Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-10
Łańcut: Przetarg nieograniczony na szkolenie osób bezrobotnych:
1.Sprzedawca z kasą fiskalną,
2.Księgowość, kadry, płace
Numer ogłoszenia: 338736 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie , ul. Józefa Piłsudskiego 9, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2252022, faks 017 2259166.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-lancut.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na szkolenie osób bezrobotnych: 1.Sprzedawca z kasą fiskalną, 2.Księgowość, kadry, płace.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego dwóch szkoleń grupowych, dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łańcucie. Zamówienie składa się z dwóch zadań: 1.Sprzedawca z kasą fiskalną - 30 osób, 2.Księgowość, kadry, płace- 20 osób.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w oparciu o art. 22 ust.1 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana poprzez weryfikację oświadczenia z art. 22 ust.1 pkt 1 w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu (załącznik nr 7 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług szkoleniowych w zakresie analogicznym do przedmiotu zamówienia.Wykonawca, który wykaże, że wykonał co najmniej 1 usługę szkoleniową obejmująca zakres tematyczny przedmiotu zamówienia dla grupy minimum 10 osobowej oraz dołączy dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie, będzie spełniać ten warunek.Ocena będzie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w oparciu o art. 22 ust.1 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu osób (załącznik nr 5 do SIWZ) wyznaczonych do realizacji zamówienia. Wykonawca, który wykaże, że w celu prowadzenia szkoleń objętych przedmiotem zamówienia będzie dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie w przedmiotowym zakresie będzie spełniać ten warunek. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w oparciu o art. 22 ust.1 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
referencje
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę wraz z załącznikami do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych oraz podpisywania oferty, o ile nie wynikają one z innych załączonych dokumentów, złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy w organizowaniu szkoleń objętych zamówieniem - 30
- 3 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Na podstawie art. 144 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wykładowców w szczególnie uzasadnionych przypadkach, jednakże Zamawiający zastrzega, iż wykształcenie, doświadczenie zawodowe wykładowcy (w zastępstwie) musi być na równorzędnym lub wyższym poziomie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedniego obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku przerwania szkolenia przez uczestnika, nieprzystąpienia do egzaminu itp .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-lancut.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY URZĄD PRACY w ŁAŃCUCIE, 37-100 ŁAŃCUT, ul. Piłsudskiego 9, I piętro pokój 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2012 godzina 11:00, miejsce: POWIATOWY URZĄD PRACY w Łańcucie, 37-100 Łańcut ul. Piłsudskiego 9 I piętro pok. nr 13 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzedawca z kasą fiskalną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego szkolenia grupowego dla 30 osób bezrobotnych. Czas trwania szkolenia: 90 godzin. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do pracy jako sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w organizowaniu szkoleń objętych zamówieniem - 30
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Księgowość, kadry, płace.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego szkolenia grupowego dla 20 osób bezrobotnych. Czas trwania szkolenia: 150 godzin. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy w działach kadrowo księgowych oraz zdobycie praktycznych umiejętności z wykorzystaniem specjalistycznych, komputerowych programów, księgowo-kadrowo-płacowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w organizowaniu szkoleń objętych zamówieniem - 30
- 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie potencjału rodzinnej pieczy zastępczej w Powiecie Goleniowskim
- Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z zakresu przedsiębiorczości, kreatywności i zmysłu inicjatywy oraz mentoring dla uczniów ponadpodstawowych szkół ogólnokształcących z terenu woj. opolskiego
- Zamówienie na realizację specjalistycznych zajęć logopedycznych z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, w ramach zadań WOKRO na terenie Jaworzna.
- Indywidualne zaj. wyrównawcze dla dzieci i młodzieży przeb. w pieczy zast. w ram. real. pr. Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podr. leszczyńskim, Pr. Fu. Eur. dla Wlkp 2021- 2027.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu "Zawodowcy z Ekonomika" - II tura szkoleń
- Indywidualne wsparcie logopedyczne w ram. real. pr. Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie leszczyńskim, w ram. programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wlkp 2021 - 2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.