eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPrzetarg nieograniczony na usługę monitorowania i usuwania zabrudzeń ścian zabezpieczonych powłoką antygraffiti na obiektach inżynierskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-28

Poznań: Przetarg nieograniczony na usługę monitorowania i usuwania zabrudzeń ścian zabezpieczonych powłoką antygraffiti na obiektach inżynierskich
Numer ogłoszenia: 338899 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu , ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6477200, faks 061 8201709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę monitorowania i usuwania zabrudzeń ścian zabezpieczonych powłoką antygraffiti na obiektach inżynierskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi usługa polegająca na odmalowaniu i zabezpieczeniu powłoką traconą części obiektów oraz monitorowaniu i usuwaniu zabrudzeń powierzchni zabezpieczonych powłoką antygraffiti na obiektach inżynierskich. W ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: - monitorowania (kontroli), polegającego na dojeżdżaniu i doglądaniu wskazanych w dalszej części SIWZ przejść pod kątem zabrudzeń graffiti - 1 x w tygodniu, - usuwania graffiti z powierzchni zabezpieczonych nie później niż w terminie 7 dni od momentu pojawienia się zabrudzeń, - uzupełnienia traconych powłok antygraffiti po każdorazowym usunięciu zabrudzeń z takiej powłoki, - uzupełniania powłok antygraffiti w miejscach, w których zostanie ona zniszczona mechanicznie, - usuwania graffiti na wezwanie w ciągu 24 h, - mycia elewacji 1x w roku przypadające na miesiące letnie, - usuwania innych zabrudzeń ścian niż graffiti na wezwanie, - w razie nieusunięcia zabrudzeń graffiti, należy powierzchnię tą przemalować farbą o tej samej kolorystyce i właściwościach i zabezpieczyć przemalowany element systemem antygraffiti odpowiednim dla danego obiektu, - kompletowania dokumentacji fotograficznej na płycie CD ze zdjęciami dokumentującymi wykonanie zlecenia. Zdjęcia winny przestawiać elewacje przed i po wykonaniu usługi ( na koniec każdego miesiąca). Przedmiot zamówienia obejmuje wg klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - kod CPV - 90690000-0 usługi usuwania graffiti, - kod CPV - 71700000-5 usługi nadzoru i kontroli. Zamówienie obejmuje 24 obiekty. Termin wykonania zamówienia od dnia 01.01.2009r. do dnia 31.12.2009r. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.69.00.00-0, 71.70.00.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto minimum 50 000,00 zł wykonywaną na minimum pięciu obiektach inżynierskich. d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w punkcie 8.1. a) SIWZ spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w punkcie 8.1. b) SIWZ spełnia każdy z Wykonawców, c) warunek określony w punkcie 8.1. c) SIWZ spełniają łącznie, d) warunek określony w punkcie 8.1. d) SIWZ spełniają łącznie. . Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w punkcie 8.2., na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia: - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty: a) w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca załącza do oferty: 1. Aktualny odpisu z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca załącza do oferty: 1) wykaz: - wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto minimum 50 000,00 zł, wykonywanych na minimum pięciu obiektach inżynierskich (minimum jedna usługa). Wykaz należy sporządzić wg poniższego wzoru: Krótki opis wykonanej usługi, Wartość brutto (PLN), Data rozpoczęcia i zakończenia (dzień, miesiąc, rok), Miejsce wykonania usługi 2) Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. Uwaga: Wyżej wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, pok. 102..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Zarządu Dróg Miejskich, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie A - Przejścia podziemne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie A - Przejścia podziemne: 1.Słowiańska PST - ściany wewnętrzne i zewnętrzne 3 przejść podziemnych - powierzchnia do monitoringu - 1060 m2 ( obecnie zabezpieczone powłoką antygraffiti Emcephop NanoPerm), 2.Al. Solidarności PST - ściany wewnętrzne i zewnętrzne 3 przejść podziemnych - powierzchnia do monitoringu - 940 m2 (obecnie zabezpieczone powłoką Emcephop NanoPerm), 3.Kurpińskiego PST - ściany wewnętrzne i zewnętrzne 3 przejść podziemnych - powierzchnia do monitoringu - 810 m2, (obecnie zabezpieczone powłoką Emcephop NanoPerm), 4.Tatrzańska pod ul. Dąbrowskiego - ściany biegów schodowych i ściany wewnętrzne przejścia podziemnego- powierzchnia do monitoringu - 330 m2, (obecnie zabezpieczone powłoką KTX05), 5.Pilotów pod ul. Dąbrowskiego - ściany biegów schodowych i ściany wewnętrzne przejścia podziemnego- powierzchnia do monitoringu - 410 m2, (obecnie zabezpieczone powłoką Emcephop NanoPerm), 6.Bużańska pod ul. Dąbrowskiego - ściany biegów schodowych i ściany wewnętrzne przejścia podziemnego- powierzchnia do odmalowania i zabezpieczenia powłoką traconą - 410 m2, powierzchnia do monitoringu - 410 m2, (obecnie zabezpieczone powłoką Emcephop NanoPerm), 7.Rondo Kaponiera - ściany biegów schodowych i ściany przejścia podziemnego - powierzchnia do monitoringu - 1450 m2, ( obecnie wnętrze zabezpieczone powłoką trwałą, schodnie traconą woskową KTX05 ), 8.Dworcowa - ściany wewnętrzne i zewnętrzne przejścia podziemnego - powierzchnia do odmalowania i zabezpieczenia powłoką traconą (ściany zewnętrzne) 150 m2, powierzchnia do monitoringu - 300 m2 (w tym okładziny z marmuru kieleckiego 150 m2) - (obecnie zabezpieczone powłoką KTX 15 p/m), 9.Towarowa przy PKS - ściany biegów schodowych i ściany wewnętrzne przejścia podziemnego - powierzchnia do monitoringu - 580 m2, (obecnie zabezpieczone powłoką KTX05), 10.Rondo Śródka - ściany biegów schodowych i ściany wewnętrzne przejścia podziemnego - powierzchnia do odmalowania i zabezpieczenia powłoką tracona - 430 m2, powierzchnia do monitoringu - 1050 m2 (w tym okładziny z marmuru kieleckiego 620 m2),- (obecnie zabezpieczone powłoką KTX 15 p/m), 11.Łomżyńska pod ul. Warszawską - ściany biegów schodowych i ściany wewnętrzne przejścia podziemnego - powierzchnia do monitoringu - 443 m2, (obecnie zabezpieczone powłoką Emcephop NanoPerm) 12.Miśnieńska pod torami PKP - ściany wewnętrzne przejścia - powierzchnia do monitoringu - 260 m2 (obecnie zabezpieczone powłoką antygraffiti woskowa KTX05), 13. Fabianowo pod ul. Głogowską - ściany, sufit, ściany czołowe i gzymsy - 1070 m2 (obecnie zabezpieczone powłoką antygraffiti AG-KMT), 14.Górczyn pod torami PKP - ściany i sufit - 1434 m2 (obecnie zabezpieczone powłoką antygraffiti woskowa KTX05), Wykonawca odmaluje i zabezpieczy powierzchnię powłoką traconą obiektów nr 6, 8, 10 do dnia 30/04/2009roku..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.69.00.00-0, 71.70.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie B - Mosty i wiadukty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wiadukty Al. Solidarności (północny, południowy) nad ul. Witosa - oczep, filary i ściany przyczółków - powierzchnia do monitoringu - 640 m2, ( obecnie zabezpieczone powłoką AG-KMT), 2.Wiadukty Teatralne (wschodni, zachodni) - balustrady betonowe i oporęczowanie - powierzchnia do monitoringu - 450 m2, (obecnie zabezpieczone powłoką KTX15), 3.Wiadukty Dolna Wilda (północny, południowy, tramwajowy) w ciągu ul. Hetmańskiej - słupy, przyczółki i mury oporowe - powierzchnia do monitoringu - 855 m2, ( obecnie zabezpieczone powłoką KTX05), 4.Most Przemysła I w ciągu ul. Hetmańskiej - filary, przyczółki i ściany przy biegach schodowych - powierzchnia do monitoringu - 595 m2, ( obecnie zabezpieczone powłoką KTX05), 5.Most Królowej Jadwigi - balustrady betonowe - powierzchnia do monitoringu - 707 m2, (obecnie zabezpieczone powłoką KTX05), 6.Most Św. Rocha - balustrady betonowe, filary łuku stalowego i łuk stalowy do wysokości 3m - powierzchnia do monitoringu - 570 m2, (obecnie zabezpieczone powłoką KTX05), 7.Wiadukty Kotowo (wschodni, zachodni) w ciągu ul. Głogowskiej - filary i przyczółki - 890 m2 (obecnie zabezpieczone powłoką antygraffiti woskowa AGS3512), 8.Wiadukt Górczyn (zachodni) w ciągu ul. Głogowskiej nad torami PKP - filary i przyczółki - 2050 m2 (obecnie zabezpieczone powłoką antygraffiti AGS3502), 9.Wiadukt Santocka nad ul. Dąbrowskiego - filary, przyczółki i mury oporowe - 881 m2 (obecnie zabezpieczone powłoką antygraffiti AGS3502), 10.Wiadukty Franowo (wschodni, zachodni) w ciągu ul. Krzywoustego nad torami PKP - trzy rzędy filarów z każdej strony przyczółka na wysokość 3 m wraz ze ścianami 4 przyczółków - 895 m2 (obecnie zabezpieczone powłoką KTX 05)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.69.00.00-0, 71.70.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.