To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-08
Ogłoszenie nr 338796 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.
Piwniczna Zdrój: Odśnieżanie dróg gminnych Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój 2016/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 321562
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Piwnicznej-Zdroju, krajowy numer identyfikacyjny
15494400000, ul.
ul. Krakowska
26,
33350
Piwniczna Zdrój, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
0-18 4464-214, faks
0-18 4464-033, e-mail
mzgkim_piwniczna@poczta.fm
Adres strony internetowej (URL): http://bip.malopolska.pl/mzgkimwpzdroju
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odśnieżanie dróg gminnych Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój 2016/2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie następujących dróg gminnych: I SOŁECTWO ZUBRZYK Od drogi wojewódzkiej, koło świetlicy- droga główna - z posypywaniem K 293602 III 1100, Za kościół III 360, Droga za rozlewnią III 20, Droga Zubrzyk II III 200, Wzdłuż potoku koło świetlicy III 170, Zatoczka dla autobusu szkolnego - Zubrzyk II II 3 ary, Droga na działkach nr 163,143 "Na Polanie". II SOŁECTWO WIERCHOMLA Do Tadeusza Kuliga III 150, Do Bołoza (koło kościoła) III 160, Izwór do Kalińskiego III 1100, Droga Baraniacki Potok III 650, Do Rusiniaków III 200, Do Gumulaków, Królów III 150, Do Keklaka (Obłoz) III 220, Na Zawodzie III 400, Do Bagnickich -ZwięzloIII 150, Do Baziaków III 50, Do Olipry III 100, Od mostku (pocz. M. Wierchomli) do Chaty pod Pustą - z posypywaniem K 293601 III 1400, Od Chaty pod Pustą do Frydrycha - z posypywaniem III 560, Do Smutka Pod PustąIII 400, Do Żywczaków, Nowaka os.Na Brzegu III 400, Parking przed kościołem III 8 arów, Bagnicka- Dziubiński 40m III SOŁECTWO KOKUSZKA Od pętli autobusowej do osiedla Roztoki III 1700, IV SOŁECTWO KOKUSZKA Od źródełka wody mineralnej w Głębokiem do osiedla Certez i Cerchla III 2100, V SOŁECTWO KOKUSZKA Od Polanek do domów nr i 67 IV 2000, VI SOŁECTWO GŁĘBOKIE Od Wosiów do Kuców VII SOŁECTWO GŁĘBOKIE Od Józefa Lichonia do J. Kuliga III 200, Od Feliksa Żywczaka do Marka Tomasiaka III 300, Do Kosmydla I 120, VIII SOŁECTWO MŁODÓW Od Styrny na Kordowiec III 1100, IX OSIEDLE CZERCZ Bucznik od ul. Szczawnickiej III 1000, X OSIEDLE CZERCZ Łazy; do Ściurków, Zielińskich, Długoszów III 1100, XI OSIEDLE KOSARZYSKA Zaczerczyk od drogi na Bucznik III 2500, Zaczerczk (od góry) - Świniarki (do Miechurskich) III 700, Lyskowa XII OSIEDLE KOSARZYSKA Od parkingu do Obidzy wraz z posypywaniem na odcinku od parkingu do Ski Hotelu K293586 I 2400 Parking (część utwardzona) II 23 ary, Stary wyciąg narciarski do Śmigowskich III 530 Obidza - Niedźwiedze IV 1000, Droga do Gardonia III 700, Od pomnika kurierów na Zwór IV 1100, XIII OSIEDLE KOSARZYSKA Na Trześniowy Groń od M. Dziedziny na Polanę do Janisza III 2300 XIV OSIEDLE KOSARZYSKA Podbukowiec od zakrętu k. Smydy -Bitne - Certez - k. Kuligów,.. III 3500 XV OSIEDLE KOSARZYSKA Tromowa - Polana Niżna - Górna Błankowa III 1800, Na Cichoniówkę III 750, Do przysiółka Tromowa III 450, Do Niewinnej k. OW Smrek III 600, XVI OSIEDLE KOSARZYSKA Błankowa od szkoły III 1050, Do Stawiarskich (nad Błankową) III 350, XVII OSIEDLE KOSARZYSKA Na Rewałówkę od karczmy do Grucelów III 600, XVIII OSIEDLE KOSARZYSKA Od Zamakowiska (Młaki) do Fiedorówki III 800 XIX OSIEDLE KOSARZYSKA HALE Droga do os.Hale p. Grucela do Jezior IV 1200 Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a) Przystąpienie do odśnieżania niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych. b) Wykonawca zobowiązuje się do 24 - godzinnej dyspozycyjności w stosunku do Zamawiającego w zakresie przyjęcia zgłoszenia usług objętych umową. c) Rozpoczęcie odśnieżania niezwłocznie, jednak nie później niż 1 godzina od momentu otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego. d) Samodzielnego, natychmiastowego rozpoczęcia świadczenia usługi w godzinach nocnych, w przypadku zaistnienia sytuacji wyjątkowych tj. intensywnych opadów śniegu, po zgłoszeniu tego faktu Zamawiającemu i uzyskaniu jego akceptacji. e) Usuwanie śniegu z dróg przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach i miejscach przeznaczonych dla ruchu pieszych. f) Używania sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego. g) Wyznaczenie osób pełniących dyżur, odpowiedzialnych za przystąpienie do odśnieżania. h) Zgłaszanie do przedstawiciela Zamawiającego każdorazowo przeprowadzonej akcji odśnieżania, wraz z podaniem liczby przejazdów i godzin wykonanej pracy. i) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. j) Pojazdy mechaniczne wykorzystywane do utrzymania zimowego mogą zostać objęte monitoringiem GPS przez Zlecającego. Dodatkowo obowiązki oraz sposób rozliczania określony został szczegółowo w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z poz. zm.). Powyższe wymagania określone w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: SOŁECTWO ZUBRZYK |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11111.11 