Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-08
Ogłoszenie nr 338964 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.
Nowinka: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Nowinka
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Nowinka, krajowy numer identyfikacyjny
79067098700000, ul.
,
16304
Nowinka, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
087 6419520, 6419541, e-mail
, faks
876 419 660.
Adres strony internetowej (URL): www.gminanowinka.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
www.gminanowinka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.gminanowinka.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.gminanowinka.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie za pośrednictwem operaora pocztowego, kuriera lub osobiście
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Nowinka
Numer referencyjny: AD.II.2710.11.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
maksymalnej liczby części 2
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Nowinka w zakresie: Odśnieżanie dróg za pomocą: ciągników rolniczych, równiarki lub koparko-ładowarki. 2. Utrzymanie zimowe dróg gminnych dotyczy tylko ich ciągów głównych (bez zjazdów oraz dojazdów do posesji prywatnych). 3. Wybór systemu odśnieżania uzależniony będzie od: ? warunków atmosferycznych (ilości i intensywności opadów, siły wiatru, temperatury), ? aktualnego stanu utrzymania dróg. 4. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych (zgodnie z załącznikiem nr 8 - mapa) Część 1 - odśnieżanie dróg południa terenu gminy: Strękowizna, Strękowizna do Klonownicy, Strękowizna do Szczebry. Część 2 - odśnieżanie dróg wschodniego terenu gminy: Ateny, Walne, Bryzgiel, Krusznik, Zakąty, Monkinie, Danowskie, Kopanica, Tobołowo. Część 3 - odśnieżanie dróg zachodniego terenu gminy: Szczebra, Szczeberka, Sokolne, Nowinka, Gatne Drugie, Gatne Pierwsze, Część 4 - odśnieżanie dróg północy terenu gminy: Józefowo, Cisówek, Podkrólówek, Podnowinka, Szczepki, Barszczowa Góra, Juryzdyka, Olszanka, Pijawne Polskie, Pijawne Ruskie, Osińska Buda. 5. Ofertę na utrzymanie dróg gminnych można składać maksymalnie na 2 części. Wykonawca którego oferta będzie najkorzystniejsza dla 2 części po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego musi rozpocząć odśnieżanie na 2 częściach jednocześnie, dlatego Wykonawca musi posiadać do dyspozycji sprzęt do odśnieżania odpowiednio dla 2 części. Oferta która zostanie złożona na 3 lub 4 części zostanie odrzucona. 6. Wykonawca winien odśnieżyć pas drogi gminnej w taki sposób aby było możliwe mijanie się pojazdów poruszających się po drogach. W miejscach gdzie nie jest to możliwe Wykonawca winien wykonać zatoczki ułatwiające mijanie się pojazdów. Uszkodzenie mienia prywatnego (takich jak: ogrodzenie, drzewo, studzienka itp.) przez operatora sprzętu odśnieżającego ponosi Wykonawca. 7. Terminy odśnieżania uzależnione będą od warunków atmosferycznych, na ustne lub telefoniczne zlecenie Zamawiającego. Wymagana jest całodobowa dyspozycyjność, konieczność posiadania przez Wykonawcę (operatora sprzętu) telefonu komórkowego. 8. Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 30 kwietnia 2017 r.
II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/04/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, co najmniej 2 usług odśnieżania dróg w ilości porównywalnej z przedmiotem zamówienia oraz że dysponuje sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia dla każdej części osobno tj.: koparko - ładowarka 1 szt., ciągnik rolniczy z pługiem 1 szt., równiarka 1 szt.;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazujące brak podstaw do wykluczenia z postępowania. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej z innymi wykonawcami w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku złożenia odrębnych ofert lub ofert częściowych przez wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej oświadczenie wraz z dowodami, że powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, potwierdzającego wykonanie co najmniej 2 usług odśnieżania dróg w ilości porównywalnej z przedmiotem zamówienia - dokument można załączyć do oferty.
2) Wykazu sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia dla każdej części osobno tj.: koparko - ładowarka 1 szt., ciągnik rolniczy z pługiem 1 szt., równiarka 1 szt.;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena oferty | 60 |
termin płatności za fakturę | 20 |
czas rozpoczęcia odśnieżania | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości odśnieżanych dróg w zależności od warunków atmosferycznych
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 17/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Nowinka w zakresie: Odśnieżanie dróg za pomocą: ciągników rolniczych, równiarki lub koparko-ładowarki.
