Ogłoszenie z dnia 2012-09-10
Miastko: Olej grzewczy
Numer ogłoszenia: 338592 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum im. Jana Pawła II , ul. Wrzosowa 1, 77-200 Miastko, woj. pomorskie, tel. 0-59 857 82 80, faks 0-59 857 82 80.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimnazjum.miastko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Olej grzewczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju grzewczego realizowana na podstawie cyklicznych zleceń w terminie od 01.10.2012r. do 31.05.2013r. w ilości do 70 000 litrów. Olej objęty dostawą musi być w jakości odpowiadającej obowiązującym normom..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, że w zakresie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy P.z.p. przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferty musi ona zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: 1. wypełniony formularz ofertowy w oryginale - załącznik nr 1 do SIWZ (druk do wypełnienia lub wzorując się na nim), 2. aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do rejestru ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zam. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. wykaz wykonanych dostaw w ostatnich pięciu latach licząc od terminu wyznaczonego do składania ofert odpowiadających opisowi niniejszego zamówienia o łącznej ilości minimum 50 000 litrów - wg załącznika nr 2 do SIWZ (druk do wypełnienia), 4. dokumenty potwierdzające, że dostawy, o których mowa w poz. 8.1.3. zostały wykonane z należytą starannością wystawiane przez zamawiających udzielających te zamówienia, dokumenty te muszą zawierać 1) nazwę i adres zamawiającego wystawiającego dokument (referencje), 2) określenie zamówienia wskazujące na dostawę oleju grzewczego (opałowego), 3) datę (rok) realizacji dostawy, 4) adres (lokalizacja miejsca przeznaczenia dostawy ),dokumenty, w których będzie brakowało choćby jednej z w/w informacji będą uznane za nieważne co w konsekwencji doprowadzi do niespełnienia warunku wymienionego w poz. 7.1.2. SIWZ 5. wykaz potencjału technicznego - wg załącznika nr 3 do SIWZ (druk do wypełnienia), 6. wykaz osób przeznaczonych do wykonania zamówienia łącznie z kadrą techniczną w tym osoby przewidywanej do realizacji zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ (druk do wypełnienia), 7. oświadczenie Wykonawcy, że posiada zdolność finansową do zrealizowania zamówienia, - na formularzu ofertowym, 8. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.l ustawy P.z.p. - na formularzu ofertowym, 9. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania stosownie do treści art.24 ust.l i 2 ustawy P.z.p. - na formularzu ofertowym, 10. oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia w terminie od 01.10.2012r. do 31.05.2013r., - na formularzu ofertowym, 11. upoważnienie lub pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji oferenta określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy oferenta o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez oferenta, 12 Umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. w ostatnich pięciu latach licząc od terminu wyznaczonego do składania ofert wykonali dostawy odpowiadające opisowi niniejszego zamówienia o łącznej ilości minimum 50 000 litrów , a w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum firm), partner wiodący (lider)musi spełniać co najmniej 50 % tego warunku, a każdy z pozostałych partnerów musi spełniać co najmniej 25 % tego warunku; konsorcjum łącznie musi spełniać ten warunek wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających wykonanie tych zamówień z należytą starannością.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj. posiadają stosowne zaplecze techniczne; (środki transportu narzędzia, sprzęt, urządzenia itp.) umożliwiające wykonanie zamówienia - wypełnić zał. nr 3,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadają odpowiednie kwalifikacje - wypełnić zał. nr 4 ,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są w stanie ponieść wszystkie nakłady finansowe przypadające na okres realizacji zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W MIASTKU UL. WRZOSOWA 1 77-200 MIASTKO.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2012 godzina 10:00, miejsce: miejsce: GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W MIASTKU UL. WRZOSOWA 1 77-200 MIASTKO - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego do urzędu gminy i jednostek podległych w sezonie grzewczym 2024/2025
- Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 55 tys. litrów na potrzeby Gminy Aleksandrów
- Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Choczewie ul. Szkolna 2 oraz do kotłowni olejowej Urzędu Gminy w Choczewie ul. Pierwszych Osadników 17
- Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych w Inspektoracie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Szydłowcu, Biurze Terenowym w Lipsku oraz Biurze Terenowym w Przysusze.
- Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 84 000 litrów
- Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.