Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-20
Przemyśl: Serwis oraz naprawa pojazdów służbowych Izby Celnej w Przemyślu
Numer ogłoszenia: 338972 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Przemyślu , ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6764302, faks 016 6764444.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.ic.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis oraz naprawa pojazdów służbowych Izby Celnej w Przemyślu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest serwis oraz naprawa 53 pojazdów służbowych Izby Celnej w Przemyślu . 2.Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów , 50112000-3 , Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 34300000-0. 3.Niniejsze postępowanie zostało podzielone na trzy części w zależności od miejsca użytkowania pojazdów służbowych tj. : a.Część I zamówienia - serwis i naprawa 8 pojazdów służbowych na terenie miasta Rzeszów ; b.Część II zamówienia - serwis i naprawa 9 pojazdów służbowych na terenie miasta Krosno ; c.Część III zamówienia - serwis i naprawa 36 pojazdów służbowych na terenie miasta Przemyśl . 4.Szczegółowy opis pojazdów służbowych, których serwis i naprawa jest przedmiotem zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ (załącznik dostępny na stronie www.przemysl.ic.gov.pl/zamowienia ). 5.Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na serwisie oraz naprawie samochodów nie objętych gwarancją. Serwis oraz naprawa samochodów wykonywana będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego . 6.Zakład , w którym wykonywane będą usługi polegające na serwisie i naprawie pojazdów musi się znajdować na terenie województwa podkarpackiego, a w szczególności: a.dla części I - na terenie miasta Rzeszów bądź gminy znajdującej się w jego bezpośrednim sąsiedztwie , b.dla części II - na terenie miasta Krosno, bądź gminy znajdującej się w ich bezpośrednim sąsiedztwie, c.dla części III - na terenie miasta Przemyśl bądź gminy znajdującej się w jego bezpośrednim sąsiedztwie. 7.Usługodawca świadczący usługi poza granicami administracyjnymi miasta Rzeszów, miasta Krosno, miasta Przemyśl bądź gmin znajdujących się w ich bezpośrednim sąsiedztwie, zobowiązany będzie do odbioru - przy pomocy lawety - samochodu przeznaczonego do wykonania usługi objętej Specyfikacją : a.Dla części I - z ul. Przemysłowej 14 w Rzeszowie do miejsca wykonywania usługi, w terminie 3 dni od daty powiadomienia i ponownego dostarczenia na ul. Przemysłową 14 w Rzeszowie po wykonaniu usługi, bez dodatkowego wynagrodzenia, b.Dla części II - z ul. Pużaka 18 w Krośnie do miejsca wykonywania usługi, w terminie 3 dni od daty powiadomienia i ponownego dostarczenia na ul. Pużaka 18 w Krośnie po wykonaniu usługi, bez dodatkowego wynagrodzenia, c.Dla części III - z ul. Sieleckiej 9 w Przemyślu do miejsca wykonywania usługi, w terminie 3 dni od daty powiadomienia i ponownego dostarczenia na ul. Sielecką 9 w Przemyślu po wykonaniu usługi, bez dodatkowego wynagrodzenia. 8.Serwis i naprawa samochodów wykonane będą w sposób i zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu. 9.Czas wykonania usługi serwisu lub naprawy pojazdu określony zostanie w oparciu o normy czasochłonności wskazane w programie EGIS firmy EUROTAXGLASS S lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów . 10.Cena usługi zostanie określona w oparciu koszt robocizny i koszt części lub materiałów użytych do wykonania usługi . 11.Koszt robocizny określony zostanie na podstawie wskazanej przez Usługodawcę w ofercie ceny za 1 roboczogodzinę i czasochłonności wykonania usługi, ustalonej w sposób wskazany w pkt. 8 . 12.Koszt części lub materiałów użytych do wykonania usługi zostanie określony w oparciu o cenę ich zakupu przez Usługobiorcę powiększoną o marżę w wysokości wskazanej w ofercie, naliczaną od cen netto określonych w fakturze zakupu ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 34.30.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 100.000 zł .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - wysokość marży - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy (załącznik nr 2 do SIWZ ) dostępny na stronie www.przemysl.ic.gov.pl 2.Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 uPzp przewiduje dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Usługodawcy w przypadku: a. zmiany ilości pojazdów służbowych (zmniejszenia lub zwiększenia), których serwis i naprawa jest przedmiotem zamówienia, b.zmiany numerów rejestracyjnych pojazdów służbowych, których serwis i naprawa jest przedmiotem zamówienia, c.ustawowej zamiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) mającej wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, d.zmiany miejsca spełnienia świadczenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.ic.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Przemyślu, ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2010 godzina 10:30, miejsce: Izba Celna w Przemyślu, ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: serwis i naprawa 8 pojazdów służbowych na terenie miasta Rzeszów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis znajduje się w SIWZ oraz załączniku nr 1 do SIWZ (SIWZ i załącznik dostępny na stronie www.przemysl.ic.gov.pl/zamowienia ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. wysokość marży - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: serwis i naprawa 9 pojazdów służbowych na terenie miasta Krosno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis znajduje się w SIWZ oraz załączniku nr 1 do SIWZ (SIWZ i załącznik dostępny na stronie www.przemysl.ic.gov.pl/zamowienia ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. wysokość marży - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: na terenie miasta Przemyśl bądź gminy znajdującej się w jego bezpośrednim sąsiedztwie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis znajduje się w SIWZ oraz załączniku nr 1 do SIWZ (SIWZ i załącznik dostępny na stronie www.przemysl.ic.gov.pl/zamowienia ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. wysokość marży - 20
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Wywóz odpadów komunalnych z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Horyńcu - Zdroju.
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady pozostałe po segregacji oraz odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Czarnej Górnej.
- "Kontrakt serwisowy - rezonans magnetyczny GE Signa Explorer sn. RD0711"
- Zakup kruszywa łamanego tj: - mieszanka 0-31,5 w ilości 800 ton, - mieszanka 0-63 w ilości 800 ton wraz z sukcesywną dostawą na plac budowy - tj. teren Powiatu Przemyskiego
- OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ W RAMACH ZADANIA "BUDOWA BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W PRZEMYŚLU"
- ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE MOF PRZEMYŚL. OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ W RAMACH ZADANIA POD NAZWĄ: "PRZEMYSKI PARK REKREACYJNY - BASENY ZEWNĘTRZNE" ...
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB LEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MYŚLĘCINEK" SP. Z O.O. W BYDGOSZCZY REALIZOWANE W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ
- Zakup i dostawa samochodów w ramach projektu "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie branża samochodowa - przemysł motoryzacyjny w Centrum Edukacji Zawodowej i Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim."
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- Dostawy paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów
- Świadczenie usług serwisowych i napraw pojazdów użytkowanych przez MSZ
- Świadczenie usług naprawy samochodów służbowych będących w dyspozycji Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.