Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-10
Poznań: Dostawa warzyw, owoców, produktów przerobu warzyw i owoców
Numer ogłoszenia: 338870 - 2015; data zamieszczenia: 10.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ogród Zoologiczny w Poznaniu , ul. Browarna 25, 61-063 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8768209, faks 061 8773533.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej- Ogród Zoologiczny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw, owoców, produktów przerobu warzyw i owoców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw, owoców i artykułów przerobu warzyw i owoców. Przedmiot zamówienia Opis 1. Warzywa korzeniowe. Marchew obcinana (ilość: do 47.450 kg); Wymagania Zamawiającego: -dodatkowo przez okres ok. 1 miesiąca marchew z nacią w pęczkach - do ok. 1000 pęczków (w 1 pęczku 10 szt.) Warzywa myte. Marchew konsumpcyjna nieselekcjonowana. Buraki czerwone obcinane (ilość: do 17.020 kg); Wymagania Zamawiającego: do 10000 kg sukcesywnie przez cały rok + do 6000 kg dodatkowo w okresie od 15 maja 2015 do 15 października 2015, dodatkowo w sezonie letnim przez okres ok. 1 miesiąca botwina/burak czerwony z liśćmi - do ok. 5000 pęczków (waga 1 pęczka - ok 200 g) Warzywa myte. Burak czerwony konsumpcyjny nieselekcjonowany. Seler korzeń obcinany (ilość: do 2.400 kg) Wymagania Zamawiającego: dodatkowo przez okres ok. 1 miesiąca (w okresie letnim) seler z nacią do ok. 150 szt. Warzywa myte. Seler konsumpcyjny nieselekcjonowany. Pietruszka korzeń obcinany (ilość: do 2.100 kg); Wymagania Zamawiającego: Warzywa myte. Pietruszka konsumpcyjna nieselekcjonowana. Por (ilość: do 2.200 sztuk); Przez okres ok. 1,5 miesiąca szczypior z cebulą w pęczkach - do ok. 200 pęczków (waga 1 pęczka - ok. 100 g) Wymagania Zamawiającego: Warzywa myte. Ziemniaki (ilość: do 3.300 kg); Wymagania Zamawiającego: Warzywa myte. Ziemniaki konsumpcyjne, nieselekcjonowane. 2. Sałata zielona. Ilość: do 12.800 sztuk; Wymagania Zamawiającego: -waga: szt. ok 100-140g. 3. Natka pietruszki Ilość: do 360kg 4. Warzywa sezonowe krajowe Pomidory (ilość: do 400 kg). Ogórek zielony (ilość: do 300 kg). Papryka czerwona (ilość: do 30 kg). Kabaczek (cukinia) (ilość: do 50 kg). Kalafior (ilość: do 100 szt.) Brokuł (ilość: do 100 szt.) 5. Dynia Ilość: do 1.400 kg Wymagania Zamawiającego: -waga: 1 szt. 3-5 kg -dostawa sukcesywnie od 1 stycznia 2016 do końca maja 2016 r. i od 15 października 2016 do końca roku 2016 6. Kukurydza cukrowa (kolby) Ilość: do 1.550 sztuk 7. Buraki pastewne Ilość: do 14.000 kg; Wymagania Zamawiającego: - dostawy od 1 stycznia 2016 do 15 maja 2016 i od 15 października 2016 do 31 grudnia 2015 r. 8. Warzywa szklarniowe lub importowane - Papryka czerwona (ilość: do 50 kg); - Cykoria - pakowana w opakowania ok. 0,5 kg - (ilość: do 150 kg); - Kapusta pekińska (ilość: do 360 sztuk); - Ogórek zielony (ilość: do 400 kg); - Pomidor (ilość: do 550 kg); - Kalafior (ilość: do 300 sztuk); - Brokuły (ilość: do 340 sztuk); - Sałata lodowa (ilość: do 55 sztuk); - Cukinia (ilość: do 20 kg); - Seler naciowy (ilość: do 110 sztuk); - Mix sałat (ilość: do 110 szt.); - Pieczarki (ilość: do 6 kg); - Boczniaki (ilość: do 10 kg) Wymagania Zamawiającego: - dostawy przez cały rok, - dostawa ogórków, pomidorów, cukini, papryki i kalafiora poza sezonem występowania na rynku krajowym. 9. Owoce krajowe - Jabłka (ilość: do 32.300 kg); - Gruszki (ilość: do 4.200 kg). Wymagania Zamawiającego: dostawy przez cały rok. 10. Owoce sezonowe krajowe Ilość: do 2.400 kg; Wymagania Zamawiającego: -dostawy obejmują następujące owoce: truskawki, czereśnie, brzoskwinie, śliwki. 11. Owoce importowane - Banany - pakowane w kartony po 18 kg - (ilość: do 310 kartonów); - Pomarańcze (ilość: do 600 kg); - Kiwi - pakowane w opakowania po 1 kg - (ilość: do 280 kg) oraz dodatkowo do 680 sztuk, - dostawy przez cały rok sukcesywnie; - Awokado (ilość: do 480 sztuk); - Melon żółty (ilość: do 660 sztuk); - Winogrono (ilość: do 980 kg); - Arbuzy [ilość: do 2.600 kg (waga każdej sztuki ok 4 kg)] 12. Owoce świeże do mrożenia (w sezonie) - Truskawka z szypułką (ilość: do 1.200 kg) - Czereśnia z pestką (ilość: do 1000 kg) 13. Owoce suszone - Rodzynki (ilość: do 60 kg); - Figi (ilość: do 70 kg); - Żurawina (ilość: do 3 kg); - Wiśnia (ilość: do 3 kg); - Banany (ilość: do 3 kg); - Morele (ilość: do 3 kg); - Daktyle (ilość: do 3 kg); - Orzechy ziemne w skorupkach (ilość: do 20 kg). 14. Owoce- przetwory -Kompoty w ilości do 550 szt. o pojemności 0,9 l dla poszczególnego kompotu z: a) truskawek (250 sztuk) b) czereśnia z pestką ( do 150 sztuk) c) śliwki z pestką ( do 150 sztuk) - brzoskwinie (połówki, 700 g) (ilość do 320 szt.,) - ananasy (plastry, 450 g) (ilość do 200 szt.) - mus jabłkowy (0,9l) (ilość do 100 szt.) 15. Warzywa mrożone - Fasolka szparagowa cała lub krojona (ilość: do 170 kg); - Groszek mrożony (ilość: do 104 kg); - Szpinak (ilość: do 52 kg); - Mieszanka warzywna (ilość: do 52 kg). Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: - Warzywa i owoce dostarczane do Ogrodu Zoologicznego powinny być dobrej jakości, świeże, nieuszkodzone, pozbawione nawozów chemicznych, - warzywa wskazane w zadaniu nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8 zależnie od gatunku i rodzaju powinny być zapakowane w worki po 5-10 kg lub w skrzynki, - dostawy owoców i warzyw wskazanych w zadaniach 1-11 oraz 13 będą dokonywane dwa razy w tygodniu, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego - zgłoszonym faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, na teren Nowego ZOO przy ul. Browarnej 25 i Starego ZOO przy ul. Zwierzynieckiej 19, - dostawy w ramach zadań nr 12, 14, 15 będą dokonywane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, do magazynu przy ul. Browarnej 25, - dostawy, terminy oraz wielkość dostaw częściowych będą uzgadniane z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego z tygodniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zrealizuje dostawę na każdorazowe zamówienie Zamawiającego, nie wcześniej niż w terminie 4 dni i nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia, - dostawy będące przedmiotem poszczególnych zadań będą odbywać się do Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu w godz. 07:00 do 11:00, - Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z dostawy, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, - rozładunek odbywać się będzie przy pomocy pracowników Zamawiającego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, - Wykonawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanych produktów sposób transportu. W trakcie transportu produkty muszą być zabezpieczone przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, itp.), - produkty dostarczone do Ogrodu Zoologicznego nie spełniające ww. wymogów będą komisyjnie sprawdzane z Wykonawcą, - koszty transportu ponosi Wykonawca, - termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w chwili dostawy nie może być krótszy niż ? okresu jego przydatności do spożycia. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9, 15.33.00.00-0, 15.33.21.00-5, 15.33.24.10-1, 15.33.11.70-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw b) oświadczenie wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w przypadku gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna b) sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia c) ograniczenie zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia d) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych - w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczności uniemożliwiają prowadzenie robót, przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące terminu zakończenia robót budowlanych e) zmiana zakresu przedmiotu umowy i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące wynagrodzenia wykonawcy f) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; zmianie może ulec termin realizacji zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ogród Zoologiczny w Poznaniu, ul. Browarna 25, 61-063 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Ogród Zoologiczny w Poznaniu, ul. Browarna 25, 61-063 Poznań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warzywa Korzeniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew obcinana (ilość: do 47.450 kg); Wymagania Zamawiającego: -dodatkowo przez okres ok. 1 miesiąca marchew z nacią w pęczkach - do ok. 1000 pęczków (w 1 pęczku 10 szt.) Warzywa myte. Marchew konsumpcyjna nieselekcjonowana. Buraki czerwone obcinane (ilość: do 17.020 kg); Wymagania Zamawiającego: do 10000 kg sukcesywnie przez cały rok + do 6000 kg dodatkowo w okresie od 15 maja 2015 do 15 października 2015, dodatkowo w sezonie letnim przez okres ok. 1 miesiąca botwina/burak czerwony z liśćmi - do ok. 5000 pęczków (waga 1 pęczka - ok 200 g) Warzywa myte. Burak czerwony konsumpcyjny nieselekcjonowany. Seler korzeń obcinany (ilość: do 2.400 kg) Wymagania Zamawiającego: dodatkowo przez okres ok. 1 miesiąca (w okresie letnim) seler z nacią do ok. 150 szt. Warzywa myte. Seler konsumpcyjny nieselekcjonowany. Pietruszka korzeń obcinany (ilość: do 2.100 kg); Wymagania Zamawiającego: Warzywa myte. Pietruszka konsumpcyjna nieselekcjonowana. Por (ilość: do 2.200 sztuk); Przez okres ok. 1,5 miesiąca szczypior z cebulą w pęczkach - do ok. 200 pęczków (waga 1 pęczka - ok. 100 g) Wymagania Zamawiającego: Warzywa myte. Ziemniaki (ilość: do 3.300 kg); Wymagania Zamawiającego: Warzywa myte. Ziemniaki konsumpcyjne, nieselekcjonowane..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sałata zielona.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: do 12.800 sztuk; Wymagania Zamawiającego: -waga: szt. ok 100-140g.