2. Utrzymanie zimowe dróg gminnych dotyczy tylko ich ciągów głównych (bez zjazdów oraz dojazdów do posesji prywatnych).
3. Wybór systemu odśnieżania uzależniony będzie od:
? warunków atmosferycznych (ilości i intensywności opadów, siły wiatru, temperatury),
? aktualnego stanu utrzymania dróg.
4. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych (zgodnie z załącznikiem nr 8 - mapa)
Część 1 - odśnieżanie dróg południa terenu gminy: Strękowizna, Strękowizna do Klonownicy, Strękowizna do Szczebry.
5. Ofertę na utrzymanie dróg gminnych można składać maksymalnie na 2 części. Wykonawca którego oferta będzie najkorzystniejsza dla 2 części po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego musi rozpocząć odśnieżanie na 2 częściach jednocześnie, dlatego Wykonawca musi posiadać do dyspozycji sprzęt do odśnieżania odpowiednio dla 2 części.
Oferta która zostanie złożona na 3 lub 4 części zostanie odrzucona.
6. Wykonawca winien odśnieżyć pas drogi gminnej w taki sposób aby było możliwe mijanie się pojazdów poruszających się po drogach. W miejscach gdzie nie jest to możliwe Wykonawca winien wykonać zatoczki ułatwiające mijanie się pojazdów.
Uszkodzenie mienia prywatnego (takich jak: ogrodzenie, drzewo, studzienka itp.) przez operatora sprzętu odśnieżającego ponosi Wykonawca.
7. Terminy odśnieżania uzależnione będą od warunków atmosferycznych, na ustne lub telefoniczne zlecenie Zamawiającego.
Wymagana jest całodobowa dyspozycyjność, konieczność posiadania przez Wykonawcę (operatora sprzętu) telefonu komórkowego.
8. Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 30 kwietnia 2017 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena oferty | 60 |
termin płatności za fakturę | 20 |
czas rozpoczęcia odśnieżania | 20 |
Część nr: 2
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Nowinka w zakresie: Odśnieżanie dróg za pomocą: ciągników rolniczych, równiarki lub koparko-ładowarki.
2. Utrzymanie zimowe dróg gminnych dotyczy tylko ich ciągów głównych (bez zjazdów oraz dojazdów do posesji prywatnych).
3. Wybór systemu odśnieżania uzależniony będzie od:
? warunków atmosferycznych (ilości i intensywności opadów, siły wiatru, temperatury),
? aktualnego stanu utrzymania dróg.
4. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych (zgodnie z załącznikiem nr 8 - mapa)
Część 2 - odśnieżanie dróg wschodniego terenu gminy: Ateny, Walne, Bryzgiel, Krusznik, Zakąty, Monkinie, Danowskie, Kopanica, Tobołowo.
5. Ofertę na utrzymanie dróg gminnych można składać maksymalnie na 2 części. Wykonawca którego oferta będzie najkorzystniejsza dla 2 części po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego musi rozpocząć odśnieżanie na 2 częściach jednocześnie, dlatego Wykonawca musi posiadać do dyspozycji sprzęt do odśnieżania odpowiednio dla 2 części.
Oferta która zostanie złożona na 3 lub 4 części zostanie odrzucona.
6. Wykonawca winien odśnieżyć pas drogi gminnej w taki sposób aby było możliwe mijanie się pojazdów poruszających się po drogach. W miejscach gdzie nie jest to możliwe Wykonawca winien wykonać zatoczki ułatwiające mijanie się pojazdów.
Uszkodzenie mienia prywatnego (takich jak: ogrodzenie, drzewo, studzienka itp.) przez operatora sprzętu odśnieżającego ponosi Wykonawca.
7. Terminy odśnieżania uzależnione będą od warunków atmosferycznych, na ustne lub telefoniczne zlecenie Zamawiającego.
Wymagana jest całodobowa dyspozycyjność, konieczność posiadania przez Wykonawcę (operatora sprzętu) telefonu komórkowego.
8. Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 30 kwietnia 2017 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena oferty | 60 |
rmin płatności za fakturę | 20 |
czas rozpoczęcia odśnieżania | 20 |
Część nr: 3
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Nowinka w zakresie: Odśnieżanie dróg za pomocą: ciągników rolniczych, równiarki lub koparko-ładowarki.
2. Utrzymanie zimowe dróg gminnych dotyczy tylko ich ciągów głównych (bez zjazdów oraz dojazdów do posesji prywatnych).
3. Wybór systemu odśnieżania uzależniony będzie od:
? warunków atmosferycznych (ilości i intensywności opadów, siły wiatru, temperatury),
? aktualnego stanu utrzymania dróg.
4. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych (zgodnie z załącznikiem nr 8 - mapa)
Część 3 - odśnieżanie dróg zachodniego terenu gminy: Szczebra, Szczeberka, Sokolne, Nowinka, Gatne Drugie, Gatne Pierwsze,
5. Ofertę na utrzymanie dróg gminnych można składać maksymalnie na 2 części. Wykonawca którego oferta będzie najkorzystniejsza dla 2 części po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego musi rozpocząć odśnieżanie na 2 częściach jednocześnie, dlatego Wykonawca musi posiadać do dyspozycji sprzęt do odśnieżania odpowiednio dla 2 części.
Oferta która zostanie złożona na 3 lub 4 części zostanie odrzucona.
6. Wykonawca winien odśnieżyć pas drogi gminnej w taki sposób aby było możliwe mijanie się pojazdów poruszających się po drogach. W miejscach gdzie nie jest to możliwe Wykonawca winien wykonać zatoczki ułatwiające mijanie się pojazdów.
Uszkodzenie mienia prywatnego (takich jak: ogrodzenie, drzewo, studzienka itp.) przez operatora sprzętu odśnieżającego ponosi Wykonawca.
7. Terminy odśnieżania uzależnione będą od warunków atmosferycznych, na ustne lub telefoniczne zlecenie Zamawiającego.
Wymagana jest całodobowa dyspozycyjność, konieczność posiadania przez Wykonawcę (operatora sprzętu) telefonu komórkowego.
8. Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 30 kwietnia 2017 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena oferty | 60 |
termin płatności za fakturę | 20 |
czas rozpoczęcia odśnieżania | 20 |
Część nr: 4
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Nowinka w zakresie: Odśnieżanie dróg za pomocą: ciągników rolniczych, równiarki lub koparko-ładowarki.
2. Utrzymanie zimowe dróg gminnych dotyczy tylko ich ciągów głównych (bez zjazdów oraz dojazdów do posesji prywatnych).
3. Wybór systemu odśnieżania uzależniony będzie od:
? warunków atmosferycznych (ilości i intensywności opadów, siły wiatru, temperatury),
? aktualnego stanu utrzymania dróg.
4. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych (zgodnie z załącznikiem nr 8 - mapa)
Część 4 - odśnieżanie dróg północy terenu gminy: Józefowo, Cisówek, Podkrólówek, Podnowinka, Szczepki, Barszczowa Góra, Juryzdyka, Olszanka, Pijawne Polskie, Pijawne Ruskie, Osińska Buda.
5. Ofertę na utrzymanie dróg gminnych można składać maksymalnie na 2 części. Wykonawca którego oferta będzie najkorzystniejsza dla 2 części po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego musi rozpocząć odśnieżanie na 2 częściach jednocześnie, dlatego Wykonawca musi posiadać do dyspozycji sprzęt do odśnieżania odpowiednio dla 2 części.
Oferta która zostanie złożona na 3 lub 4 części zostanie odrzucona.
6. Wykonawca winien odśnieżyć pas drogi gminnej w taki sposób aby było możliwe mijanie się pojazdów poruszających się po drogach. W miejscach gdzie nie jest to możliwe Wykonawca winien wykonać zatoczki ułatwiające mijanie się pojazdów.
Uszkodzenie mienia prywatnego (takich jak: ogrodzenie, drzewo, studzienka itp.) przez operatora sprzętu odśnieżającego ponosi Wykonawca.
7. Terminy odśnieżania uzależnione będą od warunków atmosferycznych, na ustne lub telefoniczne zlecenie Zamawiającego.
Wymagana jest całodobowa dyspozycyjność, konieczność posiadania przez Wykonawcę (operatora sprzętu) telefonu komórkowego.
8. Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 30 kwietnia 2017 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena oferty | 60 |
termin płatności za fakturę | 20 |
czas rozpoczęcia odśnieżania | 20 |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie do 15.04.2025 r.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w: SR w Szamotułach, OK nr 1 przy SR w Sz-łach, VI ZWKW w Międzychodzie oraz utrzymania czystości na terenie zewn. SR w Sz-łach od 01.01.2025 do 30.06.2026
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenie miasta Drawno w 2025r."
- Świadczenie usług sprzątania, ochrony obiektów Centrum Usług Społecznych oraz ochrona przewozu wartości pieniężnych (konwój) należących do Zamawiającego.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.