eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinRozbudowa budynku internatu WAM w Słomczynie z zagsopodarowaniem terenu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-19

Lublin: Rozbudowa budynku internatu WAM w Słomczynie z zagsopodarowaniem terenu
Numer ogłoszenia: 33864 - 2008; data zamieszczenia: 19.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Łęczyńska 1, 20-309 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7462209, fax 081 7462209 w. 123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Państwowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku internatu WAM w Słomczynie z zagsopodarowaniem terenu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku internatu WAM w Słomczynie z zagsopodarowaniem terenu Zakres robót obejmuje: 1.Dobudowa do istniejącego budynku internatu nowej części - budynku parterowego niepodpiwniczonego o p.u. 497,87 m2, w stanie wykończonym (pod klucz): - ilość pokoi internatowych 16 - instalacja wodociągowo-kanalizacyjna - instalacja c.o. - instalacja oświetlenia i gniazd wtyczkowych - instalacja domofonowa - instalacja telefoniczna i internetowa - instalacja RTV - instalacja odgromowa 2.Przyłącza i sieci: - przyłącze kanalizacji sanitarnej - oświetlenie zewnętrzne, zasilenie bramy, bramofon - usunięcie kolizji z kablem telekomunikacyjnym 3.Zagospodarowanie terenu: - rozbiórka istniejącego ogrodzenia, - wykonanie nowego ogrodzenia z bramą wjazdową dwuskrzydłową z napędem oraz furtką - wykonanie parkingu, dojść i chodników - remont drogi dojazdowej o nawierzchni bitumicznej - wycinka i karczowanie drzew - zieleń niska

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.24.13 - Miejsca pobytu czasowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.24.13 - Roboty budowlane w zakresie miejsc pobytu czasowego Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Oryginalny kod CPV: 45.23.11.10 - Kładzenie rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów Oryginalny kod CPV: 45.35.10.00 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.35.10.00 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50.000,00 zł Za wniesienie wadium w formie pieniężnej uważa się uznanie rachunku bankowego Zamawiającego. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium można wnieść w formie: a)przelewu pieniężnego na rachunek bankowy w banku: BOŚ S.A. O/Lublin nr 85 1540 1144 2001 6407 1101 0001, z dopiskiem wadium na: Rozbudowa budynku internatu WAM w Słomczynie z zagospodarowaniem terenu. b)poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych; d)poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 3 pkt 4 lit. B) ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w części III SIWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust 1 uPzp oraz którzy: 1)Wykonali co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj: -budowa, odbudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub zamieszkania zbiorowego o pow. użytkowej min 500 m2 dla każdej roboty; -wartość robót budowlanych dla każdej roboty min 1.000.000,00 zł 2)są ubezpieczeni od wartości cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 3)dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno- budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia z każdej branży (wymagana jest przynależność w/w osób do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa) Oceny spełniania warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów w systemie spełni/nie spełnia. unków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów w systemie spełni/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności wykonawca składa następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ; 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jestubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 2.W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia wykonawca składa: 1)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ 2)stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia- do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (specjalność konstrukcyjno-inżynieryjna, sanitarna i elektryczna) oraz przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa, 3)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane- zgodnie z załącznikiem Nr 8 do SIWZ. 3. W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokumenty określone w pkt 2.1, 2.2 i 2.3 wykonawcy składają wspólnie, natomiast pozostałe dokumenty składa każdy z wykonawców. 4.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2 i 1.3 składają odpowiednie dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Lublinie, 20-309 Lublin ul. Łęczyńska 1, pokoj Nr 19 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Lublinie, 20-309 Lublin ul. Łęczyńska 1,kancelaria- pokoj Nr 105.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.