eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy - ul. Szymanowskiego, ul. Portowa, Plac Wagnera/ul. Błonie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-30

Kędzierzyn-Koźle: Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy - ul. Szymanowskiego, ul. Portowa, Plac Wagnera/ul. Błonie
Numer ogłoszenia: 338824 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta, Wydział Inwestycji i Remontów , ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4050380, faks 077 4050379.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy - ul. Szymanowskiego, ul. Portowa, Plac Wagnera/ul. Błonie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest budowa kanalizacji sanitarnej, która docelowo ma rozwiązać kwestię odprowadzania ścieków bytowo-gospodarczych z budynków wielorodzinnych o numerach 49, 51, 53, 55 i 57 położonych przy ul. Szymanowskiego. W zakres przedsięwzięcia wchodzą elementy: - kanał ściekowy Ks1 z rur PVC SN8 o średnicy 200x 5,9 mm ze ścianką litą, - kanał sanitarny Ks2 z rur PVC SN8 o srednicy 200 x 5,9 ze scianką litą, - studnie kanalizacyjne, rewizyjne z prefabrykatów betonowych na kanałach ściekowych, - cztery przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN8 i srednicy 200 x 5,9 mm ze ścianka litą, - studnie kanalizacyjne, przyłączeniowe z prefabrykatów betonowych na przyłączach. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl. (w tym 1 kpl. na nośniku elektronicznym), b)Wykonanie dokumentacji powykonawczej, c) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy, d) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu, e) Organizację ruchu i oznakowanie budowy. W przypadku konieczności wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, Wykonawca sporządzi stosowny projekt organizacji ruchu i uzyska u zarządcy drogi decyzję zatwierdzającą przedmiotowy projekt, f) Zapewnienie przez Wykonawcę dowozu samochodem do czterech przedstawicieli Zamawiającego do trzech razy w tygodniu, z miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego na plac budowy wraz z powrotem na miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego w granicach Gminy Kędzierzyn-Koźle, g) Przy pracach z zakresu kanalizacji: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK, h) Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane, i) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach, j) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika, k) Wykonanie zaleceń pokontrolnych m.in. takich instytucji jak organy: PIP, PIS, PSP, l) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów, m)Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez: - projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót autorstwa Biura Projektowo - Konsultingowego PROCAD Norbert Adamkiewicz ul. Inowrocławska 48/7, 53-648 Wrocław oraz dokonaną wizję lokalną) Inwestycja obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem kanalizacji sanitarnej w ulicy Portowej 31. Zakres robót obejmuje: - przykanalik z rur PVC Dz 160 typ S, - przyłącza z rur PVC Dz 160 typ S, studzienki kontrolne na przykanaliku betonowe fi 1000, - studzienki kontrolne na przykanaliku betonowe fi 800. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl. (w tym 1 kpl. na nośniku elektronicznym), b)Wykonanie dokumentacji powykonawczej, c) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy, d) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu, e) Organizację ruchu i oznakowanie budowy. W przypadku konieczności wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, Wykonawca sporządzi stosowny projekt organizacji ruchu i uzyska u zarządcy drogi decyzję zatwierdzającą przedmiotowy projekt, f) Zapewnienie przez Wykonawcę dowozu samochodem do czterech przedstawicieli Zamawiającego do trzech razy w tygodniu, z miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego na plac budowy wraz z powrotem na miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego w granicach Gminy Kędzierzyn-Koźle, g) Przy pracach z zakresu kanalizacji: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK, h) Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane, i) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach, j) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika, k) Wykonanie zaleceń pokontrolnych m.in. takich instytucji jak organy: PIP, PIS, PSP, l) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów, m)Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez: - projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót autorstwa PROJWES S.C. Józef Wesołowski Mechnice, Al. Róż 18, 46-073 Chróścina oraz dokonaną wizję lokalną. Przedmiotem inwestycji jest montaż przyłączy kanalizacji sanitarnej do budynków mieszkalnych wraz z włączeniem ich do istniejących studzienek. Należy uwzględnić także wymianę gruntu, rury PVC lite, studzienki B 40 fi 1000, na posesji studzienki fi 800, włazy żeliwno-betonowe z uszczelką. Dodatkowo Wykonawca winien przewidzieć montaż studni S 23 o średnicy fi 1000, a nie jak jest w projekcie fi 800. Przy robotach ziemnych oraz odtworzeniu nawierzchni drogi należy uzyskać następujący wskaźnik zagęszczenia gruntu: - IS 1,00 dla głębokości do 0,2 m poniżej powierzchni robót ziemnych, - IS 0,97 dla głębokości z zakresu od większej niż 0,2 m poniżej powierzchni robót ziemnych do mniejszej bądź równej 1,2 m poniżej powierzchni robót ziemnych, - IS 0,95 dla głębokości z zakresu od większej niż 1,2 m poniżej powierzchni robót ziemnych do gruntu rodzimego. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl. (w tym 1 kpl. na nośniku elektronicznym), b)Wykonanie dokumentacji powykonawczej, c) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy, d) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu, e) Organizację ruchu i oznakowanie budowy. W przypadku konieczności wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, Wykonawca sporządzi stosowny projekt organizacji ruchu i uzyska u zarządcy drogi decyzję zatwierdzającą przedmiotowy projekt, f) Zapewnienie przez Wykonawcę dowozu samochodem do czterech przedstawicieli Zamawiającego do trzech razy w tygodniu, z miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego na plac budowy wraz z powrotem na miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego w granicach Gminy Kędzierzyn-Koźle, g) Przy pracach z zakresu kanalizacji: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK, h) Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane, i) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach, j) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika, k) Wykonanie zaleceń pokontrolnych m.in. takich instytucji jak organy: PIP, PIS, PSP, l) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów, m)Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez: - projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót autorstwa: Zdzisław Daszkiewicz B.O. Inwest., ul. Bratków 5, 47-224 Kędzierzyn-Koźle oraz dokonaną wizję lokalną..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do dnia 2009-10-22 wnieść wadium w wysokości: - dla zadania częściowego nr 1: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN) - dla zadania częściowego nr 2 i 3 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz w poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z 2000r. z późniejszymi zmianami).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Akceptacja projektu umowy., Zaakceptowanie bez zastrzeżeń i uwag załączonego do SIWZ projektu umowy (z załącznikiem) w tym zawartych w niej warunków płatności. , Niepodleganie wykluczeniu oraz posiadanie możliwości ubiegania się o zamówienie., Złożenie podpisanego oświadczenia. , Niezbędna wiedza i doświadczenie., Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: - Wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat tj. od 30.09.2004 r do 29.09.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót w zakresie związanym z budową sieci kanalizacyjnych na wartość łączną: - w przypadku składania oferty na częśc I zamówienia co najmniej 400 000,00 zł., - w przypadku składania oferty na część II zamówienia co najmniej 200 000,00 zł., - w przypadku składania oferty na część III zamówienia co najmniej 100 000,00 zł., Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności., Posiadanie uprawnień wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. Ustawy Prawo zamówień publicznych., Spółki cywilne lub konsorcjum., W przypadku składania oferty przez spółki cywilne oraz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) obowiązują następujące warunki: - ustanowienie Pełnomocnika reprezentującego wspólników spółki lub reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu lub w postępowaniu i zawarciu umowy., Sytuacja ekonomiczna i finansowa., Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 100 000,00 zł. (dla poszczególnych trzech części zamówienia, w przypadku składania oferty na trzy części zamówienia suma ubezpieczenia powinna być nie mniejsza niż 300 000,00 zł.) i ważną na dzień złożenia oferty, z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie, ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. - Posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej: - w przypadku składania oferty na część I zamówienia 200 000,00 zł., - w przypadku składania oferty na część II zamówienia 50 000,00 zł., - w przypadku składania oferty na część III zamówienia 50 000,00 zł. lub posiadać zdolność kredytową do zaciągnięcia kredytu w tej wysokości. W przypadku składania oferty na wszytskie trzy części zamówienia Wykonawca winnien posiadać środki finansowe w wysokości 300 000,00 zł. lub posiadać zdolność kredytową do zaciągnięcia kredytu w tej wysokości., Zgodność złożonej oferty z SIWZ., Złożona oferta spełnia wymogi SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Projekt umowy., Zaakceptowany bez poprawek i zastrzeżeń projekt umowy o roboty budowlane (druk Nr 4 SIWZ) i karta gwarancyjna (załącznik nr 1 do umowy) podpisany przez osobę reprezentującą Wykonawcę z podaniem imienia i nazwiska., Oświadczenie w związku z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp., - Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (sporządzony wg wzoru druku Nr 2 SIWZ). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie to podpisuje Pełnomocnik., Wykaz wykonanych robót., - Wykaz (sporządzony wg wzoru druku nr 3 SIWZ) robót wykonanych w okresie od 30.09.2004 r do 29.09.2009 r., z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz zamawiających (odbiorców) wraz z potwierdzeniem przez nich (na wykazie lub odrębnymi referencjami), że roboty te zostały wykonane należycie. Referencje obowiązkowo muszą zawierać dane, jakie występują w kolumnach wykazu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, dlatego w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. , Informacja z KRK w zakresie art.24 ust 1 pkt. 4-8, - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dla osób krajowych reprezentujących Wykonawcę w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4÷8, tzn., że nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a w przypadku