eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawawymiana nawierzchni zatok autobusowych na ulicach miasta stołecznego Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-27

POZYCJA 33894

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wymiana nawierzchni zatok autobusowych na ulicach miasta stołecznego Warszawy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: Paweł Sarnowski - procedura przetargowa, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 022 654 91 92, fax +48 022 620 91 71, e-mail: zzp@zdm.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.zdm.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria ZDM - pok. 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 022 620 14 79, fax +48 022 620 91 71. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria ZDM - pok. 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 022 620 14 79, fax +48 022 620 91 71. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana nawierzchni zatok autobusowych na ulicach miasta stołecznego Warszawy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana nawierzchni zatok autobusowych na ulicach Miasta Stołecznego Warszawy - łącznie zakres: 4614 m kw. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie żąda oświadczeń i dokumentów potwierdzajacych spełnienie przez roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót związanych z wymianą nawierzchni zatok autobusowych na ulicach Miasta Stołecznego Warszawy, z podziałem na następujące części: Część I ul. Radzymińska, odcinek: przy ul. Młodzieńczej - szt. 1, przy ul. Blokowej - szt. 2, przy ul. Kościeliskiej - szt. 2, przy ul. Trockiej - szt. 1, przy ul. Gorzykowskiej - szt. 2, przy ul. Jórskiego - szt. 2, zakres: 2190 m kw. ul. Radzymińska, odcinek: przy ul. Wołomińskiej - szt. 2, przy ul. Śnieżnej - szt. 2, przy ul. Folwarcznej - szt. 1, zakres: 450 m kw. ul. Jagiellońska, odcinek: przy FSO - szt. 1, zakres: 180 m kw. ul. Grójecka, odcinek: przy pl. Zawiszy - naw. bet, zakres: 120 m kw. Razem zakres rzeczowy dla Części I: 2940 m kw. Część II ul. Ostrobramska, odcinek: przystanek Zajezdnia Ostrobramska 01, zakres: 240 m kw. ul. Ostrobramska, odcinek: przystanek Centrum Optyki 01, zakres: 187 m kw. ul. Bora-Komorowskiego, odcinek: przy ul. Afrykańskiej, zakres: 180 m kw. ul. Umińskiego, odcinek: Umińskiego 03 przy ul. Fieldorfa, zakres: 120 m kw. ul. Chełmżyńska, odcinek: 5 zatok + wjazdy strona zach. na odc. ul. Marsa - tory PKP, zakres: 434 m kw. ul. Pożaryskiego, odcinek: Czatów 02, zakres: 139 m kw. ul. Międzynarodowa, odcinek: przy ul. Zwycięzców, zakres: 144 m kw. ul. Bonifacego, odcinek: przy ul. Jałtańskiej, zakres: 230 m kw. Razem zakres rzeczowy dla Części II: 1674 m kw. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.05.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - w przypadku części 1 zamówienia - 10 000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych) - w przypadku części 2 zamówienia - 10 000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych) W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia należy zsumować odpowiednie pozycje. W dokumencie potwierdzającym wniesienia wadium wykonawca powinien oznaczyć, na którą część zamówienia zostało wniesione wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: WARUNKI OGÓLNE W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów wg formuły "spełnia - nie spełnia". WARUNKI SZCZEGÓŁOWE Warunki ekonomiczno-finansowe wymagane od wykonawcy: - średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie "rachunków zysku i strat " pozycja "przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi), w wysokości nie mniejszej niż: - w przypadku części 1 zamówienia - 2 000 000,00 zł (słownie dwa miliony złotych) - w przypadku części 2 zamówienia - 1 500 000,00 zł (słownie jeden milion pięćset tysięcy złotych) W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie pozycje: - płynność bieżąca (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczona zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe nie mniejsza niż 1 (xpb większe lub = 1) - dysponowanie środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) i/lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: - w przypadku części 1 zamówienia - 1 000 000,00 zł (słownie jeden milion złotych) - w przypadku części 2 zamówienia - 1 000 000,00 zł (słownie jeden milion złotych) W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie pozycje. - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) dla każdej części. Warunki ekonomiczno-finansowe wymagane od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - warunek określony jako - płynność bieżąca (xpb) w ostatnim roku obrotowym spełnia każdy z wykonawców - warunek określony jako - średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie "rachunków zysku i strat " pozycja "przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi), posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej zgodnej z przedmiotem zamówienia oraz dysponowanie środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) i/lub zdolność kredytowa, spełniają łącznie wszyscy wykonawcy. Wymagany potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Lp. / Stanowisko / Wymagana liczba osób / Doświadczenie jako kierownik podobnych robót lub zastępca kierownika 1. / Kierownik robót branży drogowej / 1 osoba / 5 lat 2. / Majster robót drogowych / 1 osoba / 5 lat W przypadku uprawnień budowlanych wydawanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń, przy zachowaniu warunku doświadczenia. Kierownik robót winien posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz.U. z dnia 24 stycznia 2001 Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami). Osobami / Kandydatami na stanowisko wymienione w powyższej tabeli mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony jako potencjał kadrowy. Wymagane doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat od daty składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował zamówienie o złożoności i wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegające na wykonaniu nawierzchni z betonu B-35 o powierzchni minimalnej 1000 m kw . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musza wykazać, że łącznie spełniają warunek określony jako doświadczenie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców (ogólnych i szczegółowych) zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty należy załączyć: - Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy P.z.p. - zał. nr. 1 do oferty - Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy P.z.p. - zał nr. 2 do oferty - Informacja o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia ("Potencjał kadrowy"). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji kierownika robót drogowych, do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa) - zał. nr. 3 do oferty - Informacja o doświadczeniu zawodowym wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe"). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie - zał. nr. 4 do oferty - Oświadczenie na temat podwykonawców ("Podwykonawcy"), przy udziale których wykonawca zamierza wykonać zamówienie (podwykonawstwo tylko dla robót instalacyjnych)- zał. nr. 5 do oferty - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również opinię o ich badaniu za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim - Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa wykonawcy są nie mniejsze niż wymagane przez Zamawiającego. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego - Kosztorysy ofertowe - zgodne z przedmiarami robót - Kopia wniesienia wadium - Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdm.waw.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatne gotówka w Kasie ZDM lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.07.2006, godzina 10:30, Sesja otwarcia ofert odbędzie się w siedzibie zamawiającego, w sali konferencyjnej ZDM - pokój nr 311.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 0 Nazwa: Wymiana nawierzchni zatok autobusowych na ulicach Miasta Stołecznego Warszawy - część 2. 1) Krótki opis: ul. Ostrobramska, odcinek: przystanek Zajezdnia Ostrobramska 01, zakres: 240 m kw. ul. Ostrobramska, odcinek: przystanek Centrum Optyki 01, zakres: 187 m kw. ul. Bora-Komorowskiego, odcinek: przy ul. Afrykańskiej, zakres: 180 m kw. ul. Umińskiego, odcinek: Umińskiego 03 przy ul. Fieldorfa, zakres: 120 m kw. ul. Chełmżyńska, odcinek: 5 zatok + wjazdy strona zach. na odc. ul. Marsa - tory PKP, zakres: 434 m kw. ul. Pożaryskiego, odcinek: Czatów 02, zakres: 139 m kw. ul. Międzynarodowa, odcinek: przy ul. Zwycięzców, zakres: 144 m kw. ul. Bonifacego, odcinek: przy ul. Jałtańskiej, zakres: 230 m kw. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: Razem zakres rzeczowy dla Części II: 1674 m kw. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.05.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Wymiana nawierzchni zatok autobusowych na ulicach Miasta Stołecznego Warszawy - część 1. 1) Krótki opis: ul. Radzymińska, odcinek: przy ul. Młodzieńczej - szt. 1, przy ul. Blokowej - szt. 2, przy ul. Kościeliskiej - szt. 2, przy ul. Trockiej - szt. 1, przy ul. Gorzykowskiej - szt. 2, przy ul. Jórskiego - szt. 2, zakres: 2190 m kw. ul. Radzymińska, odcinek: przy ul. Wołomińskiej - szt. 2, przy ul. Śnieżnej - szt. 2, przy ul. Folwarcznej - szt. 1, zakres: 450 m kw. ul. Jagiellońska, odcinek: przy FSO - szt. 1, zakres: 180 m kw. ul. Grójecka , odcinek: przy pl. Zawiszy - naw. bet, zakres: 120 m kw. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: Razem zakres rzeczowy dla Części I: 2940 m kw. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.05.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.