eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubiczDostawa sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-26

Lubicz: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 338655 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie , Gronowo 128, 87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6784118, -25, -66, faks 056 6784118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsgronowo.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła ponadgimnazjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest dostawa następującego sprzętu komputerowego: a) część I - projektory (34 szt.), b) część II - Access Point ( 14 szt.), c) część III: - urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, kopiarka, skaner, faks) - 1 szt. wraz z materiałami eksploatacyjnymi pozwalającymi na wykonanie druku powyżej 3500 stron w kolorze przy 5% zadruku oraz wykonanie druku powyżej 6000 stron w czerni przy 5% zadruku, - drukarka laserowa (druk monochromatyczny, format papieru A3)- 1 szt. wraz z materiałami eksploatacyjnymi pozwalającymi na wykonanie druku powyżej 5000 stron przy 5% zadruku; d) część IV- notebook z zastosowaniem do aplikacji biurowej i na potrzeby edukacyjne wraz z torbą (38 szt.), e) część V - serwer (1 szt.). Szczegółowy opis wymaganych parametrów sprzętu zawiera załącznik nr 6 do SIWZ Formularz cenowy. Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia realizowana jest na potrzeby projektu Szkoła przyszła do Ciebie nr WND-POKL.09.03.00-04-015/10, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.3 Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających, polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze. 2. Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 38.65.21.00-1, 32.42.00.00-3, 30.23.21.10-8, 30.21.31.00-6, 48.82.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej dwie dostawy (potwierdzone dokumentami, że dostawy te zostały wykonane należycie), polegające na dostawie sprzętu komputerowego, których wartość wyniosła minimum 50.000,00 zł (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Certyfikaty CE, Certyfikat Energy Star lub potwierdzony wydruk o posiadaniu przez urządzenia certyfikatu ze strony http://www.energystar.gov, b) dokumenty potwierdzające parametry urządzeń i oprogramowania. Zamawiający dopuszcza w charakterze dokumentacji, potwierdzone przez Wykonawcę, wydruki ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu, zawierające wszystkie parametry sprzętu wyszczególnione przez Zamawiającego. W przypadku zamieszczenia wydruków ze strony internetowej Wykonawca poda adres strony, z której zostały pobrane wydruki. W opisie technicznym należy bezwzględnie podać nazwę producenta i typ oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczna identyfikację. c) wypełniony Formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; d) wypełniony i podpisany druk Formularza cenowego, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umownych w przypadku zaistnienia: a) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, b) z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, c) gdy w trakcie realizacji umowy model urządzenia nie będzie dostępny na rynku - pod warunkiem otrzymania pisma od Wykonawcy w tej sprawie oraz zaproponowaniu nowego urządzenia o parametrach nie gorszych oraz w niezmienionej cenie i zaakceptowania tej zmiany przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsgronowo.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie Gronowo 128 87-162 Lubicz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie Gronowo 128 87-162 Lubicz pokój nr 205A (sekretariat Dyrektora).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia realizowana jest na potrzeby projektu Szkoła przyszła do Ciebie nr WND-POKL.09.03.00-04-015/10, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.3 Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: a) część I - projektory (34 szt.),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor o parametrach nie gorszych niż: rozdzielczość 1024x768, jasność przynajmniej 2200 ANSI lumenów, technologia LCD, żywotność lampy przynajmniej 3000 godzin. 34 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. żywotność lampy - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II - Access Point ( 14 szt.),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Access Point o parametrach nie gorszych niż: obsługiwane standardy: 802.11b/g/n; obsługiwane szyfrowanie: WPA2; antena odłączana (pozwalająca zamontować antenę o lepszych parametrach) 14 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: c) część III: - urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, kopiarka, skaner, faks) - 1 szt. wraz z materiałami eksploatacyjnymi pozwalającymi na wykonanie druku powyżej 3500 stron w kolorze przy 5% zadruku oraz wykonanie druku powyżej 6000 stron w czerni przy 5% zadruku, - drukarka laserowa (druk monochromatyczny, format papieru A3)- 1 szt. wraz z materiałami eksploatacyjnymi pozwalającymi na wykonanie druku powyżej 5000 stron przy 5% zadruku;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: c) część III: - urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, kopiarka, skaner, faks) - 1 szt. wraz z materiałami eksploatacyjnymi pozwalającymi na wykonanie druku powyżej 3500 stron w kolorze przy 5% zadruku oraz wykonanie druku powyżej 6000 stron w czerni przy 5% zadruku, - drukarka laserowa (druk monochromatyczny, format papieru A3)- 1 szt. wraz z materiałami eksploatacyjnymi pozwalającymi na wykonanie druku powyżej 5000 stron przy 5% zadruku;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część IV- notebook z zastosowaniem do aplikacji biurowej i na potrzeby edukacyjne wraz z torbą (38 szt.),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook o parametrach nie gorszych niż: - matryca o przekątnej powyżej 15 cali, - Procesor przynajmniej dwurdzeniowy uzyskujący w testach 3DMark06 CPU (według strony notebookcheck.net) - powyżej 2000 punktów lub PassMark Performance Test (według strony cpubenchmark.net) - powyżej 1800 punktów - pamięć RAM przynajmniej 2GB, - dysk twardy przynajmniej 250GB, - napęd DVD/RW, - typ bezprzewodowej karty sieciowej: IEEE 802.11b/g, - torba do notebook 34 szt. Notebook o parametrach nie gorszych niż: - matryca matowa o przekątnej powyżej 15 cali, - Procesor przynajmniej dwurdzeniowy uzyskujący w testach 3DMark06 CPU (według strony notebookcheck.net) - powyżej 2500 punktów lub PassMark Performance Test (według strony cpubenchmark.net) - powyżej 2100 punktów - pamięć RAM przynajmniej 2GB, - dysk twardy przynajmniej 250GB, - napęd DVD/RW, - typ bezprzewodowej karty sieciowej: IEEE 802.11b/g - torba do notebook 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. system operacyjny - 25
    • 3. oprogramowanie biurowe - 25

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część V - serwer (1 szt.)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer przeznaczony do uruchamiania systemów operacyjnych pod kontrolą maszyny wirtualnej VMware ESXi 4.1., który musi obsługiwać karty sieciowe oraz sprzętowy sterownik RAID w nim umieszczony. Serwer o parametrach nie gorszych niż: - Procesor przynajmniej 4 rdzeniowy z technologią wirtualizacji pozwalająca na obsługę fizycznych urządzeń bezpośrednio przez wirtualne maszyny; - Płyta główna jednoprocesorowa obsługująca technologię wirtualizacji pozwalająca na obsługę fizycznych urządzeń bezpośrednio przez wirtualne maszyny i z 2 kartami sieciowymi 100/1000 obsługiwanymi przez VMware ESXi 4.1.; - Pamięć RAM ECC 24GB; - Dyski twarde 4x2TB SATA 7200obr/min. cache 64MB pracujące w macierzy RAID 10. W pełni sprzętowy sterownik RAID na płycie lub jako osobna karta na złączu PCI-E. Technologia hot-plug niewymagalna; - Napęd optyczny; - Zasilacz redundantny niewymagalny; - Zasilacz awaryjny przynajmniej 1500VA komunikujący się z komputerem przez łącze USB, obsługiwany przez system Linux (apcupsd); - Monitor LCD; - Klawiatura USB; - Mysz USB; - Przełącznik KVM pozwalający na obsługę 4 komputerów wraz z kompletem kabli. Uwaga: Serwer niezabezpieczony plombami gwarancyjnymi, pozwalający swobodnie dodawać i modyfikować elementy komputera. 1szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.