , szczegółowy opis zawarty jest w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki Foleya, cewniki Nelaton, , dren balonowy , elektrody do EKG, Igły iniekcyjne, przedłużacze do pomp, rurki ustron-gardłowe, , strzykawki do pomp infuzyjnych, strzykawki, szczegółowy opis zawarty jest w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.17.10.00-9, 33.14.13.20-9, 33.19.40.00-6, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przyrząd do pompy infuzyjnej typu Plum A + , szczegółowy opis zawarty jest w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wziernik ginekologiczny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do krwi i osocza i preparatów krwiopochodnych, szczegółowy opis zawarty jest w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniule, szczegółowy opis zawarty jest w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igła do portów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.