cudzoziemców również zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju ich pochodzenia. Data wystawienia tych dokumentów nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich., Informacja z KRK w zakresie art.24 ust. 1 pkt. 9, - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotycząca firmy Wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy (dotyczy osób prawnych oraz spółek osobowych podlegających obowiązkowi rejestracji w KRS w tym spółek cywilnych, których wspólnikami są przedsiębiorcy nie będący osobami fizycznymi), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich., Odpis z rejestru lub wpis do ewidencji., - Aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego, wystawionego (zaktualizowanego) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich, Zaświadczenie naczelnika US, - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich., Zaświadczenie z ZUS lub KRUS, - Zaświadczenie właściwego ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich., Pełnomocnictwo., Pełnomocnictwo udzielone pełnomocnikowi (wspólnikowi) reprezentującemu spółkę cywilną lub pełnomocnikowi reprezentującemu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg wzoru określonego w druku Nr 8 SIWZ., Informacja z banku., - Informacja banku lub SKOK, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (w zakresie zdolności kredytowej zapis ma być jednoznaczny, że Wykonawca posiada bezwarunkową zdolność kredytową) w wysokości nie mniejszej niż: - w przypadku składania oferty na część I zamówienia 200 000,00 zł., - w przypadku składania oferty na część II zamówienia 50 000,00 zł., - w przypadku składania oferty na część III zamówienia 50 000,00 zł., - w przypadku składania oferty na wszytskie trzy części zamówienia 300 000,00 zł.Powyższa informacja nie może być wystawiona wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia. W tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku., Polisa OC., - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia stwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 100 000,00 zł. (dla poszczególnych trzech części zamówienia, w przypadku składania oferty na trzy części zamówienia suma ubezpieczenia powinna być nie mniejsza niż 300 000,00 zł.) W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej. W innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia, które potwierdzają, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie OC od prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniana będzie łączna kwota sumy ubezpieczenia wspólników. Dokumenty potwierdzające posiadanie ubezpieczenia w zakresie OC od prowadzonej działalności muszą być złożone dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia., Formularz oferty., Oferta wypełniona ściśle z wymogami SIWZ na załączonych drukach podpisanych przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miasta, Wydziale Inwestycji i Remontów przy ul. Piramowicza 20, 47-200 Kedzierzyn-Koźle pokój nr 205.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miasta, Wydziale Inwestycji i Remontów przy ul. Piramowicza 20, 47-200 Kedzierzyn-Koźle pokój nr 207.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy - kanalizacja sanitarna wraz z przyłaczami ul. Szymanowskiego 49, 51, 53, 55, 57..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest budowa kanalizacji sanitarnej, która docelowo ma rozwiązać kwestię odprowadzania ścieków bytowo-gospodarczych z budynków wielorodzinnych o numerach 49, 51, 53, 55 i 57 położonych przy ul. Szymanowskiego. W zakres przedsięwzięcia wchodzą elementy: - kanał ściekowy Ks1 z rur PVC SN8 o średnicy 200x 5,9 mm ze ścianką litą, - kanał sanitarny Ks2 z rur PVC SN8 o srednicy 200 x 5,9 ze scianką litą, - studnie kanalizacyjne, rewizyjne z prefabrykatów betonowych na kanałach ściekowych, - cztery przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC SN8 i srednicy 200 x 5,9 mm ze ścianka litą, - studnie kanalizacyjne, przyłączeniowe z prefabrykatów betonowych na przyłączach. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl. (w tym 1 kpl. na nośniku elektronicznym), b)Wykonanie dokumentacji powykonawczej, c) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy, d) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu, e) Organizację ruchu i oznakowanie budowy. W przypadku konieczności wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, Wykonawca sporządzi stosowny projekt organizacji ruchu i uzyska u zarządcy drogi decyzję zatwierdzającą przedmiotowy projekt, f) Zapewnienie przez Wykonawcę dowozu samochodem do czterech przedstawicieli Zamawiającego do trzech razy w tygodniu, z miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego na plac budowy wraz z powrotem na miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego w granicach Gminy Kędzierzyn-Koźle, g) Przy pracach z zakresu kanalizacji: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK, h) Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane, i) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach, j) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika, k) Wykonanie zaleceń pokontrolnych m.in. takich instytucji jak organy: PIP, PIS, PSP, l) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów, m)Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez: - projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót autorstwa Biura Projektowo - Konsultingowego PROCAD Norbert Adamkiewicz ul. Inowrocławska 48/7, 53-648 Wrocław oraz dokonaną wizję lokalną).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): .