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 16 500 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: SOŁECTWO WIERCHOMLA |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT22222.22 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 33000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: SOŁECTWO KOKUSZKA |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4444.44 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: SOŁECTWO KOKUSZKA |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3703.70 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3703.70 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: SOLECTWO KOKUSZKA |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w części 5, ponieważ w postępowaniu nie złożono żadnej oferty (art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawa zamówień publicznych). | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: SOŁECTWO GLĘBOKIE |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3703.70 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3703.70 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: SOŁECTWO GŁĘBOKIE |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w części 7, ponieważ w postępowaniu nie złożono żadnej oferty (art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawa zamówień publicznych). | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: SOŁECTWO MŁODÓW |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w części 8, ponieważ w postępowaniu nie złożono żadnej oferty (art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawa zamówień publicznych). | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: OSIEDLE CZERCZ |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w części 9, ponieważ w postępowaniu nie złożono żadnej oferty (art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawa zamówień publicznych). | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: OSEDLE CZERCZ |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w części 10, ponieważ w postępowaniu nie złożono żadnej oferty (art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawa zamówień publicznych). | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: OSIEDLE KOSARZYSKA |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w części 11, ponieważ w postępowaniu nie złożono żadnej oferty (art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawa zamówień publicznych). | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: OSIEDLE KOSARZYSKA |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT29629.63 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 40740.74 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 13 | NAZWA: OSIEDLE KOSARZYSKA |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w części 13, ponieważ w postępowaniu nie złożono żadnej oferty (art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawa zamówień publicznych). | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 14 | NAZWA: OSIEDLE KOSARZYSKA |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w części 14, ponieważ w postępowaniu nie złożono żadnej oferty (art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawa zamówień publicznych). | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 15 | NAZWA: OSIEDLE KOSARZYSKA |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w części 15, ponieważ w postępowaniu nie złożono żadnej oferty (art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawa zamówień publicznych). | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 16 | NAZWA: OSIEDLE KOSARZYSKA |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w części 16, ponieważ w postępowaniu nie złożono żadnej oferty (art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawa zamówień publicznych). | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 17 | NAZWA: OSIEDLE KOSARZYSKA |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w części 17, ponieważ w postępowaniu nie złożono żadnej oferty (art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawa zamówień publicznych). | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 18 | NAZWA: OSIEDLE KOSARZYSKA |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w części 18, ponieważ w postępowaniu nie złożono żadnej oferty (art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawa zamówień publicznych). | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 19 | NAZWA: OSIEDLE KOSARZYSKA |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w części 19, ponieważ w postępowaniu nie złożono żadnej oferty (art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawa zamówień publicznych). | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PIWNICZNA ZDRÓJ
- Budowa jednokomorowego zbiornika wody czystej w miejscowości Łomnica-Zdrój".
- Cyberbezpieczne Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój - dostawa macierzy dyskowej, oprogramowania do backupu oraz serwerów
więcej: przetargi PIWNICZNA ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.