Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-12-21
P³ock: DOSTAWA SZCZEPIONKI PRZECIW PNEUMOKOKOM
Numer og³oszenia: 338899 - 2011; data zamieszczenia: 21.12.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, faks 024 3645102.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.plockizoz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: DOSTAWA SZCZEPIONKI PRZECIW PNEUMOKOKOM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szczepionki przeciw pneumokokom. Opis j.m. Postaæ Ilo¶æ Szczepionka przeciw pneumokokom poliacharydowa, skoniugowana (13-walentna, adsorbowana) wskazana do czynnego uodpornienia przeciwko chorobie inwazyjnej, zapaleniu p³uc i ostremu zapaleniu ucha ¶rodkowego wywo³anym przez bakterie Streptococcus pneumoniae u niemowl±t i dzieci od 6 tygodnia do 5 roku ¿ycia. 0,5ml op. x 1szt. ampu³ko strzykawka + ig³a 700 2. Termin wa¿no¶ci szczepionki: nie krótszy ni¿ 12 miesiêcy od dnia dostawy szczepionki do Zamawiaj±cego. 3. Termin wykonania zamówienia: 12 miesiêcy od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówieñ cz±stkowych wynosi maksymalnie 5 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia faksem, z wyj±tkiem zamówieñ na cito realizowanych w terminie 48 godzin w dni robocze od dnia otrzymania zamówienia faksem..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.65.16.00 - Szczepionki .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten bêdzie spe³niony przez Wykonawcê, który posiada aktualn± koncesjê/zezwolenie GIF na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/sk³adu celnego/sk³adu konsygnacyjnego, a ocena spe³nienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt 15. A. 2 SIWZ
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten bêdzie spe³niony przez Wykonawcê, je¿eli zrealizowa³ w ci±gu ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zamówienie/zamówienia polegaj±ce na sukcesywnej dostawie przedmiotu zamówienia o ³±cznej warto¶ci brutto min.: 100 000,00 z³, ka¿de trwaj±ce w ramach jednego kontraktu min. 12 miesiêcy, a ocena jego spe³nienia zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt 15. A. 3 SIWZ
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten bêdzie spe³niony przez Wykonawcê, który jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min. 100 000,00 z³, a ocena jego spe³nienia zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt 15. A. 4 SIWZ
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- koncesjê, zezwolenie lub licencjê
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
O¶wiadczenie, i¿ oferowane produkty lecznicze posiadaj± aktualne ¶wiadectwa rejestracji dopuszczaj±ce oferowane produkty lecznicze do obrotu na terenie RP, zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i aktualne charakterystyki oferowanych produktów leczniczych oraz dostarczy je na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego w trakcie realizacji umowy, w terminie 5 dni od daty otrzymania wezwania - wg za³±cznika Nr 8 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wype³niony i podpisany Formularz Ofertowy - wg Za³±cznika Nr 3 do SIWZ, 2. Wype³niony i podpisany Formularz cenowy - wg Za³±cznika Nr 6 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ nastêpuj±cych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej w postêpowaniu oferty: a. zmiana przepisów prawa lub istotnych z uwagi na dzia³alno¶æ dla Zamawiaj±cego stosunków umownych; b. zmiana urzêdowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana ta wchodzi w ¿ycie z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego wprowadzaj±cego tê zmianê; c. zmiana stawek op³at celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich w³adz pañstwowych; d. je¿eli Wykonawca zostanie obarczony obowi±zkiem zap³acenia podatku, który nie obowi±zywa³ w dniu podpisania umowy, ale musi zostaæ wpisany do faktury z dnia dostawy, przy za³o¿eniu, ¿e ceny jednostkowe netto pozostaj± bez zmian; e. zmiana producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcê wycofa³ siê z produkcji - przy cenie nie wiêkszej ni¿ w niniejszej umowie; f. dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objêtego niniejsz± umow± w przypadku, gdy wyst±pi przej¶ciowy brak ca³o¶ci lub czê¶ci produktu z przyczyn le¿±cych po stronie producenta.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: pod adresem strony internetowej oraz w siedzibie Zamawiaj±cego tj.: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. Nr 202.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 30.12.2011 godzina 09:30, miejsce: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. Nr 202.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zamawiaj±cy wyznacza do bezpo¶redniego kontaktowania siê z Wykonawcami: Ewê Murawsk±, inspektora w Dziale Zamówieñ Publicznych, tel: +48 24 364 51 24, fax: + 48 24 364 51 02, e-mail: zamówienia_publiczne@plockizoz.pl..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Wykonanie i dostarczenie gad¿etów promocyjnych z logo P³ocka - jedwabny krawat mêski w ozdobnym opakowaniu.
- Budowa chodnika w ci±gu drogi powiatowej nr 2996W £êg Probostwo - £êg Ko¶cielny oraz Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 3704W PKP Gozdowo - Proboszczewice
- Naprawa rezonansu magnetycznego w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
- Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z remontem ³azienek w zakresie pionów nr 7 i 8 w budynku Bursy P³ockiej przy ulicy 3-go Maja 35 w P³ocku.
- Wykonanie remontu sal lekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 11 w P³ocku.
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w P³ocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNO¦Æ"
wiêcej: przetargi w P³ocku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.