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy - budowa kanalizacji sanitarnej do budynku przy ul. Portowej 31.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwestycja obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem kanalizacji sanitarnej w ulicy Portowej 31. Zakres robót obejmuje: - przykanalik z rur PVC Dz 160 typ S, - przyłącza z rur PVC Dz 160 typ S, studzienki kontrolne na przykanaliku betonowe fi 1000, - studzienki kontrolne na przykanaliku betonowe fi 800. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl. (w tym 1 kpl. na nośniku elektronicznym), b)Wykonanie dokumentacji powykonawczej, c) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy, d) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu, e) Organizację ruchu i oznakowanie budowy. W przypadku konieczności wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, Wykonawca sporządzi stosowny projekt organizacji ruchu i uzyska u zarządcy drogi decyzję zatwierdzającą przedmiotowy projekt, f) Zapewnienie przez Wykonawcę dowozu samochodem do czterech przedstawicieli Zamawiającego do trzech razy w tygodniu, z miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego na plac budowy wraz z powrotem na miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego w granicach Gminy Kędzierzyn-Koźle, g) Przy pracach z zakresu kanalizacji: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK, h) Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane, i) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach, j) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika, k) Wykonanie zaleceń pokontrolnych m.in. takich instytucji jak organy: PIP, PIS, PSP, l) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów, m)Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez: - projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót autorstwa PROJWES S.C. Józef Wesołowski Mechnice, Al. Róż 18, 46-073 Chróścina oraz dokonaną wizję lokalną..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): .
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze gminy - budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej do budynków mieszkalnych przy Placu Wagnera/ul. Błonie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest montaż przyłączy kanalizacji sanitarnej do budynków mieszkalnych wraz z włączeniem ich do istniejących studzienek. Należy uwzględnić także wymianę gruntu, rury PVC lite, studzienki B 40 fi 1000, na posesji studzienki fi 800, włazy żeliwno-betonowe z uszczelką. Dodatkowo Wykonawca winien przewidzieć montaż studni S 23 o średnicy fi 1000, a nie jak jest w projekcie fi 800. Przy robotach ziemnych oraz odtworzeniu nawierzchni drogi należy uzyskać następujący wskaźnik zagęszczenia gruntu: - IS 1,00 dla głębokości do 0,2 m poniżej powierzchni robót ziemnych, - IS 0,97 dla głębokości z zakresu od większej niż 0,2 m poniżej powierzchni robót ziemnych do mniejszej bądź równej 1,2 m poniżej powierzchni robót ziemnych, - IS 0,95 dla głębokości z zakresu od większej niż 1,2 m poniżej powierzchni robót ziemnych do gruntu rodzimego. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl. (w tym 1 kpl. na nośniku elektronicznym), b)Wykonanie dokumentacji powykonawczej, c) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy, d) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu, e) Organizację ruchu i oznakowanie budowy. W przypadku konieczności wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, Wykonawca sporządzi stosowny projekt organizacji ruchu i uzyska u zarządcy drogi decyzję zatwierdzającą przedmiotowy projekt, f) Zapewnienie przez Wykonawcę dowozu samochodem do czterech przedstawicieli Zamawiającego do trzech razy w tygodniu, z miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego na plac budowy wraz z powrotem na miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego w granicach Gminy Kędzierzyn-Koźle, g) Przy pracach z zakresu kanalizacji: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK, h) Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane, i) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach, j) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika, k) Wykonanie zaleceń pokontrolnych m.in. takich instytucji jak organy: PIP, PIS, PSP, l) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów, m)Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez: - projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót autorstwa: Zdzisław Daszkiewicz B.O. Inwest., ul. Bratków 5, 47-224 Kędzierzyn-Koźle oraz dokonaną wizję lokalną..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): .
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.