Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-19
Warszawa: Budowa parkingu dla 10 samochodów osobowych na terenie AVIA Poznań w Wysogotowie
Numer ogłoszenia: 33900 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej , ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5745000, faks 022 5746359.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pansa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu dla 10 samochodów osobowych na terenie AVIA Poznań w Wysogotowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu dla 10 samochodów osobowych na terenie AVIA Poznań w Wysogotowie. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w Tarnowie Podgórnym obręb Wysogotowo nr działki 52/2 ark. 2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia objęty będzie 36 miesięcznym okresem gwarancji. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje wizję lokalną w miejscu realizacji zamówienia. Wizja lokalna odbędzie się, po uprzednim zgłoszeniu Wykonawcy, w terminie ustalonym z Wykonawcą. Zgłoszenia chęci uczestnictwa w wizji lokalnej należy kierować do Pani Marioli Sidor - Bieńkowskiej, nr fax +48 22 574 - 63- 59 wraz z podaniem danych osobowych, tj. imię i nazwisko, rodzaj i numeru dokumentu tożsamości, nr PESEL , nazwa i adres Wykonawcy oraz nr telefonu kontaktowego, nie później niż na 10 dni przed upływem terminu składania ofert. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający wyznaczy inny termin wizji lokalnej, o którym powiadomi wszystkich Wykonawców zamieszczając stosowną informację na stronie internetowej Zamawiającego. Wszelkie wątpliwości, które powstaną podczas wizji należy kierować na nr fax wskazany powyżej. Zamawiający oświadcza, iż nie zamierza zwoływać zebrań Wykonawców. Podwykonawstwo w wykonaniu przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom, za których działania bądź zaniechania Wykonawca odpowiada jak za swoje własne. b) W przypadku gdy Wykonawca zamierza zatrudnić podwykonawców w ofercie musi wskazać zakres prac przewidywanych do powierzenia. c) Brak informacji, o której mowa w pkt. b) będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który złożył ofertę. d) Konieczność zatrudnienia podwykonawców wynikła w trakcie realizacji zamówienia wymaga uzyskania zgody Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunek nr 1 Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności: a) posiadają aktualne odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłodzenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) przedstawią oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy 2. Warunek nr 2 - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) wykonał należycie, co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie budowy parkingu na minimum 10 miejsc postojowych dla samochodów osobowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli z wykazu wynikać będzie, wykonanie należycie co najmniej 1 budowy parkingu na minimum 10 miejsc postojowych dla samochodów osobowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, b) przedstawi dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wyszczególnionych w wykazie, c) przedstawi wykaz co najmniej 1 osoby, zdolnej do wykonania zamówienia, którą dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia, tj: osoby posiadającej uprawnienia konstrukcyjno - budowlane bez ograniczeń, d) przedstawi dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego dla osoby, która uczestniczyć będzie w realizacji zamówienia, e) przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit. c Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, f) przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 3. Warunek nr 3 - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: a) przedstawi informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych na kwotę co najmniej 75 000 zł lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 75 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określone w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy. W przypadku podania kwoty posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4. Warunek nr 4 - Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a w szczególności: a) przedstawi aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zaległo z opłaceniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotnie i społeczne lub zaświadczeń że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty płatności wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców składających wspólną ofertę: a) spełnianie warunków nr 1 i nr 4 oceniane będzie dla każdego Wykonawcy z osobna; b) spełnianie warunków nr 2 i 3 oceniane będzie łącznie. 6. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty. 7. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy obowiązani są złożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony z datą nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, dokumenty składa każdy z wykonawców. 2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem ich wartości, przedmiotu robót, dat i miejsca wykonania, odbiorców (nazwa, adres i telefon) - 1 egzemplarz, datowany i odpowiednio podpisany - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 6; 3. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót uwzględnionych w wykazie, o którym mowa powyżej - referencje, itp. 4. Wykaz osoby, która uczestniczyć będzie w wykonaniu zamówienia - wraz z informacjami na temat jej uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, datowany i odpowiednio podpisany - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 7; 5. Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, w tym budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego dla osoby, która uczestniczyć będzie w realizacji zamówienia 6. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 4 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zaległo z opłaceniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotnie i społeczne lub zaświadczeń że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty płatności wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 9. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy - druk - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 4. 10. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - druk - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 5. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pansa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej,
Dział Zamówień Publicznych,
ul. Gałczyńskiego 2a, 05-090 Raszyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2009 godzina 13:00, miejsce: Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej 05-090 Raszyn ul. Gałczyńskiego 2a pok. 004 - Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Remont ulicy Szkolnej
- Remont nawierzchni utwardzonych i schodów zewnętrznych przy budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Waszyngtona 4/8
- Budowa kolektora deszczowego w ul. Wypusty i na działce o nr ewid. 4081/2
- "Remont dróg o nawierzchni z tłucznia kamiennego w Brzostowej Górze"
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z budową hydroforni i rozbudową sieci wodociągowej w Gminie Miączyn
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.