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Natka pietruszki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: do 360kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Warzywa sezonowe krajowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomidory (ilość: do 400 kg). Ogórek zielony (ilość: do 300 kg). Papryka czerwona (ilość: do 30 kg). Kabaczek (cukinia) (ilość: do 50 kg). Kalafior (ilość: do 100 szt.) Brokuł (ilość: do 100 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dynia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: do 1.400 kg Wymagania Zamawiającego: -waga: 1 szt. 3-5 kg -dostawa sukcesywnie od 1 stycznia 2016 do końca maja 2016 r. i od 15 października 2016 do końca roku 2016.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kukurydza cukrowa (kolby).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: do 1.550 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Buraki pastewne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: do 14.000 kg; Wymagania Zamawiającego: - dostawy od 1 stycznia 2016 do 15 maja 2016 i od 15 października 2016 do 31 grudnia 2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Warzywa szklarniowe lub importowane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Jabłka (ilość: do 32.300 kg); - Gruszki (ilość: do 4.200 kg). Wymagania Zamawiającego: dostawy przez cały rok..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Owoce sezonowe krajowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość: do 2.400 kg; Wymagania Zamawiającego: -dostawy obejmują następujące owoce: truskawki, czereśnie, brzoskwinie, śliwki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Owoce importowane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Banany - pakowane w kartony po 18 kg - (ilość: do 310 kartonów); - Pomarańcze (ilość: do 600 kg); - Kiwi - pakowane w opakowania po 1 kg - (ilość: do 280 kg) oraz dodatkowo do 680 sztuk, - dostawy przez cały rok sukcesywnie; - Awokado (ilość: do 480 sztuk); - Melon żółty (ilość: do 660 sztuk); - Winogrono (ilość: do 980 kg); - Arbuzy [ilość: do 2.600 kg (waga każdej sztuki ok 4 kg)].
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Owoce świeże do mrożenia (w sezonie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Truskawka z szypułką (ilość: do 1.200 kg) - Czereśnia z pestką (ilość: do 1000 kg).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Owoce suszone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Rodzynki (ilość: do 60 kg); - Figi (ilość: do 70 kg); - Żurawina (ilość: do 3 kg); - Wiśnia (ilość: do 3 kg); - Banany (ilość: do 3 kg); - Morele (ilość: do 3 kg); - Daktyle (ilość: do 3 kg); - Orzechy ziemne w skorupkach (ilość: do 20 kg)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9, 15.33.24.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Owoce- przetwory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Kompoty w ilości do 550 szt. o pojemności 0,9 l dla poszczególnego kompotu z: a) truskawek (250 sztuk) b) czereśnia z pestką ( do 150 sztuk) c) śliwki z pestką ( do 150 sztuk) - brzoskwinie (połówki, 700 g) (ilość do 320 szt.,) - ananasy (plastry, 450 g) (ilość do 200 szt.) - mus jabłkowy (0,9l) (ilość do 100 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9, 15.33.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Warzywa mrożone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Fasolka szparagowa cała lub krojona (ilość: do 170 kg); - Groszek mrożony (ilość: do 104 kg); - Szpinak (ilość: do 52 kg); - Mieszanka warzywna (ilość: do 52 kg)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9, 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa polegająca na załadunku i wywozie wskazanych odpadów (w tym gabarytowych), gruzu wraz z posprzątaniem terenu z nieruchomości będących w dyspozycji ZKZL Sp. z o.o.
- Sukcesywna dostawa środków czyszczących, chemii gospodarczej oraz płynów do piecy konwekcyjnych.
- Dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb bloku okulistycznego Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- "Świadczenie usług transportu ciężarowego narzędzi i sprzętu do sterylizacji dla SZOZnMiD w Poznaniu"
- Naprawa narzędzi artroskopowych
- Świadczenie usługi transportu żywności dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w II kwartale 2025 r. - 3 części
- Dostawy warzyw, owoców i kiszonek do Aresztu Śledczego w Radomiu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w celu realizacji żywienia zbiorowego dla uczestników przedsięwzięć szkoleniowych w Ośrodku Szkoleniowo-Konferencyjnym w Lucieniu
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 6 im. Antoniego Abrahama w Gdyni z podziałem na 4 części: dla części 1, części 2, części 4, części 5
więcej: Warzywa, owoce i orzechy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.